search
menu

هتل Kuta Paradiso Hotel Bali

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kuta Paradiso Hotel Bali
امکانات اتاق های هتل کوتا پارادیسو بالی
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل کوتا پارادیسو بالی تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Kuta Paradiso Hotel Bali


هتل کوتا پارادیسو از هتل های لوکس بالی است که در سمت شمالی ساحل کوتا قرار دارد. کوتا از مناطق گردشگری اندونزی است که به تعداد فراوان ریزروت های لوکس و سواحل زیبایش شناخته می شود. این منطقه گردشگری از نظر گردشگران برخی کشورها منطقه ای ارزان هم هست. هتل کوتا پارادیسو از هتل های ۵ ستاره و جزو برترین گزینه های اقامتی در کوتا است. گردشگران و مهمانانی که قبلا با خرید بلیط هواپیما به کوتا سفر کرده بودند اقامت در هتل کوتا پارادیسو را به سایر گردشگران هم پیشنهاد می دهند.
هتل کوتا پارادیسو بالی با فرودگاه بالی فاصله ای ۱۰ دقیقه ای دارد و امکاناتی به روز و مطابق با استانداردهای جهانی را در اختیار مهمانانش می گذارد. برخی از امکانات و خدمات این هتل شامل استخر روباز و چندین رستوران است. رستوران های هتل همراه با سرو غذاهای بین المللی، اجرا ی زنده موسیقی هم دارند. هتل Kuta Paradiso Hotel Baliدارای اتاق های عایق صدا، اتاق های خانواده و اتاق های بدون سیگار است. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، ژاپنی و چینی آشنا هستند.

امکانات اتاق های هتل کوتا پارادیسو بالی


همه اتاق های این هتل لاکچری فضایی بزرگ با کف چوبی و طراحی داخلی مدرنی دارند. تک تک اتاق ها دارای مینی بار و امکاناتی مانند چای/ قهوه ساز هستند. برای طرفداران نوشیدنی های فوری، چای های کیسه ای و قهوه های فوری کنار چای/ قهوه ساز قرار داده شده است. برای سرگرمی مهمانان در اتاق ها تلویزیون با کانال های ماهواره ای وجود دارد. حمام داخل سوئیت اتاق ها دارای وان حمام هستند. خدمات اتاق به تمامی اتاق ها ارائه خواهد شد. زوج های جوان می توانند از سوئیت عروس استفاده کنند.

امکانات و خدمات هتل


هتل کوتا پارادایسو امکانات مختلفی را در اختیار مهمانانش گذاشته است. همانطور که گفتیم کوتا از جمله جاهای دیدنی بالی است که جاذبه ها و تفریحات فراوانی دارد. گشت و گذار در این منطقه گرچه لذت بخش است اما خستگی ناشی از این گردش ها و تفریحات گریز ناپذیر است؛ اما نگران نباشید کافی است وقتی احساس خستگی کردید سری به بخش اسپا هتل زده و از خدمات ماساژ این بخش استفاده کنید. برای مهمانان اهل فعالیت و ورزش باشگاه مجهزی با مربیان حرفه ای و مجرب در نظر گرفته شده است. دارت و بولینگ از جمله فعالیت های ورزشی موجود در هتل Kuta Paradiso Hotel Baliهستند. هتل ۵ رستوران مختلف دارد که انواع غذاهای استرالیایی، چینی، اندونزیایی و بین المللی را در اختیار مهمانان قرار می دهند. مهمانان پس از نوش جان کردن غذا می توانند سری به بخش بار زده و با نوشیدنی های گوارا گلویی تازه کنند.
هتل کوتا پارادیسو بالی دارای فضای سبز و امکانات باربیکیو است. برای مهمانان خردسال هتل زمین بازی، کتاب و دی وی دی های کودک، بازی های فکری و موسیقی مخصوص کودکان در نظر گرفته شده است. خدمات پرستاری کودک نیز با پرداخت هزینه ای اضافی ارائه می شود. خدمات مانیکور، پدیکور، خدمات آرایشی و خدمات مراقبت از مو از خدمات زیبایی هتل هستند. سونا، اسپا و جکوزی از دیگر خدمات رفاهی هتل Kuta Paradiso Hotel Bali است. در صورت درخواست می توانید از وان در فضای آزاد استفاده کنید. اگر گواهینامه بین المللی داشته و می خواهید گشتی در خیابان های اطراف هتل بزنید می توانید از هتل اتومبیل بدون راننده کرایه کنید. سایر خدمات هتل شامل خدمات تور، خدمات کانسیرج، خدمات تهیه بلیط و خدمات تبدیل ارز هستند. کارکنان بخش پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال و آماده پاسخگویی به مهمانان اند.

فاصله هتل کوتا پارادیسو بالی تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کوتا: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز کوتا: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا میدان کوتا: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی واتربوم بالی: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید دیسکاوری: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا معبد پتیتنگت: ۵.۳ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است