search
menu

هتل پارلا آستارا

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پارلا آستارا
امکانات عمومی هتل پارلا آستارا
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پارلا آستارا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل پارلا آستارا


هتل چهار ستاره پارلا در بندر آستارا واقع شده است، این هتل زیبا با چشم اندازی بی نظیر از طبیعت بکر این منطقه در سال ۱۳۹۴ افتتاح گردیده است. هتل پارلا در ۲۰ کیلومتری جاده آستارا – حیران و ۳۲ کیلومتری جاده آستارا به اردبیل قرار دارد و با نمای کوهستانی رو به منطقه توریستی گردنه حیران نقش بسزایی در جذب گردشگر دارد. این هتل با ۵ طبقه و ۲۴ باب اتاق و سوئیت همراه با پرسنل مجرب و آموزش دیده خود آماده میزبانی از میهمانان گرامی سراسر کشور است. این هتل با موقعیت مکانی عالی دارای ظرفیت ۷۲ مسافر است. همچنین Parla Hotel تا فرودگاه اردبیل ۳۵ دقیقه فاصله دارد که به راحتی با خرید بلیط هواپیما عازم این شهر شده و از طریق تاکسی های فرودگاه دسترسی آسانی به هتل خواهید داشت. همچنین به دلیل نزدیکی به بازار بزرگ ساحلی آستارا و جنگل فندقلو، تله کابین حیران مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد.

امکانات عمومی هتل پارلا آستارا


هتل پارلا شامل امکانات رفاهی مناسبی است، مانند پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران زنجیره ای خاقان، کافی شاپ، چایخانه سنتی، آسانسور شیشه ای با چشم انداز فوق العاده، زمین بازی کودکان، اینترنت وای فای رایگان در لابی. خدماتی نظیر لباسشویی و خشکشویی نیز در این هتل با پرداخت هزینه جداگانه دایر است. در لابی هتل میز بیلیارد برای دوستداران این سرگرمی قرار داده شده است، همچنین در ورودی هتل دستگاه واکس کفش تعبیه گردیده است. علاوه بر موارد ذکر شده برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، محلی به عنوان پارکینگ تعیین شده است که دارای ظرفیت ۲۴ خودرو است. مطمئن باشید با اقامت در این هتل بی نظیر از طبیعتی بکر، زیبا و سرسبز لذت خواهید برد.
هتل پارلا آستارا با ارائه خدمات رفاهی عالی برایتان اقامتی به یاد ماندنی توام با آسایش فراهم می کنند. قابل توجه میهمانان هتل پارلا بهتر است در جریان باشید که برای دسترسی به طبقات این هتل آسانسور تعبیه شده است، در واقع در ورودی هتل چندین پله وجود دارد و همچنین از طبقه همکف تا نیم طبقه اول نیز پله وجود دارد اما از نیم طبقه اول تا طبقه آخر آسانسور دایر است، بنابراین امکاناتی برای رفاه مسافران با معلولیت جسمانی و ویلچری فراهم دیده شده است. توجه داشته باشید که در صورت اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را نخواهید داشت. با اقامت در هتل پارلا آستارا از طبیعت زیبای گردنه‌ حیران مدهوش خواهید شد و با مشاهده منظره‌ بسیار زیبا در چند قدمی تان سفری خاطره انگیز خواهید داشت. هتل پارلا با امکانات متنوع محبوبیت خاصی در میان مسافران دارد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق دوتخته، اتاق سه تخته با چشم انداز گردنه حیران و کوه، اتاق چهار تخته وی آی پی و سوئيت دوخوابه. سرویس اضافی در واحدهای اقامتی این هتل به صورت کاناپه است، همچنین اقامت برای کودکان تا ۲ سال رایگان، کودکان ۲ تا ۱۲ ساله در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه نیم بها و برای افراد بالای ۱۳ سال به طور کامل دریافت می گردد. در اتاق های این هتل می توانید از امکاناتی نظیر تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، چای‌ ساز، سیستم سرمایشی و گرمایشی، مینی بار با هزینه، یخچال، گاوصندوق، مبلمان، میزکار، آب رایگان و رخت آویز بهره مند شوید، اتاق ها به طور مرتب و روزانه نظافت می شوند، همچنین در داخل اتاق ها حمام اختصاصی وجود دارند که این حمام ها شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و سشوار هستند.

رستوران هتل


رستوران خاقان در این هتل نیز با منوی متنوع و غذاهای با کیفیت همیشه آماده پذیرایی از مسافران است. این رستوران دارای ظرفیت ۲۰۰ نفر است و در هر سه وعده آماده پذیرایی از مسافران است. با اقامت در این هتل صبحانه به صورت سلف سرویس و رایگان ارائه می شود ولی برای وعده های ناهار و شام باید هزینه مربوطه را پرداخت نمایید.

فاصله هتل پارلا آستارا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا گردنه حیران: ۱۹۰ متر
فاصله تا جنگل فندقلو: ۳۱.۲ کیلومتر
فاصله تا بازار ساحلی آستارا: ۳۲.۵ کیلومتر
فاصله تا تله کابین حیران: ۳۳.۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل صدف: ۴۰.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است