search
menu

هتل زاگرس اهواز

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل زاگرس اهواز
امکانات اتاق ها
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل زاگرس اهواز تا اماکن و جاذبه های نزدیک

درباره هتل زاگرس اهواز


هتل زاگرس اهواز هتلی ستاره و میان رده در اهواز است که به تازگی افتتاح شده و می توانید مطمئن باشید که شما جزو اولین مهمانان این هتل و افتتاح کننده بیشتر امکانات و اولین دریافت کننده بسیاری از خدمات آن خواهید بود. این هتل تازه ساخت با بیست و هشت اتاق خود امکانات و خدمات مختلفی را برای رفاه مهمانان و اقامت آرام آنان در نظر گرفته است. یکی از نقاط قوت این هتل که توانسته رضایت مهمانانش را تا حد بسیار زیادی کسب کند منوی متنوع غذا هایش است که به آنان حق انتخاب بیشتری را در مورد غذای مورد علاقه شان داده.
فرقی ندارد غذاهای ایرانی دوست دارید یا فرنگی و آسیایی در این هتل مجموعه ای از انواع غذاها حتی غذاهای دریایی برای نوش جان کردن مهمانان آماده می شود. هتل زاگرس از نظر مکانی هم توانسته رضایت مهمانانش را کسب کند و جزو برترین انتخاب های آنان باشد. مهمانی که هنگام خرید بلیط هواپیما اتاقی در این هتل رزرو کنند دسترسی راحتی به بسیاری از جاهای دیدنی اهواز خواهند داشت. آن دسته از مهمانانی که فاقد خودروی شخصی هستند یا به هر دلیلی ترجیح می‌ دهند از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند بهتر است که بدانند که روبروی هتل ایستگاه اتوبوسی قرار دارد که با استفاده از آن می تواند به نقاط مختلف شهر دسترسی داشته باشند.

امکانات اتاق ها


همه اتاق های این هتل سه ستاره خدماتی مانند روم سرویس و صبحانه را دریافت می کنند. مهمانان با اقامت در این هتل به امکاناتی مانند تلفن، آباژور، یخچال، مبلمان، دراور و غیره دسترسی خواهند داشت. سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش و سرمایش در همه اتاق های هتل زاگرس تعبیه شده و مهمانان امکان شارژ وسایل الکترونیکی را در اتاق ها خواهند داشت.
اتاق های هتل زاگرس اهواز فاقد صندوق امانات هستند اما اگر مهمانان احتیاج به صندوق امانات داشتند می توانند از صندوق امانات هتل استفاده کنند. برای اینکه حوصله مهمانان در غذاها سر نرفته و احساس کسالت نکنند در همه اتاق ها تلویزیون ال ای دی با شبکه های استانی قرار گرفته است. همه واحدهای اقامتی هتل سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی داشته و سرویس حمام اتاق ها مجهز به دوش و لوازم بهداشتی مانند صابون و شامپو است. مسواک، خمیر دندان، حوله و سشوار از دیگر امکانات داخل اتاق ها است. اتاق های هتل زاگرس فاقد برخی از امکانات مانند بالکن و چای ساز هستند.

امکانات و خدمات هتل


با اینکه هتل زاگرس اهواز امکانات و خدمات چندانی را همانند هتل های لوکس ارائه نمی دهد اما با این حال اطمینان داشته باشید که بسیاری از امکانات مورد نیاز برای آسایش و راحتی مهمانانش را فراهم کرده است. از آنجا که بیشتر مسافران خرید بلیط هواپیما اهواز سفر می کنند طبیعی است که در این شهر خودروی شخصی نداشته باشند و در نتیجه شاید گشت و گذار در شهر برایشان کمی سخت باشد اما هتل زاگرس این مشکل را با ارائه خدمات گشت نیمروزی (با هزینه) حل کرده است. هتل زاگرس مرکز خرید هم دارد و دیگر نیازی نیست که برای خرید وسیله های مختلف از هتل خارج شوید. کافی شاپ هتل با انواع نوشیدنی ها و اسنک های خوشمزه آماده پذیرایی از مهمانان است. دیگر خدمات امکانات ارائه شده توسط هتل زاگرس خدمات پزشکی، اتاق چمدان، فتوکپی و فکس، خدمات تهیه بلیط و غیره هستند.

فاصله هتل زاگرس اهواز تا اماکن و جاذبه های نزدیک


فاصله تا پل هفتم علی بن مهریار: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا راه آهن پارک کوثر: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک دولت: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا پل طبیعت: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا خانه ماپار: ۵ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی شهروند ۵.۷ کیلومتر

اگر در حال برنامه ریزی برای سفر خوزستان هستید، پیشنهاد می‌کنیم نوشتار برنامه سفر اهواز را مطالعه کنید.
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است