search
menu

هتل لاله آباده

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل لاله آباده
امکانات عمومی هتل لاله آباده
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لاله آباده تا جاذبه های دیدنی

درباره هتل لاله آباده


هتل لاله آباده یکی از هتل های دو ستاره با بیش از ۴۰ سال قدمت جزو هتل های با سابقه در کشور به شمار می رود. بدین جهت برای ارائه خدمات بهتر در سال ۱۳۸۶ مورد بازسازی کامل قرار گرفته است و سالانه میزبان مسافران زیادی از جای جای کشورمان است. شهر آباده یکی از شهرهای شمالی استان فارس است که تا شهر شیراز حدودا ۲۷۰ کیلومتر فاصله دارد و در میان راه اصلی اصفهان تا شیراز قرار دارد. این شهر دارای قدمتی بیش از ۱۰۰۰ سال بوده و با کوله باری از فرهنگ و تمدن در میان ایرانیان شهرت دارد، بدین جهت دارای آثار تاریخی زیبایی است. با اقامت در هتل لاله آباده می توانید از جاذبه های گردشگری مانند قلعه ایزدخواست، قصر بهرام گور و عمارت کلاه فرنگی بازدید کنید و دسترسی به جاذبه های دیدنی شهر از این هتل بسیار آسان است، به طوری که فاصله تا عمارت کلاه فرنگی حدودا ۳ کیلومتر است.
هتل لاله آماده استقبال از میهمانان سراسر کشور بوده و برایشان اقامتی به یاد ماندنی به ارمغان می آورد. اگر با خرید بلیط هواپیما عازم این خطه از کشور شوید، مطمئن باشید با انتخاب این هتل فضایی دنج و آرام را تجربه خواهید کرد و یکی از به یادماندنی ترین سفرهایتان را تجربه خواهید کرد. بی شک با اقامت در این هتل از خدمات استاندارد هتلداری بهره مند خواهید شد و برای سفرهای بعدی تان نیز مشتاق تر خواهید شد.

امکانات عمومی هتل لاله آباده


بی شک تجربه سال ها میزبانی از مسافران سبب گشته تا این هتل اقامت خوبی برایتان فراهم کنند. هتل لاله شامل امکاناتی نظیر اینترنت وای فای رایگان در لابی، کافی شاپ، اتاق چمدان، کافی نت و پذیرش ۲۴ ساعته است. این هتل دارای ۳۰ باب اتاق در دو طبقه است. لازم به ذکر است در بخش ورودی هتل ۶ پله وجود دارد، بدین جهت مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند با در نظر گرفتن این پله ها نسبت به رزرو هتل اقدام نمایند. همچنین در قسمت ورودی هتل نیز دستگاه واکس کفش به طور رایگان قرار داده شده است تا در صورت نیاز استفاده کنید. اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود به داخل این هتل ندارید. علاوه بر موارد گفته شده برای آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، محلی به عنوان پارکینگ در اختیارشان قرار داده می شود و این محل ظرفیت ۱۵ خودرو را دارد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق یک تخته، اتاق دوتخته دوبل، اتاق دوتخته توئين، اتاق سه تخته، اتاق چهارتخته، اتاق پنج تخته، سوئيت چهارنفره و سوئیت پنج نفره. اتاق‌ های این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع، یخچال، مینی بار باهزینه، تلویزیون، تلفن، مبلمان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، میزکار، کمدلباس و رخت آویز هستند. در داخل اتاق ها نیز حمام اختصاصی وجود دارد که حمام ها نیز شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی هستند. اقامت برای کودکان تا ۲ سال رایگان بوده و برای بالای ۲ سال به طور کامل دریافت می گردد. زمان تحویل اتاق در این هتل ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق نیز ساعت ۱۲ ظهر است.

رستوران هتل


این هتل دارای رستوران و کافی شاپ است که در طبقه‌ همکف قرار دارد و با سرو انواع غذا در وعده های مختلف در خدمت مسافران گرامی هستند. با اقامت در این هتل صبحانه به صورت رایگان در اختیارتان قرار داده می شود ولی برای وعده های ناهار و شام باید هزینه مربوطه را پرداخت نمایید.

فاصله هتل لاله آباده تا جاذبه های دیدنی


فاصله تا پارک شهر: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا عمارت کلاه فرنگی: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا تیمچه صفریان آباده: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه ایزدخواست: ۷۰.۶ کیلومتر
فاصله تا قصر بهرام گور: ۸۵.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است