search
menu

هتل آپارتمان ایساتیس آستارا

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان ایساتیس آستارا
امکانات عمومی هتل آپارتمان ایساتیس آستارا
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان ایساتیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان ایساتیس آستارا


هتل آپارتمان ایساتیس هتلی ۳ ستاره در سال ۱۳۹۱ در شهر آستارا افتتاح گردیده است. این هتل در جاده رشت به آستارا واقع شده که در ۳ کیلومتری آستارا قرار دارد. این منطقه دارای فضای مطبوع و دلنشينی است که با استانداردهای روز طراحی شده است و این هتل زیبا در پنج طبقه بنا شده و از لحاظ موقعیت مکانی مشرف به كوه، جنگل و دريا است. همچنین به دلیل نزدیکی به جاذبه های گردشگری شهر آستارا این هتل مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد، برخی از این جاذبه ها عبارتند از بازارچه ساحلی روس ها، ساحل زیبای صدف و شریعتی، باغ پرندگان آستارا و بهشت کاکتوس ها، پارک جنگلی بی بی یانلو، دریاچه استیل، پناهگاه حیات وحش روستای لوندویل، گردنه حیران، تله کابین و سورتمه حیران. ایساتیس نام قدیمی شهر یزد و نام یکی از دختران شاهان هخامنشی است که از لحاظ معنایی به رنگ آبی نیلی تعبیر می شود. این هتل بی نظیر با پرسنلی مجرب خود آماده خدمت رسانی به میهمانان گرامی از سراسر کشور است.

امکانات عمومی هتل آپارتمان ایساتیس آستارا


هتل آپارتمان ایساتیس شامل امکاناتی نظیر رستوران، کافی شاپ، اینترنت وای فای رایگان در لابی، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۲۵ خودرو و تالار عروسی آماده پذیرایی از میهمانان است. از امکانات مشهور این هتل آپارتمان می توان به پذیرش ۲۴ ساعته آن اشاره کرد که در هر ساعتی با خرید بلیط هواپیما عازم این خطه شوید، به راحتی پذیرش خواهید شد. در لابی هتل آپارتمان تلویزیون و سرویس بهداشتی ایرانی قرار دارند. هزینه اقامت در Astara Esatis Hotel برای کودکان زیر ۲ سال رایگان و برای بالای ۳ سال به طور کامل دریافت می گردد. در لابی بخشی به عنوان لباسشویی و خشکشویی نیز دایر هستند. همچنین برای نگهداری وسایلتان اتاق چمدان نیز وجود دارد. همچنین به وسیله تاکسی سرویس این هتل به جاذبه های گردشگری دسترسی آسانی خواهید داشت. لازم به ذکر است طبق قوانین هتل آپارتمان ایساتیس ورود حیوانات به داخل هتل ممنوع است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل آپارتمان ایساتیس دارای ۱۴ واحد اقامتی به صورت سوئیت لوکس است که دارای امکانات مطلوبی هستند. انواع واحدهای اقامتی در این هتل عبارتند از سوئيت دوخوابه یک تخته، سوئیت دوخوابه دوتخته، سوئيت دوخوابه سه تخته، سوئیت دوخوابه چهارتخته و سوئيت دوخوابه پنج تخته، سوئیت دوخوابه شش تخته و سوئيت دوخوابه هفت نفره. توجه داشته باشید که ظرفیت اضافی در این سوئیت ها به صورت کف خواب است.
در همه سوئیت ها بالکن وجود دارد و از بالکن ها محو زیبایی های محیط اطراف خواهید شد. هتل آپارتمان ایستاتیس دارای سوئیت‌ هایی با ظرفیت‌ بالاست و به طور مرتب و روزانه نظافت می شوند، همه سوئیت ها امکاناتی مانند یخچال، تلویزیون، شومینه، اجاق گاز، مبلمان، رخت آویز، کمد لباس، سیستم گرمایشی و سرمایشی و وسایل کامل آشپزخانه، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع برایتان اقامتی خوش فراهم می سازند. در داخل اتاق ها نیز حمام اختصاصی با امکاناتی نظیر دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی وجود دارند. زمان تحویل اتاق در هتل ایساتیس ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق نیز ساعت ۱۲ ظهر است.

رستوران هتل


با اقامت در این هتل صبحانه به صورت رایگان و سلف سرویس برایتان ارائه می شود اما برای وعده های ناهار و شام باید هزینه جداگانه بپردازید. رستوران این هتل دارای ظرفیت ۱۰۰ نفر است. همچنین این رستوران دارای نمای زیبایی از جنگل و کوه است که در آن غذاهای محلی و با کیفیت سرو می شود، مطمئنا از طعمشان سیر نخواهید شد.

فاصله هتل آپارتمان ایساتیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا دریاچه استیل: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان آستارا: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا پناهگاه حیات وحش لوندیل: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا بهشت کاکتوس ها: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل صدف: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا بازارچه ساحلی آستارا: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا رودخانه مرداب: ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی بی بی یانلو: ۱۲.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است