search
menu

هتل W Bali- Seminyak

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل W Bali- Seminyak
امکانات عمومی هتل دبلیو بالی
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل دبلیو بالی سمینیاک تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل W Bali- Seminyak


هتل دبلیو هتلی پنج ستاره در منطقه سمینیاک اندونزی است. این هتل به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی دسترسی آسانی از فرودگاه به هتل خواهید داشت و مسافت ۳۰ دقیقه‌ای را به راحتی خواهید پیمود. فقط توجه داشته باشید که برای استفاده از شاتل فرودگاهی باید هزینه مجزا پرداخت کنید. همچنین این هتل زیبا در موقعیت بسیار عالی از این منطقه قرار دارد، به‌طوری‌که موازی این هتل چندین رستوران و کلاب دایر هستند و همین امر سبب می‌شود تا جاذبه‌های دیگر دسترسی راحتی داشته باشید. در هتل W Bali- Seminyak ساحل اختصاصی وجود دارد و همین مورد سبب شهرت هتل در میان سایر هتل‌ها در این منطقه شده است و مسافران از سراسر جهان برای خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل زیبا مشتاق هستند. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنای روباز، اینترنت وای فای رایگان، ساحل اختصاصی، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، باشگاه بدنسازی، مرکز سلامتی و اسپا، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و صبحانه عالی اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل دبلیو بالی


هتل دبلیو بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و خدمات مربوط به باربری و نظافت انجام می‌گیرد. انواع بلیط ورودی جاذبه‌های دیدنی و تبدیل ارز در صرافی موجود در لابی انجام می‌گیرد. در مرکز بیزینس نیز می‌توانید جلسات مربوط به کارتان را برگزار کنید. تورهای گردشگری نیز مسافران را با جاذبه‌های دیدنی و تماشایی آشنا می‌کنند. اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل به صورت رایگان قابل‌دسترس است. پارکینگ اختصاصی موجود در این هتل نیز رایگان بوده و نیازی به رزرو قبلی ندارد. اتاق چمدان نیز در لابی هتل W Bali- Seminyak دایر بوده و در صورت نیاز می‌توانید وسایل و چمدان‌هایتان را به این قسمت بسپارید. کارکنان در این هتل به زبان‌های انگلیسی، اندونزیایی، کره‌ای و ژاپنی صحبت می‌کنند. مسافران در هر طبقه که مایل باشند، اتاق موردنظرشان را می‌توانند انتخاب کنند، زیرا برای دسترسی به تمامی طبقات آسانسور وجود دارد.

امکانات تفریحی هتل


در هتل دبلیو استخر روباز دایر است. این استخر در طول سال دایر بوده و استفاده از آن رایگان است. در این هتل لوکس پنج ستاره امکانات رفاهی خوبی وجود دارد و احساس امنیت و آرامش خواهید کرد و سفری به یاد ماندنی و خوش خواهد بود. باشگاه بدنسازی موجود در این هتل نیز جلسات ورزشی و یوگا برگزار می‌کنند که باید برای بهره‌مندی از این خدمات درخواست دهید. برای کسانی که کودک خردسال دارند، امکان نگهداری از آن‌ها فراهم‌شده است. تورهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری نیز با هزینه مجزا در هتل W Bali- Seminyak دایر هستند. برای دوستداران بولینگ نیز در این هتل امکانات خوبی فراهم‌شده است. در مرکز اسپا نیز انواع ماساژ ارائه می‌شود، همچنین بخشی به عنوان سونا و اتاق بخار با ارائه خدمات مربوط به زیبایی در این هتل زیبا دایر شده‌اند.

انواع اتاق و امکانات آن‌ها


انواع اتاق در هتل دبلیو عبارت‌اند از اتاق کینگ واندرفول، اتاق دو کوئین واندرفول، سوئیت مارولوس، سوئیت واو، ویلای دوخوابه، سوئیت واو اکستریم. اتاق‌های موجود در این هتل دارای بالکن هستند و چشم‌انداز دلربایی از باغ و دریا را می‌توانید از پنجره‌های این اتاق‌ها تماشا کنید. در داخل اتاق‌ها امکاناتی نظیر تلویزیون، وجود دارند. هریک از ویلاهای این هتل ورودی اختصاصی و استخر خصوصی دارند و لحظات بی‌نظیری در انتظار مسافران است. سایر امکانات موجود در اتاق‌ها عبارت‌اند از میز کار، گاوصندوق، اتو، فضای نشیمن، کاناپه تخت شو، فرش، مینی بار، تلفن، رادیو، یخچال، باربیکیو و چای‌ساز و قهوه ساز. در داخل اتاق‌ها اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود.

رستوران هتل


رستوران موجود در هتل دبلیو در وعده‌های صبحانه، ناهار، شام و میان وعده انواع غذاهای باربیکیو، حلال، گیاهخواری سرو می‌کنند. فضای رستوران هتل W Bali- Seminyak برای دوستداران سنتی و مدرن و رمانتیک گزینه مناسبی است. همچنین انواع غذاهای آسیایی همراه با انواع نوشیدنی را ارائه می‌دهند.

فاصله هتل دبلیو بالی سمینیاک تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کو دی تا: ۱ کیلومتر
فاصله تا کلاب جانگو: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا ساحل پانتای باتو: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل براوا: ۶.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است