search
menu

هتل The Apurva Kempinski Bali

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Apurva Kempinski Bali
امکانات اتاق های هتل آپوروا کمپینسکی بالی
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل آپوروا کمپینسکی بالی تا اماکن و جاذبه های نزدیک

درباره هتل The Apurva Kempinski Bali


هتل آپوروا کمپینسکی از دیگر هتل های لوکس اندونزی در نوسا دوا بالی است که به دلیل نزدیکی به دریا و ساحل طرفداران زیادی بین گردشگران دارد. آپوروا علاوه بر نزدیکی به ساحل، خودش فضای سبز تماشایی ای دارد که بیشتر شبیه نقاشی است. کنار هم بودن این فضای سبز و دریا ترکیب زیبا و تماشایی ای را به وجود آورده که نظیرش را کمتر جایی می توان دید. استخر روباز ۶۰ متری، اسپا، پارکینگ و اینترنت رایگان از جمله خدماتی که این هتل لاکچری ۵ ستاره ارائه می دهد. آپوروا کمپینسکی ۵ رستوران در سایت خود دارد که با طبخ انواع غذاهای محلی و بین المللی سعی در کسب رضایت مهمانان هتل دارد و مهمانان می توانند از بین انواع غذاهای محلی، آسیایی، ژاپنی و بین المللی انتخاب کنند. The Apurva Kempinski Bali حتی یک رستوران دریایی مخصوص دارد تا اگر دوست داشتید طعم خاص غذاهای دریایی بالی را بچشید نیازی به خارج شدن از هتل نداشته باشید.
برترین ویژگی هتل آپوروا کمپینسکی بالی موقعیت مکانی و معماری خاصی است که در نما و طراحی داخلی هتل به کار رفته است. معماری که بدون شک باعث می شود همواره دوربین عکاسی دستتان بوده و مدام از زوایای مختلف هتل و محیط اطراف آن عکاسی کنید. هتل The Apurva Kempinski Bali تا فرودگاه فاصله چندان زیادی ندارد و مهمانانی که با خرید بلیط هواپیما به Bali سفر کرده اند در عرض چند دقیقه به هتل شان رسیده و استراحت کافی خواهند داشت. هتل آپور با کمپینسکی به دلیل پنج ستاره بودن ونیز خدمات مطابق با استاندارد های بین المللی خود انتظارات گردشگران به ویژه مهمانان سختگیر را به خوبی برآورده و رضایت آنها را کسب کرده است.

امکانات اتاق های هتل آپوروا کمپینسکی بالی


اتاق شیک و مدرن هتل آپوروا کمپینسکی مجهز به امکانات مدرن و به روزی هستند. مبلمان چوبی و کلاسیک اتاق ها سادگی و آرامش را با خود همراه دارند. مهمانان می توانند از طریق بالکن خصوصی اتاق ها از منظره باغ یا دریا لذت ببرند. سرویس حمام اتاق ها دوش و وان جداگانه دارد. برخی از واحدهای اقامتی دارای استخر خصوصی با چشم انداز رو به دریا هستند.

امکانات و خدمات هتل


هتل آپوروا کمپینسکی بالی استخر هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان دارد و در حالی که آن ها در استخر استراحت می کنند کودکان نیز در استخر مخصوص خودشان به تفریح مشغول خواهند بود. کارکنان بخش کانسیرج The Apurva Kempinski Bali با خوش رویی تمام آماده کمک رسانی به شما در اموری مانند ترانسفر فرودگاهی، رزرو رستوران و تور شهری هستند.
با اقامت در هتل آپوروا اجرای زنده موسیقی مردم بالی را از نزدیک تماشا خواهید کرد. اگر جزو ورزشکارانی هستید که در سفر هم به فکر سلامتی و تناسب اندام خود هستند حتماً از باشگاه مجهز هتل خوشتان خواهد آمد علاوه بر باشگاه هتل زمینه گلف ای هم دارد که در فاصله ۳ کیلومتری از آن قرار گرفته است. برای مهمانی که دارای معلولیت های جسمی هستند یا به هر دلیلی از ویلچر استفاده می کنند رمپ مخصوص جهت دسترسی آسان تر آنان ایجاد شده است. کارکنان هتل The Apurva Kempinski Bali به زبان های مختلفی از جمله انگلیسی، فرانسوی، ژاپنی، روسی، آلمانی و چندین زبان دیگر آشنایی دارند به همین دلیل یکی از شهرهای هتل شعار "ما به زبان شما حرف می زنیم" است. بخش پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته و فعال و پاسخ گویی مهمانان است و تمامی تلاش خود را برای هر چه سریع تر کردن پروسه چک این انجام می دهند.

فاصله هتل آپوروا کمپینسکی بالی تا اماکن و جاذبه های نزدیک


فاصله تا ساحل سوانگان: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل گِگر: ۲ کیلومتر
فاصله تا موزه پسیفیکا: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل پانداوا: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا بندر بنوا: ۹.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی واتربوم بالی: ۱۲.۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است