search
menu

هتل Padma Resort Ubud Bali

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Padma Resort Ubud Bali
امکانات عمومی هتل پادما ریزورت اوبود بالی
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل پادما ریزورت اوبود بالی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Padma Resort Ubud Bali


هتل پادما ریزورت با موقعیت خوب خود در منطقه پایانگان واقع‌شده است. این هتل زیبا پنج ستاره بوده و با امکانات و خدمات رفاهی بی‌نظیر خود موردنظر مسافران سراسر دنیا قرار می‌گیرد و سالانه از کشورهای مختلف با خرید بلیط هواپیما عازم این منطقه شده و هتل پادما ریزورت را رزرو می‌کنند. همچنین در این هتل ترانسفر فرودگاهی نیز دایر بوده و مسافران می‌توانند دسترسی راحتی به هتل داشته باشند.

امکانات عمومی هتل پادما ریزورت اوبود بالی


اینترنت وای فای رایگان در سراسر این هتل قابل دسترس است. همه روزه شاتل گشت و گذار به مرکز شهر فراهم گردیده شده است، در صورت تمایل می‌توانید از این خدمات استفاده کنید. در بخش پذیرش هتل Padma Resort Ubud Bali پرسنل به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند و اینکه لاندری نیز در لابی هتل دایر بوده و در حال ارائه خدمات به مسافران هستند. اگر سفرتان به این منطقه برای کار و تجارت باشد، در این هتل به راحتی می‌توانید جلسات کاری و کنفرانس‌هایتان را برگزار کنید. پارکینگ مجموعه رایگان بوده و بدون نیاز به رزرو قبلی می‌توانید از این پارکینگ استفاده کنید. در صورت نیاز به پول رایج این کشور نیز می‌توانید به صرافی موجود در لابی سر بزنید و تبدیل ارز کنید. در بخش تور گردشگری مسافران را با جاهای دیدنی و گردشگری آشنا می‌کنند. دسترسی به تمامی طبقات این هتل از طریق آسانسور امکان پذیر است. مسافرانی که به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، در هر طبقه که مایل باشند، اتاق موردنظرشان را رزرو کنند و از خدمات رفاهی مناسبشان بهره‌مند شوند. پرسنل در این هتل به زبان انگلیسی و ژاپنی صحبت می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


دو استخر در این هتل دایر بوده و یکی از استخرها برای تمامی رده‌های سنی مناسب بوده و دیگری مخصوص کودکان است. هردو استخر روباز بوده و لحظات خوشی را برای مسافران رقم می‌زند. ساعت کاری استخرها از ۷ صبح تا ۹ شب است. برای کودکان خردسال نیز کلاب بازی دایر شده است. برای ریلکس کردن مسافران نیز انواع ماساژ ارائه می‌شود، البته باید بابت این کار هزینه مجزا پرداخت کنید. از جمله سرگرمی‌های دیگر در هتل زیبای Padma Resort Ubud Bali می‌توان به کرایه دوچرخه اشاره کرد که از این طریق می‌توانید از جاهای دیدنی و طبیعت زیبای اطراف هتل بازدید کنید. همچنین تورهای پیاده‌روی نیز در این هتل دایر بوده و به همراه سایر مسافران می‌توانید لحظات خوشی را تجربه کنید. برای دوستداران ماهیگیری نیز در این هتل چنین امکانی فراهم‌شده است. برای نگهداری از کودکان خردسال محل مشخصی تعیین‌شده است. همچنین کلاس یوگا و باشگاه بدنسازی با مربی اختصاصی، مرکز سلامتی و اسپا، جکوزی، اتاق بخار و خدمات مربوط به زیبایی ارائه می‌شود.

انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


اتاق‌های موجود در این هتل خاص بوده و از پنجره اتاق‌ها چشم‌انداز زیبایی از باغ را می‌توانید تماشا کنید. انواع اتاق‌ها در این هتل عبارت‌اند از اتاق توئين یا دوبل پریمیر، اتاق کلاب پریمیر، سوئيت یک خوابه، اتاق دلوکس پریمیر. همه اتاق‌ها شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، فضای نشیمن و بالکن هستند. همچنین سایر امکانات در داخل اتاق‌ها نیز عبارت‌اند از تلویزیون، امکانات اتوکشی، حمام اختصاصی مجهز با سرویس بهداشتی فرنگی. همچنین در داخل سوئیت‌های هتل Padma Resort Ubud Bali آشپزخانه نیز دایر بوده و این مکان مجهز به قهوه ساز، کتری برقی، یخچال و صندلی مخصوص کودکان است. در داخل یخچال نیز میوه و انواع نوشیدنی و خوراکی گذاشته شده است که استفاده از آن‌ها با پرداخت هزینه جداگانه امکان پذیر است.

رستوران هتل


در هتل پادما ریزورت رستوران دایر بوده و انواع غذاهای اندونزیایی، آسیایی و بین‌المللی سرو می‌کنند. در قسمت کافه و بار نیز انواع نوشیدنی و خوراکی ارائه می‌شود.

فاصله هتل پادما ریزورت اوبود بالی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا معبد تیترا امپول: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا معبد گونونگ کاوی: ۶ کیلومتر
فاصله تا پارک سافاری الفنت: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است