search
menu

هتل Grand Mekar Jaya Bungalow Bali

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Mekar Jaya Bungalow Bali
اتاق‌های هتل مکار جایا بالی
امکانات رایگان هتل مکار جایا بالی
استخر هتل مکار جایا بالی
باغ هتل مکار جایا بالی
خدمات و سرویس‌های هتل مکار جایا بالی
موقعیت مکانی هتل مکار جایا بالی
اماکن نزدیک به هتل مکار جایا بالی

درباره هتل Grand Mekar Jaya Bungalow Bali


هتل مکار جایا از هتل‌های ۲ ستاره شهر بالی است. این هتل دارای امکانات مناسب و نسبتا خوبی بوده و فرصت اقامت ارزان و مقرون به صرفه‌ای را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. بنابراین، کسانی که همزمان با خرید اینترنتی بلیط هواپیما بالی، به فکر یافتن اقامتگاهی هستند که با هزینه کمی بتواند از آنها پذیرایی کند، نام هتل Grand Mekar Jaya Bungalow Bali را در صدر اولویت‌های خود می‌نویسند.

اتاق‌های هتل مکار جایا بالی


معمولا در هتل‌های ارزان قیمت، اتاق‌ها به مهم‌ترین و برجسته‌ترین قسمت تبدیل می‌شوند. این موضوع درباره هتل مکار جایا بالی نیز صادق بوده و اتاق‌های این اقامتگاه با برخورداری از امکاناتی مثل کمد، میز تحریر و حمامی همراه با دوش مورد توجه مهمانان قرار می‌گیرند. جالب است بدانید که همه اتاق‌های این هتل دارای تراسی هستند که با ایستادن در آنها می‌توان به تماشای مناظر روحیه بخشی مشغول شد.

امکانات رایگان هتل مکار جایا بالی


سرویس اینترنت بی سیم هتل مکار جایا به صورت رایگان در اختیار مهمانان گذاشته می‌شود. این سرویس در تمامی نقاط عمومی هتل Grand Mekar Jaya Bungalow Bali قابل استفاده است. همچنین اگر در سفر به بالی خودروی شخصی داشتید، از پارکینگ هتل مکار جایا می‌توانید به صورت رایگان استفاده نمایید.

استخر هتل مکار جایا بالی


یکی از مزایای منحصر به فرد هتل مکار جایا بالی که باعث تمایز آن از سایر اقامتگاه‌های هم تراز با خودش شده است، برخوداری این هتل از یک استخر روباز و زیباست. این استخر اولا منظره‌ خاصی به نمای کلی هتل مکار جایا بخشیده است. ثانیا، شنا و آبتنی در آن باعث می‌شود که مهمانان هتل پس از گشت و گذار در شهر، خستگی خود را کاملا برطرف کنند و طراوت و شادابی جسمشان را دوباره به دست بیاورند.

باغ هتل مکار جایا بالی


یکی دیگر از نقاط بسیار خوب و پرطرفدار در هتل مکار جایا بالی، باغ این اقامتگاه‌ است. این باغ سرسبز که اطراف هتل Grand Mekar Jaya Bungalow Bali را احاطه کرده است، با درختان متنوع خودشان، محیطی بسیار آرام و دلنشینی به وجود آورده تا مهمانان هتل در صورت لزوم، با گذراندن ساعاتی در این محیط، به تمدد اعصاب و روان خود بپردازند.

خدمات و سرویس‌های هتل مکار جایا بالی


با توجه به اینکه کارکنان هتل مکار جایا بالی حضوری فعال در این اقامتگاه دارند، مهمانان می‌توانند از خدمات و سرویس‌های آنان نهایت استفاده را ببرند. یکی از جالب‌ترین سرویس‌ها، امکان کرایه دوچرخه است. با استفاده از این سرویس شما می‌توانید دوچرخه بسیار خوبی در شهر بالی داشته باشید و همزمان با تماشای زیبایی‌های این شهر به انجام ورزش دوچرخه سواری مشغول شوید. همچنین سرویس‌های شستشو و اتوی لباس‌ها نیز توسط بخش دیگری از کارکنان هتل مکار جایا بالی ارائه می‌شوند که البته استفاده از آنها مستلزم پرداخت هزینه مختصری است. اتاق چمدان و پذیرش هتل مکار جایا نیز به صورت شبانه روزی مشغول ارائه خدمات مخصوص خود هستند. ناگفته نماند که اغلب کارکنان هتل Grand Mekar Jaya Bungalow Bali مسلط به سه زبان انگلیسی، اندونزیایی و ژاپنی هستند و مراوده با آنها چندان دشوار نیست.

موقعیت مکانی هتل مکار جایا بالی


هتل مکار جایا بالی در یکی از بهترین نقاط شهر برای دسترسی به سوپرمارکت، کافه و رستوران‌های متنوع واقع شده است. به طوریکه فقط با ۱ کیلومتر جابجایی از این هتل می‌توان چندین سوپرمارکت، کافه و رستوران خوب را پیش روی خود دید. این در حالی است که هتل مکار جایا، ساحل کوتا را نیز در ۲۰۰ متری خود می‌بینید. ضمنا، فاصله این هتل با فرودگاه نیز در حدود ۳ کیلومتر است که خود این موضوع نیز مزیت‌های جالب توجه هتل مکار جایا به شمار می‌رود.

اماکن نزدیک به هتل مکار جایا بالی


فاصله هتل مکار جایا بالی تا ساحل کوتا: ۴۵۰ متر
فاصله هتل مکار جایا بالی تا محوطه موزه دریم: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله هتل مکار جایا بالی تا پارک آبی واتربوم: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله هتل مکار جایا بالی تا معبد گریا تاناح کیلاپ: ۳٫۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است