search
menu

هتل میزبان (پنج ستاره) بابلسر

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل میزبان (۵ ستاره) بابلسر
امکانات و خدمات عمومی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات رستوران
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل میزبان پنج ستاره تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل میزبان (۵ ستاره) بابلسر


هتل میزبان پنج ستاره هتلی نوساز در کمربندی ۳ بابلسر است که در مجاورت ساختمان هتل میزبان ۴ ستاره واقع شده و در سال ۹۹ به ظرفیت های اقامتی این شهر ساحلی افزوده شده است. از این ساختمان ۱۳ طبقه چشم اندازهای معرکه ای از دماوند، شالیزارها و دریا پیداست و می توان از روی خوش خواب های خود شاهد مناظر زیبایی بود. اگر بلیط هواپیما بابلسر خریده اید و به دنبال اتاق ها و سوئیت های لوکسی در این شهر هستید، حتما هتل میزبان ۵ ستاره را رزرو کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل


این هتل چه برای کسانی که سفر کاری به این شهر داشته اند و یا به همراه خانواده بلیط ارزان هواپیما بابلسر خریده اند، بهترین گزینه است. چون دارای زمین بازی، رستوران های متنوع، تالارهای مدرن و پارکینگی بسیار بزرگ است. هتل فضای وسیعی را به پارک خودرو اختصاص داده، به طوری که فضای غیرمسقف آن گنجایش ۱۲۰۰ خودرو را دارد و در پارکینگ مسقف می توان تا ۶۰ خودرو پارک کرد. هتل میزبان بابلسر کلوپ ورزشی بزرگی دارد که شامل استخر، سونا و سالن بدنسازی است و بعد از دوندگی های بین مراکز خرید یا جاذبه ها، به خوبی می توان خستگی را در این کلوپ از تن به در کرد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در این ۱۳ طبقه ۱۲۶ واحد اقامتی برای اقامت مهمانان آماده شده که در قالب اتاق و سوئیت ارائه می شوند. گفتنی است که برخی اتاق های ۱ طبقه برای استفاده افراد توان جو بهینه شده اند. اگر تمایل به اقامت در واحدهای لوکسی را داشته باشید، سوئیت های پرزیدنتال یا پاناروما را رزرو کنید. اتاق های معمولی در ظرفیت های ۱ تا ۴ نفر نیز ارائه می شوند و حتی کسانی که به همراه خانواده به این سفر آمده اند می توانند اتاق های کانکت یا فمیلی هتل میزبان بابلسر را برای اقامت خود انتخاب کنند. زیبایی این اتاق ها به دکوراسیون مدرن، چشم انداز زیبا و فضای دلباز آن هاست. به خاطر نوساز بودن هتل میزبان نیز تمامی امکانات آن نو هستند و تمیزی اتاق ها در حد بسیار مطلوبی است. امکاناتی مثل مبلمان، تلویزیون، اینترنت پرسرعت، حمام و لوازم بهداشتی در تمامی اتاق ها گنجانده شده است.

امکانات رستوران


با توجه به تنوع رستورانی که در ۲ ساختمان هتل میزبان وجود دارد، جای هیچ نگرانی بابت ذائقه خاص و متفاوتتان نخواهید داشت و می توانید غذای محبوب خود را در یکی از ۷ رستوران این ۲ هتل پیدا کنید. رستوران هتل میزبان ۵ ستاره در لابی هتل واقع شده و به قدری بزرگ است که ظرفیت پذیرایی از ۱۵۰ نفر را دارد. کافی شاپ هتل نیز در همان لابی واقع شده و به صورت ۲۴ ساعته دایر است.

امکانات و خدمات دیگر هتل


هتل میزبان می تواند میزبان مراسم های عقد و عروسی شما باشد، این هتل با داشتن اتاق عقد، آتلیه عکاسی و تالارهای بزرگ و مدرن آماده برگزاری مراسم های مختلف است. از جمله امکانات تفریحی دیگری که در هتل میزبان وجود دارد، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، ایرهاکی و والیبال است. اینجا می توانید از خدمات ماساژ و سالن های آرایش و پیرایش نیز بهره مند شوید. برای اطلاع از خدمات تور هتل نیز می توانید به پذیرش مراجعه کنید. فضای اطراف هتل میزبان نیز برای پیاده روی و دوچرخه سواری بسیار مناسب است و حتی آلاچیق هایی در باغ آن چیده شده اند. ضمن اینکه بعد از اقامت در این هتل می توانید از غرفه صنایع دستی یادگاری زیبایی را ضمیمه این سفر و بلیط چارتر هواپیمای خود کنید.

فاصله هتل میزبان پنج ستاره تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

:
فاصله تا بازار روز: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا پل فلزی: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا کشتی بابلسر: ۱ کیلومتر
فاصله تا اسکله قایقرانی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش بابلسر: ۲ کیلومتر
فاصله تا پیتزا پارک: ۲.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است