search
menu

هتل RIMBA Jimbaran BALI by AYANA

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل RIMBA Jimbaran BALI by AYANA
امکانات اتاق های هتل ریمبا جیمباران بالی
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل ریمبا جیمباران بالی تا اماکن و جاذبه های نزدیک

درباره هتل RIMBA Jimbaran BALI by AYANA


هتل ریمبا جیمباران بالی از ریزورت های رده بالا و لوکس بالی است. این هتل ۵ ستاره همه آن چیزی که مهمانان می خواهند را یکجا فراهم کرده تا حدی که دیگر اصلاً نیازی به خارج شدن از هتل نیست مگر برای بازدید از برخی جاذبه ها مانند سواحل بالی. ریمبا جیمباران بالی بای آیانا ۱۲ استخر روباز و ۱۹ رستوران و غذاخوری دارد. رستوران های هتل هرکدام به صورت تخصصی یکی از غذاهای چینی، مدیترانه ای، مکزیکی، آسیایی، اندونزیایی، بین المللی و ایتالیایی را طبخ می کنند. اما اگر به دنبال غذاهای متفاوت دریایی و استیک ها هستید بد نیست بدانید که دو رستوران هتل RIMBA Jimbaran BALI by AYANA به صورت تخصصی به طبخ غذاهای دریایی مشغول اند.
هتل پنج ستاره ریمبا جیمباران بالی خدمات و امکاناتی در حد استانداردهای بین المللی را ارائه می دهد و دارای پذیرشی است که به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و تمامی تلاش خود را برای پاسخگویی و تحویل سریع تر و بدون معطلی اتاق ها انجام می دهد. این هتل غذای مخصوص پیک نیک و امکانات باربیکیو دارد که بد نیست در طول مدت اقامتتان ازاین امکانات استفاده کرده و تجربه خاطره انگیز را برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

امکانات اتاق های هتل ریمبا جیمباران بالی


همه اتاق های مبله RIMBA Jimbaran BALI by AYANA از چشم اندازی رو به مناظر گرمسیری بهره برده اند. تمامی اتاق ها دارای بالکن خصوصی بوده و مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند. در همه واحدهای اقامتی ریزورت ریمبا جیمباران بالی تلویزیون ال ای دی و مینی بار وجود دارد و درصورت درخواست دستگاه دی وی دی پلیر هم در اتاق ها قرار داده خواهد شد. حمام خصوصی داخل اتاق ها دارای وان و جکوزی هستند‌. درصورت درخواست مهمانان لوازم بهداشتی مخصوص دهان و دندان در اتاق مهمان قرار داده می شود. برخی از اتاق ها دارای دسترسی مستقیم به استخر و اتاق با درهای متصل هستند. دستگاه چای/ قهوه ساز در همه اتاق ها برای مهمانی که دوستدار قهوه های فوری هستند وجود دارد.

امکانات و خدمات هتل


هتل ریمبا جیمباران بالی بای آیانا خدمات رایگان شاتل به مرکز خرید بالی و هتل دارد. مهمانانی که همراه خود کودک خردسال دارند حتماً باید هنگام رزرو بلیط هواپیما اتاقی در ریمبا جیمباران رزرو کرده و در هتل RIMBA Jimbaran BALI by AYANA اقامت داشته باشند چون این هتل ریزورت لاکچری خدمات مخصوصی برای کودکان ارائه می دهد. این هتل برای کودکان محله بازی در داخل هتل و در محوطه بیرونی هتل ایجاد کرده است. آن دسته از مهمانان که کودکی نوزاد دارند می ‌توانند از خدمات پرستاری کودک هتل استفاده کرده و خودشان چند ساعتی را به آرامش و استراحت در بخش ماساژ هتل بگذرانند. اگر از غذاهای اندونزیایی در هتل میل کردید و طعم غذاها به مذاق تان خوش آمد می توانید با شرکت در کلاس های آشپزی هتل طرز پخت این غذاها را یاد بگیرید. هتل دستگاه خودپرداز بانکی هم دارد و دیگر نیازی نیست که برای دریافت خدمات بانکی از هتل خارج شوید.
مهمانان اهل مطالعه بد نیست سری به کتابخانه هتل زده و از مجموعه کتاب های این بخش مطالعه کنند. اما اگر اهل فعالیت های فیزیکی هستید می توانید در باشگاه مجهز هتل با مربی شخصی ورزش کرده و یا در کلاس های یوگای آن شرکت کنید. اگر هم اهل رقابت هستید می توانید در زمین تنیس به رقابت با دوستانتان بپردازید و امتیازات برتر را ازآن خود کنید. اینترنت و پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات ماساژ و کرایه اتومبیل تنها بخشی از خدمات و امکاناتی که با اقامت در هتل RIMBA Jimbaran BALI by AYANA به آن ها دسترسی خواهید داشت.

فاصله هتل ریمبا جیمباران بالی تا اماکن و جاذبه های نزدیک


فاصله تا ساحل تگال وانگی: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا اقیانوس هند: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل کوبو: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل بیو بیو: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی انگوراه رای: ۵.۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است