search
menu

هتل آپارتمان نور آستارا

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان نور آستارا
امکانات کلی هتل آپارتمان نور آستارا
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان نور آستارا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان نور آستارا


هتل آپارتمان نور آستارا یکی از هتل آپارتمان های زیبا و نوساز آستاراست که در سال ۱۳۹۸ افتتاح شده است. این هتل در ۵ کیلومتری آستارا و رو به روی امام زاده ابراهیم و قاسم (ع) واقع شده است و به دلیل نزدیک بودن جاذبه های گردشگری آستارا از جمله باغ پرندگان، ساحل صدف و بازارچه ساحلی آستارا مورد استقبال گردشگران بسیاری قرار گرفته است. موقعیت مکانی، قیمت مناسب و پاکیزگی هتل از جمله دلایل انتخاب این هتل به شمار می آیند و آن را به مکانی ایده آل برای اقامت تبدیل می کنند.

امکانات کلی هتل آپارتمان نور آستارا


مساحت هتل ۱۰۴۰ متر مربع بوده و دارای ۱ طبقه و ۱۱ اتاق است. لابی هتل برای ۲۰ نفر گنجایش دارد و دارای تلفن، تلویزیون و مبلمان شیک و راحت است. پله اضطراری، کپسول آتش نشانی و سیستم اعلام حریق نیز برای تضمین امنیت مسافران وجود دارد. پارکینگ هتل با ظرفیت ۲۰ خودرو و به صورت رایگان آماده ارائه خدمات به میهمانان عزیز است. رستوران هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای ظرفیتی معادل ۱۵۰ نفر است. پذیرش Noor Hotel Apartment به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد و در هرساعتی از شبانه روز که خواستید با تهیه بلیط هواپیما عازم این خطه زیبا شوید، با خیال راحت می توانید به هتل رفت و آمد کنید.
بهتر است اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و با خیالی آسوده به گشت و گذار در شهر بپردازید. همچنین این هتل آپارتمان دارای سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و طبقات، نمازخانه و چایخانه سنتی است. از مزایای این هتل می توان به پاکیزگی آن اشاره کرد، زیرا خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می گیرد. خدماتی مانند پرینتر، فکس و فتوکپی نیز در دسترس است. هتل دارای کتابخانه بوده و علاقمندان می توانند با به امانت گرفتن کتاب های دلخواه خود اوقات خوشی را در حین اقامت سپری کنند.
توجه داشته باشید که در هتل آپارتمان نور اجازه ندارید حیوانات خانگی خود را به داخل هتل بیاورید. همچنین استعمال دخانیات در مکان های عمومی و اتاق ها ممنوع بوده و مکان خاصی برای این امر در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. پرسنل مجرب و کار آزموده هتل با خوش رویی آماده استقبال از مسافران محترم هستند. به این نکته توجه داشته باشید که اقامت کودکان زیر ۶ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است و برای کودکان بین ۶ تا ۱۰ سال هزینه نیم بها دریافت می شود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل آپارتمان نور دارای آپارتمان یک خوابه سه نفره و چهار نفره و آپارتمان دو خوابه پنج نفره است. قبل از رزرو دقت کنید که هیچ یک از واحد ها ظرفیت نفر اضافی را ندارند. از امکانات اتاق های این هتل می توان به وجود تلویزیون، یخچال، مبلمان، رخت آویز و کمد لباس اشاره کرد. واحد ها دارای آشپزخانه و وسایل پخت و پز هستند و برای صرفه جویی در هزینه ها خودتان می توانید آشپزی کنید. لوازم تهیه چای از جمله کتری و قوری نیز در اتاق ها وجود دارد. سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب باعث شده که اتاق ها دمای مطلبوبی داشته باشند.هر واحد دارای سرویش بهداشتی ایرانی، حمام اختصاصی، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است.

رستوران هتل


رستوران هتل آپارتمان نور آستارا در طبقه همکف قرار دارد و با انواع غذاهای لذیذ ایرانی و محلی آماده پذیرایی از میهمانان است.

فاصله هتل آپارتمان نور آستارا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل صدف: ۲ کیلومتر
فاصله تا امام زاده ابراهیم و قاسم (ع): ۹.۴ کیلومتر
فاصله تا آبگرم کوته کومه: ۱۳.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان: ۱۶.۲ کیلومتر
فاصله تا بازارچه ساحلی: ۱۸.۳ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است