search
menu

هتل جهانگردی آستارا

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جهانگردی آستارا
امکانات رفاهی هتل
رستوران هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل جهانگردی آستارا

درباره هتل جهانگردی آستارا


هتل جهانگردی آستارا (به انگلیسی: Astara Tourist Hotel) اقامتگاهی باسابقه و مقرون بصرفه در شهر دیدنی آستارا است که در مکانی سرسبز واقع در شمال غرب گیلان و در محاصره کوه های باشکوه و تماشایی تالش و دریای نیلگون خزر قرار گرفته است. این هتل دو ستاره از امکانات رفاهی قابل قبولی برخوردار بوده و با طرح های اقامتی اقتصادی خود سال هاست که به میزبانی از گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما رشت به این منطقه سفر می کنند، مشغول است و در طول پنجاه سال فعالیت خود توانسته است کارنامه درخشانی از خود برجای گذارد.

امکانات رفاهی هتل


با وجود اینکه هتل جهانگردی آستارا از گزینه های اقامتی اقتصادی و دو ستاره کشورمان محسوب می شود، امکانات فراوانی را در محوطه وسیع و ۱۴۰۰ متری خود جای داده است. از فضای سبزی دل انگیز و خوش منظره گرفته تا پارکینگی رایگان (با ظرفیت ۵۰ خودرو) و انباری برای نگهداری از چمدان، هرآنچه برای اقامتی آسوده در شمال کشور بدان نیاز است، در این هتل گنجانده شده است. گردشگرانی که این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند، نیازی نیست نگران خرید سوغات باشند، چراکه در این هتل فضایی به مرکز خرید صنایع دستی اختصاص داده شده است: محدوده وسیعی از کالاهای دست ساز و اجناس بومی ساکنان این منطقه در معرض نمایش و خرید گردشگران در این مکان قرار داده شده تا افرادی که به صنایع دستی مردمان این خطه علاقه دارند، قادر باشند با قیمتی منصفانه، کالاهایی ارزشمند را از این منطقه به سوغات ببرند. نمازخانه، دستگاه پرینت و فتوکپی، دستگاه واکس کفش، صندوق امانات، کپسول آتش نشانی، سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی ایرانی (در لابی) از جمله امکانات رفاهی است که در دسترس میهمانان هتل قرار خواهد گرفت. ناگفته نماند که محوطه مناسبی نیز برای تفریح کودکان در این هتل در نظر گرفته شده تا پکیج جامعی از امکانات رفاهی به گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت ارائه گردد.

رستوران هتل


هتل جهانگردی آستارا از رستورانی با ظرفیت ۲۵۰ نفر تشکیل شده که در طبقه همکف هتل واقع شده است. این رستوران با بهره گیری از نیروی پذیرایی کارآزموده و سرآشپزانی خبره و ماهر قادر است کلیه نیازهای خورد و خوراک میهمانان هتل را برآورده سازد و رضایت حداکثری گردشگران را با منوی پر و پیمانی از غذاهای مقوی دریایی جلب گرداند. فضایی دلپسند، محیطی پاکیزه و عاری از آلودگی، سرآشپزانی ماهر و پرسنلی کارآزموده، همگی دست به دست هم داده اند تا تجربه صرف غذا در این رستوران به لذتی فراموش نشدنی مبدل گردد.

خدمات هتل


افزون بر امکانات یاد شده، هتل جهانگردی آستارا قادر است طیف وسیعی از خدمات رفاهی، از خشکشویی و لباسشویی گرفته تا باربری، نظافت و خانه داری را با بالاترین کیفیت ممکن به میهمانان خود عرضه کند. ناگفته نماند که خدمات اینترنت پرسرعت و رایگان وایفای نیز از همان بدو ورود به میهمانان هتل ارائه خواهد شد تا آسایش مطلق میهمانان فراهم گردد.

واحدهای اقامتی هتل


تعداد ۴۰ باب واحد اقامتی بازسازی شده (بازسازی در سال ۱۳۹۴) و مجهز به کلیه تجهیزات اقامتی در این هتل قرار گرفته است که در قالب طرح های اقامتی مختلفی نظیر اتاق هایی یک تخته و دو تخته و سوئیت هایی چند نفره به میهمانان ارائه خواهد گشت. وجود اسباب و وسایلی نظیر مبلمانی شیک، تخت خواب هایی تمیز و راحت، یخچال، تلویزیون، کمد لباس، تلفن، رخت آویز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و دراور در تک تک واحدهای اقامتی هتل جهانگردی آستارا موجب گردیده که رفاه حداکثری میهمانان در طول اقامت در این مکان فراهم گردد. ناگفته نماند که کلیه واحدهای اقامتی هتل به سیستم تهویه مطبوع و اطفاء حریق مجهز گردیده و از سیستم سرمایش و گرمایش مناسبی برخوردار گشته اند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل جهانگردی آستارا


فاصله هتل تا بوستان وحدت: ۶۰۰ متر
فاصله هتل تا پارک ساحلی آستارا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل سفیر امید: ۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا تالاب بین المللی استیل: ۱۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا پناهگاه حیات وحش لوندویل: ۱۸.۶ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است