search
menu

هتل افرا آستارا

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل افرا آستارا
امکانات عمومی هتل افرا آستارا
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل افرا آستارا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل افرا آستارا


هتل سه ستاره افرا آستارا در نزدیکی دریای خزر قرار دارد، ساخت و ساز این هتل از سال ۱۳۹۲ آغاز گردیده و در نهایت در سال ۱۳۹۶ افتتاح شده است، این هتل زیبا دارای ۵ طبقه است که طبقه همکف به مجتمع تجاری اختصاص دارد و طبقه اول نیز شامل رستوران و لابی و بقیه طبقات اتاق ها هستند. همان طور که می دانید شهر آستارا به شهر بام‌ های سفالین ایران معروف است که با قدم زدن در کوچه پس کوچه‌ های این شهر خودتان متوجه سقف های سفالی خواهید شد، این کار در تنظیم دمای خانه در فصل تابستان نقش بسزایی دارد، پس با اقدام به خرید بلیط هواپیما و سفر به خطه شمالی کشور اقامت در این هتل به همه هم میهنان پیشنهاد می شود. یکی از مزیت‌ های اصلی این هتل می توان به نزدیک بودن مراکز خرید، مجتمع های تجاری، بازار بزرگ ساحلی و خود ساحل دریای خزر اشاره کرد.
مطمئنا با اقامت در هتل افرا سفری خوش و به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد. این هتل زیبا با ١٩ اتاق و سوئیت لوکس آمادگی استقبال از گردشگران سراسر کشور را دارد و از پنجره های این هتل چشم انداز بی نظیری از ساحل، خیابان و رودخانه را می توانید تماشا کنید. هتل افرا از نظر موقعیت جغرافیایی به بازار بزرگ ساحلی و بهشت کاکتوس‌ ها بسیار نزدیک است، حتی دسترسی آسان به پناهگاه حیات وحش لوندویل، پارک جنگلی بی بی یانلو و تالاب بین‌المللی استیل، ساحل صدف و تله کابین گردنه‌ حیران نیز جزو ویژگی های عالی Afra Hotel به شمار می رود. آستارا خود یکی از زیباترین سواحل و بندرهای ایران به شمار می‌رود.

امکانات عمومی هتل افرا آستارا


هتل افرا با پذیرش ۲۴ ساعته آماده استقبال از مسافران گرامی است و با ارائه امکانات و خدمات رفاهی کامل سبب رضایت مسافران می شود. برخی از امکانات و خدمات رفاهی این هتل عبارتند از تلفن، تلویزیون، اینترنت وای فای رایگان در لابی، اتاق چمدان، روزنامه در لابی، آسانسور و رستوران. در قسمت ورودی هتل دستگاه واکس کفش وجود دارد، همچنین پارکینگ این هتل با ظرفیت ۱۲ خودرو به صورت رایگان قابل استفاده است. توجه داشته باشید که بردن حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع بوده و خدماتی نظیر لباسشویی و خشکشویی نیز با هزینه جداگانه در این هتل انجام می گیرند. برای گشت و گذار و بازدید از جاذبه های دیدنی ترانسفر رفت و برگشت دایر است که با هزینه جداگانه انجام می گیرد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق‌ ها و سوئیت‌ های این هتل دارای چیدمان مطلوبی هستند و از امکانات رفاهی مناسبی برخوردارند. در داخل اتاق ها نیز امکاناتی نظیر یخچال، گاوصندوق، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، چای ساز، کمدلباس، تخت خواب های راحت، تلویزیون، تلفن، فضای نشیمن، کتری برقی، رخت آویز، مینی بار با هزینه و سیستم گرمایشی و سرمایشی وجود دارند. حمام اختصاصی در همه واحدها موجود است و شامل دوش، سریس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی است.
لازم به ذکر است هزینه اقامت برای کودکان تا ۵ سال رایگان، برای کودکان ۵ تا ۱۰ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه نیم بها و برای افراد بالای ۱۱ سال نیز به طور کامل دریافت می گردد. انواع اتاق‌ در این هتل عبارتند از اتاق یک تخته، اتاق دوتخته توئین و دوبل، اتاق‌ سه تخته معمولی و رویال، اتاق چهارتخته، سوئيت تکخوابه سه نفره، سوئیت تکخوابه چهارنفره و سوئیت تکخوابه پنج نفره. همه اتاق ها با نظافت روزانه برایتان اقامتی ایده آل فراهم می کنند. در صورتی که به فضای اقامتی راحت تری نیاز دارید پیشنهاد ما رزرو سوئیت‌ های این هتل است. ظرفیت اضافی در واحدهای اقامتی نیز به صورت کف خواب بوده و در صورت نیاز به ظرفیت اضافی می توانید از مسئول مربوطه درخواست نمایید.

رستوران هتل


در رستوران هتل افرا انواع غذاهای ایرانی، محلی و دریایی در وعده های ناهار و شام سرو می شود که هزینه جداگانه دارد ولی صبحانه به صورت سلف سرویس بوده در صورت رزرو اتاق به طور رایگان ارائه می گردد. در صورتی که تمایل داشتید به رستوران های دیگر سر بزنید، در نزدیکی هتل افرا رستوران های صبا، جهانی و اکبرجوجه وجود دارند.

فاصله هتل افرا آستارا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بهشت کاکتوس ها: ۴۰۰ متر
فاصله تا پارک بوستان: ۴۵۰ متر
فاصله تا بازار ساحلی: ۸۰۰ متر
فاصله تا مرداب آستارا: ۸۵۰ متر
فاصله تا دریاچه استیل: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا پناهگاه حیات وحش لوندیل: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا ساحل صدف: ۱۰.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی بی بی یانلو: ۱۰.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است