search
menu

هتل آپارتمان سفید بندرعباس

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان سفید بندرعباس
امکانات عمومی هتل آپارتمان سفید بندرعباس
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله هتل آپارتمان سفید بندرعباس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان سفید بندرعباس


هتل آپارتمان سفید بندر عباس به عنوان هتلی ۲ ستاره در بلوار مرجان شهر بندرعباس واقع شده است. این هتل دارای ۸ طبقه و ۲۵ باب واحد اقامتی است که در سال ۱۳۹۶ افتتاح گردیده است. این هتل آپارتمان دنج با امکانات رفاهی مناسب و قرار گیری در مرکز شهر دسترسی آسانی به فرودگاه بین المللی بندر عباس و جاذبه های دیدنی شهر دارد. نزدیکی به فرودگاه و دسترسی آسان به آن سبب گشته تا این هتل آپارتمان جزو انتخاب اول گردشگران برای اقامت در بندرعباس باشد و مسافران زیادی را سالانه به سوی خود جذب کند، مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما عازم این منطقه می شوند، با رزرو هتل آپارتمان سفید سفر بی نظیری را آغاز می کنند. همچنین پرسنل هتل آپارتمان سفید همواره در تلاشند تا برای میهمانان اقامتی به یادماندنی و رویایی خلق کنند تا لحظات خوشی را در زمان اقامتشان تجربه کنند.
از آنجایی که هتل آپارتمان سفید یکی از هتل تازه تاسیس شده بندرعباس است و باتوجه به موقعیت مکانی عالی، دسترسی به مرکز شهر و مراکز تجاری و جاهای دیدنی و گردشگری مانند ساحل دریا، مسجد جامع دلگشا، چشمه آب گرم گنو، معبد هندوها، موزه مردم شناسی خلیج فارس، غار نمکی خرسین، آبشار تزرج و اسکله قدیمی بندرعباس در طول سال مملو از مسافر است، بنابراین بهتر است قبل از سفرتان نسبت به رزرو این هتل آپارتمان اقدام نمایید.

امکانات عمومی هتل آپارتمان سفید بندرعباس


در قسمت پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و پارکینگ این هتل آپارتمان با ظرفیت ۱۰ خودرو مخصوص مسافرانی است که با ماشین شخصی سفر می کنند. در لابی هتل نیز اینترنت وای فای رایگان به مسافران ارائه می شود. همچنین در لابی هتل مبلمان و تلویزیون قرار داده شده است تا در زمان استراحت و انتظار تلویزیون تماشا کنید. اتاق چمدان نیز در لابی هتل تعبیه گردیده تا در صورت نیاز وسایل و بارتان را به این اتاق بسپارید. همچنین در صورت لزوم به خشکشویی در این هتل آپارتمان با پرداخت هزینه جداگانه برایتان انجام می گیرد. به یاد داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی این هتل آپارتمان به صورت اتاق، سوئیت و آپارتمان است، انواع واحدهای اقامتی عبارتند از اتاق یک تخته، اتاق دوتخته توئين، اتاق دوتخته دوبل، سوئيت یک نفره، سوئيت دونفره، سوئيت سه نفره، آپارتمان تکخوابه دونفره، آپارتمان تکخوابه سه نفره، آپارتمان دوخوابه چهارنفره و آپارمان تکخوابه چهارنفره. همه واحدها به طور مرتب نظافت می شوند و همگی مجهز به امکانات رفاهی و اقامتی مناسبی هستند، مانند چای ساز، کمدلباس، رخت آویز، تلویزیون، تلفن، یخچال، مینی بار باهزینه، آب معدنی رایگان، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی وجود دارد، لازم به ذکر است به دلیل شرایط آب و هوایی نیازی به سیستم گرمایشی نیست اما برحسب احتیاط به تعداد محدودی بخاری برقی در این هتل وجود دارد تا در صورت نیاز به مسافران داده شود. همچنین حمام های اختصاصی در داخل واحدها نیز شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و خارجی، حوله، لوازم بهداشتی و دمپایی هستند. با رزرو واحد اقامتی در این هتل آپارتمان صبحانه به صورت رایگان و سلف سرویس در اختیارتان قرار داده می شود اما برای وعده های ناهار و شام باید هزینه جداگانه بپردازید. توجه داشته باشید که اتاق ها در این هتل آپارتمان شامل ظرفیت اضافی نیستند، اما سوئیت ها و آپارتمان های Sefid Hotel Apartment شامل ظرفیت اضافی به صورت کف خواب هستند. اتاق های موجود دارای بالکن بوده و چشم انداز زیبایی از شهر بندرعباس قابل تماشاست.
هزینه اقامت برای کودکان تا ۳ سال رایگان، برای کودکان ۳ تا ۶ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه به صورت نیم بها و برای افراد بالای ۷ سال نیز هزینه به طور کامل دریافت می گردد. یکی دیگر از مزیت های این هتل آپارتمان ارائه اتاق های ساعتی است که حداکثر استفاده از این اتاق ها ۶ ساعت بوده و از بازه زمانی ۹ صبح الی ۵ عصر امکان پذیر است، در صورت نیاز به اقامت در ساعات بعد از ۵ عصر باید اتاق یا سوئيت به طور شبانه رزرو کنید. همچنین اتاق های ساعتی صبحانه و خدمات مربوط به هتلداری را ندارند.

فاصله هتل آپارتمان سفید بندرعباس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آب بندرعباس: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع دلگشا: ۷ کیلومتر
فاصله تا معبد هندوها: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا حمام گله داری: ۹.۲ کیلومتر
فاصله تا اسکله قدیم بندرعباس: ۹.۶ کیلومتر
فاصله تا برکه های باران: ۱۳.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی خلیج فارس: ۱۳.۷ کیلومتر
فاصله تا چشمه آب گرم گنو: ۳۲.۸ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است