search
menu

هتل الماس بندرانزلی

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل الماس بندرانزلی
اماکن نزدیک هتل الماس بندرانزلی:

درباره هتل الماس بندرانزلی


هتل الماس بندر انزلی هتل های نسبتا تازه تاسیس بندر انزلی است که در سال ۱۳۹۱ در ۴ طبقه نزدیک به دریا ساخته شد. ویژگی خاصی که هتل الماس را از سایر هتل های بندر انزلی جدا می کند طراحی خلاقانه و فضای زیبای آن است. به این ویژگی ها باید قرار گیری در کنار ساحل را هم اضافه کرد، موقعیتی که می ‌توان آن را اصلی ترین دلیل اشتیاق مسافران برای اقامت در هتل الماس نام برد. چه کسی است که دوست نداشته باشد صبح را با صدای مرغان دریایی بیدار شده و شب را با صدای امواج آرامش بخش امواج دریا سپری کرده و بخوابد.
جالب است بدانید که هتل الماس بندر انزلی تنها نیم ساعت با تالاب انزلی فاصله دارد و مهمانان با اقامت در هتل الماس بندر انزلی دسترسی راحتی را به تالاب و جاهای دیدنی بندر انزلی خواهند داشت. گرچه طبیعت شمال نقش مهمی در رضایت مهمانان هتل دارد اما هتل الماس به همین مورد اکتفا نکرده و با ایجاد خدمات تفریحی مانند موسیقی زنده در تلاش است تا اقامت خوشی را برای مهمانان رقم بزند. هتل الماس رستوران خوبی هم دارد که با انواع غذاهای خوش طعم و مزه در خدمت مهمانان هتل است.
مهمانانی که دارای اتومبیل شخصی هستند نگران جای پارک نباشند هتل الماس فضایی را به عنوان پارکینگ اختصاصی برای مهمانان خود در نظر گرفته است. بد نیست بدانید که پارکینگ هتل الماس بندر انزلی در دو نوع سرپوشیده و روباز بوده و به صورت رایگان در اختیار مهمانان هتل قرار گرفته است. اتاق های هتل الماس بندر انزلی با توجه به ستاره بودن متحمل امکانات نسبتا خوبی دارند. خدمات روم سرویس و صبحانه در اتاق های هتل الماس ارائه می‌شود. تمامی اتاق های هتل الماس مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و دارای سیستم گرمایش و سرمایش هستند. برای مهمانان چای خور چایی ساز در تمامی اتاق ها قرار داده شده تا این دسته از مهمانان همیشه آب داغ و چای در دسترس داشته باشند.
برای سرگرمی و تفریح مهمانان در داخل اتاق ها تلویزیون قرار داده شده تا در سفر هم تماشای برنامه مورد علاقه خود را از دست ندهند. سرویس بهداشتی داخل اتاق های هتل الماس و حمام داخل اتاق ها مجهز به شامپو، دوش، دمپایی، حوله و صابون است. همچنین مهمانان در داخل اتاق ها امکان اتصال و دسترسی به اینترنت رایگان و نامحدود ها هتل را خواهند داشت. دیگر امکانات داخل اتاق های هتل الماس عبارتند از یخچال، مبلمان، تلفن، کمد لباس و بالکن. کودکان نیز در هتل الماس اقامت خود را تجربه خواهند کرد چرا که این هتل پارک کودکی را برای مهمانان کودک خود در نظر گرفته است.
خدمات خانه داری هتل الماس بخش پرحرف و حدیث این هتل است. در حالی که تعدادی از مهمانان از نظافت و خدمات خانه داری هتل رضایت کامل دارند، عده دیگری از این نوع خدمات هتل کاملاً ناراضی هستند. با این حال باید گفت هتل الماس هتل ۳ ستاره ای است و نباید انتظارات زیادی از او داشت. سایر خدمات و امکانات هتل الماس عبارتند از صندوق امانات، خدمات باربری، ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه برای مسافران دارای بلیط هواپیما، خدمات لاندری و پذیرش ۲۴ ساعته.

اماکن نزدیک هتل الماس بندرانزلی:


فاصله هتل الماس بندرانزلی تا بازار آسیای میانه: ۳٫۶ کیلومتر
فاصله هتل الماس بندرانزلی تا بازار کاسپین: ۵٫۴ کیلومتر
فاصله هتل الماس بندرانزلی تا بازار پردیس: ۵٫۶ کیلومتر
فاصله هتل الماس بندرانزلی تا ایستگاه مینی بوس تالش: ۶٫۵کیلومتر
فاصله هتل الماس بندرانزلی تا عمارت شهرداري: ۸٫۳ کیلومتر
فاصله هتل الماس بندرانزلی تا ساختمان موزیک: ۸٫۴ کیلومتر
فاصله هتل الماس بندرانزلی تا پارک تکاوران: ۹٫۶ کیلومتر
فاصله هتل الماس بندرانزلی تا پل بزرگ غازیان: ۱۰٫۴ کیلومتر
فاصله هتل الماس بندرانزلی تا پل میان پشته: ۱۰٫۵ کیلومتر
فاصله هتل الماس بندرانزلی تا مرداب گم شده کردمحله: ۱۰٫۶ کیلومتر
فاصله هتل الماس بندرانزلی تا کلیسای پروتستان غازیان: ۱۰٫۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است