search
menu

هتل بلال آستارا

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل بلال آستارا
امکانات عمومی هتل بلال آستارا
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بلال آستارا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل بلال آستارا


هتل بلال آستارا یکی از هتل های سه ستاره و مقرون به صرفه در شهر آستارا است. این هتل در سال ۱۳۸۰ افتتاح شده و برای ارتقای کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت. از مزیت‌ های این هتل می توان به دسترسی آسان به جاذبه‌ های گردشگری مانند بازارچه ساحلی، پارک ساحلی شریعتی، بهشت کاکتوس، باغ پرندگان، پارک جنگلی بی بی یانلو و تالاب استیل آستارا اشاره کرد. بی شک با اقامت در این هتل لحظات دلنشین و به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد. هتل بلال جزو هتل های محبوب در میان گردشگران است و سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر کشور است که با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل سفری خاطره انگیز برای خود و خانواده شان رقم می زنند.

امکانات عمومی هتل بلال آستارا


مهم ترین امکانات این هتل عبارتند از رستوران، اینترنت وای فای رایگان در لابی، پارکینگ، روم سرویس و پذیرش ۲۴ ساعته. هتل بلال آستارا با موقعیت و مزیت خوب خود به مراکز خرید نزدیک است و برایتان خریدی خوب و آسان به ارمغان می آورد. در این هتل آماده پذیرایی از میهمانان گرامی در طول سال بوده و در تلاش برای ایجاد اقامتی به یاد ماندنی هستند، پس اگر به دنبال محلی برای اقامت به یاد ماندنی در طبیعت بکر آستارا هستید، با انتخاب این هتل زیبا مطمئنا پشیمان نخواهید شد. در طی نظرسنجی های اعلام شده رضایت مندی مشتریان به دلیل تمیزی و موقعیت آن و خدمت رسانی پرسنل مجرب به مراتب نسبت به هتل های دیگر بیشتر است، حتی این هتل برای سفرهای گروهی نیز مناسب است و لحظات خوشی در انتظار شماست. در صورتی که قصد بازدید از مناطق مختلف شهر را دارید، از تاکسی سرویس هتل با تعرفه مناسب در هر ساعتی از شبانه روز می توانید استفاده کنید. خدماتی نظیر خشکشویی نیز در این هتل دایر است.
از امکانات دیگر در این هتل می توان به وجود صرافی اشاره کرد، زیرا آستارا به عنوان شهر مرزی ممکن است مسافرانی داشته باشد که قصد سفر به خارج از کشور را دارند و برای چند روز در این هتل اقامت می کنند. توجه داشته باشید که در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. در لابی بخشی به عنوان آتلیه عکاسی در این هتل دایر است که می توانید با لباس محلی شمال عکس های خاطره انگیزی بگیرید. در داخل هتل نیز فروشگاه بزرگ و مجهزی دایر گردیده تا در صورت نیاز به راحتی خریدتان را انجام دهید. پرسنل هتل بلال آستارا به طور شبانه روزی در حال تلاش و ارائه خدمات در جهت تامین رفاه حال مسافران هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این هتل زیبا دارای ۵ طبقه و ۴۹ اتاق است. انواع اتاق ها در این هتل عبارتند از اتاق یک تخته، اتاق دوتخته، اتاق سه تخته، سوئيت دوخوابه سه نفره، چهار نفره، پنج نفره و شش نفره. توجه داشته باشید که اتاق های موجود در این هتل شامل ظرفیت اضافی نیستند اما سوئيت ها ظرفیت یک نفر اضافی را دارند. اتاق‌ ها در این هتل مجهز به تلویزیون، یخچال، مینی‌ بار با هزینه، کمدلباس، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی و رخت آویز هستند. همچنین همه اتاق ها دارای حمام اختصاصی با امکاناتی نظیر دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی است.

رستوران هتل


رستوران این هتل با ظرفیت ۲۵۰ نفر دارای آشپزخانه مرکزی است و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی توسط بهترین سرآشپزان آماده می شود که از طعمشان سیر نخواهید شد. در صورت اقامت در این هتل صبحانه به صورت رایگان ارائه می شود، اما برای وعده های ناهار و شام باید هزینه مربوطه را پرداخت نمایید. در لابی این هتل نیز کافی شاپی دایر است که می توانید انواع نوشیدنی های سرد و گرم سفارش دهید. همچنین از اینترنت موجود در لابی بهره مند شوید و لحظات خوشتان را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

فاصله هتل بلال آستارا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بهشت کاکتوس: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا بازارچه ساحلی: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی بی بی یانلو: ۸.۶ کیلومتر
فاصله تا تالاب استیل آستارا: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا گردنه حیران: ۳۲.۱ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است