search
menu

هتل Hotel Nikko Bali Benoa Beach

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Nikko Bali Benoa Beach
امکانات اتاق های هتل نیکو بنوا بالی
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل نیکو بنوا بالی تا اماکن و جاذبه های نزدیک

درباره هتل Hotel Nikko Bali Benoa Beach


هتل نیکو بنوای بالی بیچ از هتل های لاکچری و پنج ستاره بالی است که در یکی از زیباترین و بهترین سواحل خصوصی آن نوسا دوا واقع شده است. نوسا دوا منطقه ای توریستی و گردشگری است که در دهه ۱۹۷۰ در جنوبی ترین منطقه بالی افتتاح شد و به عنوان منطقه ای شناخته می شود که دارای بیشترین تعداد هتل ریزورت های ۵ ستاره است. ساحل نوسا دوا از زیباترین سواحل بالی است و به همین دلیل هتل های فراوانی اطراف آن وجود دارند.
شاید برایتان جالب باشد بدانید این منطقه ۳۵۰ هکتاری در دل خود بیش از ۲۰ ریزورت دارد که یکی از بهترین و محبوب ترین آن ها ریزورت هتل نیکو بالی بنوا بیچ است. موقعیت مکانی هتل Hotel Nikko Bali Benoa Beach به گونه ای است که مهمانانش در کمتر از ۳۰ دقیقه به هر آنچه که می خواهند دسترسی خواهند داشت. نیکو بالی بنوا بیچ نزدیک به دریا قرار گرفته و اطراف آن را باغات سرسبز و زیبا احاطه کرده اند. گذشته از این موقعیت زیبا هتل خدمات و امکانات فوق العاده و در حد استانداردهای بین المللی را به مهمانان ارائه می دهد. اقامت در این هتل همانند رویایی است که به واقعیت می پیوندد. مسافران به ویژه زوج های جوانی که تاکنون در این تفرجگاه ساحلی اقامت داشتند همگی از خدمات و امکانات آن راضی بوده و اقامت در آن را به سایر زوج ها و گردشگران پیشنهاد می دهند.

امکانات اتاق های هتل نیکو بنوا بالی


اتاق های هتل نیکو بنوا بالی زیباترین و رمانتیک ترین مناظر را اطراف خود دارند. باغات و درختان گرمسیری منطقه علاوه بر سرسبزی، فضای رویایی ای را ایجاد کرده که از دیدنش سیر نخواهید شد. همه اتاق های هتل پنج ستاره Hotel Nikko Bali Benoa Beach فضای بزرگ و امکانات مختلفی دارد. دکوراسیون کلاسیک چوبی و رنگ های گرمی که در طراحی داخلی اتاق استفاده شده همگی نشان از گرمای مطبوع منطقه و مهمان نواز بودن مردم اندونزی دارد. اتاق های این هتل دارای بالکن خصوصی، تلویزیون، چای/ قهوه ساز و حمامی نسبتا بزرگ با وان هستند.

امکانات و خدمات هتل


زوج های جوانی که با خرید بلیط هواپیما به بالی سفر کرده و هتل نیکو را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کرده اند می توانند در حمام گل هتل استراحت و ریلکس کرده و فیلم ها و عکس هایی خاص برای آلبوم عکس و یا صفحات مجازی خود تهیه کنند. اگر اهل هیجان و تفریح هستید باید سری به ساحل زده و از ورزش های آبی مانند غواصی در آب های روشن بنوا لذت ببرید. رستوران هتل Hotel Nikko Bali Benoa Beach رو به دریا و باغات اطراف قرار دارد و همین موقعیت نه تنها اشتهایتان را باز بلکه طعم غذا را دوچندان خوشمزه تر خواهد کرد.
هتل نیکو بنوا بالی پنج رستوران دارد که انواع غذاهای ژاپنی، ایتالیایی، آسیایی و بین المللی را در اختیار مهمانان قرار می دهد و این شما هستید که تصمیم می گیرید غذای امروزتان از کدام کشور و به چه سبکی تهیه شود. مهمانانی که همراه خود نوزاد کوچکی دارند می‌ توانند از خدمات پرستاری کودک هتل Hotel Nikko Bali Benoa Beach استفاده کنند.
خدمات تهیه بلیط جاذبه ها و برنامه ها، کلاس های آشپزی، ماهیگیری، اتاق بازی و کلاس های یوگا از جمله خدمات تفریحی هستند که با اقامت در هتل نیکو بنوا بالی به آنها دسترسی خواهید داشت. استخر بی انتها، خدمات کرایه اتومبیل، رمپ، سرویس های بهداشتی مناسب برای معلولان، اتاق چمدان، شبکه پخش مخصوص کودکان، غذای کودک، خدمات زیبایی مو و ناخن، خدمات آرایشی و بهداشتی، حمام فضای آزاد و غیره تنها بخشی از خدمات و امکانات رفاهی ای هستند که این هتل ارائه می دهد.

فاصله هتل نیکو بنوا بالی تا اماکن و جاذبه های نزدیک


فاصله تا دماغه تانجونگ: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید بالی کالکشن: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه پاسیفیکا: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا بندر بنوا: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا جزیره لاک پشت سرانگان: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا ساحل گِگر: ۴.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است