search
menu

هتل آپارتمان نخل آبادان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان نخل آبادان
امکانات هتل آپارتمان نخل آبادان
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل آپارتمان نخل آبادان

درباره هتل آپارتمان نخل آبادان


هتل آپارتمان نخل آبادان (Nakhl Hotel Abadan) اقامتگاهی است تازه تاسیس واقع در شهر پرگردشگر و دیدنی آبادان که به لطف برخورداری از موقعیت مکانی عالی و امکانات رفاهی مناسب، به انتخاب نخست بسیاری از خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت برای اقامت در آبادان مبدل گشته است.

امکانات هتل آپارتمان نخل آبادان


این هتل سه ستاره که به تازگی تاسیس گشته (سال ۱۳۹۵)، از امکانات رفاهی متعددی از قبیل: چایخانه سنتی، فضای سبز، سیستم تهویه مطبوع، دستگاه واکس کفش و اتاق چمدان برخوردار بوده و قادر است اقامتی بیادماندنی را برای میهمانان خود رقم بزند. از آنجایی که این هتل از پارکینگی مطمئن با ظرفیت ۳۰ خودرو تشکیل شده است، میهمانان هتل با خیال راحت می توانند با خودروی شخصی خود به هتل آپارتمان نخل آبادان سفر کرده و وسیله نقلیه خود را بدون صرف یک ریال هزینه در پارکینگ هتل رها کنند. از دیگر امکانات رفاهی هتل باید به رستوران شیک و کافی شاپ دنج آن اشاره کرد.
رستوران هتل که به رستوران نخل شهرت دارد و در طبقه اول آن قرار گرفته، از فضایی دلپسند و دوست داشتنی تشکیل شده و قادر است ظرفیتی بیش از ۱۰۰ نفر را در خود جای دهد. وجود سرآشپزانی ماهر و پرسنلی متعهد و مودب موجب شده که صرف غذا در رستوران هتل آپارتمان نخل آبادان به تجربه ای لذت بخش و خاطره انگیز مبدل گردد. میهمانان هتل برای صرف نوشیدنی هایی گوارا می توانند به کافی شاپ هتل مراجعه کنند و سفارش خود را از میان انواع و اقسام دسرها و بستنی های لذیذ و رنگارنگ برگزینند و در اندک زمانی تحویل بگیرید.

خدمات هتل


حتما می دانید که صرفا داشتن امکاناتی متنوع برای رفاه و آسایش میهمانان کافی نیست، بلکه اقامتگاهی مناسب است که قادر باشد خدماتی رضایت بخش را نیز به میهمانان خود عرضه دارد. خوشبختانه عملکرد هتل آپارتمان نخل آبادان در این بخش نیز قابل قبول بوده، چراکه در طول فعالیت خود توانسته است خدماتی متنوع نظیر خانه داری، بیدارباش، خشکشویی، کرایه تاکسی، خرید بلیت هواپیما داخلی و پذیرش شبانه روزی را به میهمانان خود ارائه کند. ناگفته نماند که خدمات اینترنت پرسرعت وایفای نیز بطور رایگان و در همان بدو ورود در اختیار گردشگران و خریداران بلیت هواپیما سفرمارکت قرار خواهد گرفت تا هیچ کمبودی در طول اقامت در این هتل احساس نگردد.

واحدهای اقامتی هتل


تعداد ۳۰ باب واحد اقامتی شیک و مبله در قالب سوئیت های یک خوابه دو نفره و دو خوابه چهار نفره به میهمانان عرضه خواهد گشت. واحدهای اقامتی هتل هر کدام به زیبایی طراحی و با اسباب و وسایل اقامتی مدرن و شیکی نظیر مبلمان، یخچال، تلویزیون، رخت آویز، آباژور، کمد لباس و... تزئین گشته اند. خوب است بدانید که سوئیت ها از حیث وضعیت ظاهری در شرایط بسیار خوبی بسر می برند و به تازگی رنگ آمیزی شده اند. ناگفته نماند که کلیه واحدهای اقامتی این هتل از سیستم تهویه مطبوع مناسبی برخوردار بوده و به سیستم پیشرفته اطفاء حریق مجهز گشته اند.

موقعیت مکانی هتل


به دلیل قرار گرفتن در بطن شهر دیدنی آبادان، هتل آپارتمان نخل آبادان با فرودگاه و برخی از جاهای دیدنی آبادان نظیر جزیره مینو آبادان و فرودگاه آبادان فاصله اندکی دارد. همچنین برخی از اماکن تجاری و تفریحی آبادان نیز در نزدیکی این هتل واقع شده و دسترسی به آن ها با هزینه ای اندک و از طریق وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی در زمانی کوتاه امکان پذیر است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل آپارتمان نخل آبادان


فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آبادان: ۴.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه پالایشگاه آبادان: ۶ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد رنگونی ها: ۶.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا جزیره مینو آبادان: ۷.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا مجتمع تجاری الماس اروند: ۷.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا ورزشگاه تختی آبادان: ۸.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است