search
menu

هتل Kuta Central Park Hotel Bali

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kuta Central Park Hotel Bali
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
برنامه های سرگرمی و سلامتی
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

درباره هتل Kuta Central Park Hotel Bali


هتل کوتا سنترال پارک یکی از هتل های ۴ ستاره شیک و مدرن بالی است که در حصار دنج و پر از آرامشش اقامتی فراموش نشدنی را برای مهمانانش رقم می زند و در عین حال آن ها را از شور و هیجان منطقه ساحلی کوتا بی نصیب نمی گذارد. در هتل کوتا سنترال پارک به اندازه ۱۰ دقیقه از ساحل لژیان یا لجیان بالی دور خواهید بود و اتوبوس های رایگان شما را به این منطقه می برند. این هتل آماده است تا با موقعیت مکانی فوق العاده، خدمات عالی و تسهیلات رفاهی‌اش خریداران بلیط هواپیما بالی را به شکل شایسته ای میزبانی کند.

امکانات و خدمات عمومی هتل


این هتل با قرار گرفتن در منطقه گرمسیری کوتا، بخشی از این پوشش گیاهی را به محوطه داخل هتل Kuta Central Park Hotel Bali راه داده و حتی دکوراسیون داخلی واحدهای اقامتی‌اش با این تم اجرا شده اند. این هتل با امکاناتی مثل باشگاه، اسپا، استخر کودکان، زمین های بازی سرپوشیده و روباز، پارکینگ رایگان و رستوران به استقبال مهمانان خود می رود و تا به حال در جلب رضایتشان موفق بوده است.

انواع اتاق های هتل


وقتی هتل کوتا سنترال پارک را انتخاب کنید، گزینه های اقامتی متنوعی پیش رویتان قرار می گیرد که شرایط و امکانات متفاوتی دارند. مثلا برخی از اتاق های هتل بدون پنجره هستند یا برخی از آن ها بالکن دارند ولی اتاق های بدون پنجره نیز به شکلی دکور شده اند که فضای دلگیری ندارند.
امکانات اتاق های هتل
در دکوراسیون داخلی واحدهای اقامتی Kuta Central Park Hotel Bali رنگ های روشن و پوسترهای دیواری زیبایی به کار رفته که فضای آن ها را دلنشین تر ساخته است. این اتاق ها علاوه بر دلباز بودن دارای امکاناتی مثل اینترنت، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، گاو صندوق، میز، چای ساز و تهویه مطبوع بوده و حمام های اتاق ها مجهز وسایل استحمام، حوله و سشوار هستند.

برنامه های سرگرمی و سلامتی


تسهیلات سلامتی و ورزشی هتل کوتا سنترال پارک به قدری متنوع است که تمام اوقات فراغت مهمانان را پر می کند. استخرها، انواع ماساژها، اتاق بخار، مانیکور، پدیکور، خدمات زیبایی، جکوزی، سونا و باشگاه تنها بخشی از این امکانات هستند. برای سرگرمی نیز کلاس های آشپزی، برنامه کوهپیمایی، اجاره دوچرخه، بیلیارد و غواصی برگزار می شود که هزینه جداگانه ای برای آن ها دریافت می شود و فقط با هماهنگی و رزرو قبلی امکان بهره مندی از آن ها وجود دارد.

گزینه های صرف غذا


در رستوران های هتل کوتا سنترال پارک بالی انواع غذاهای محلی و بین المللی سرو می شود و در صورت تمایل می توان غذای سفارشی را در اتاق خود تحویل گرفت و میل کرد. این هتل ۲ رستوران دارد که رستوران لوتوس پیزاریا در منوی خود پیتزاهای خانگی متنوعی دارد و در چیت چت کافه نیز علاوه بر غذاهای محلی اندونزی، غذاهای بین المللی نیز طبخ و سرو می شود. ضمنا صبحانه نیز روزانه به صورت سلف سرویس ارائه می شود.

دیگر خدمات و امکانات هتل


هتل Kuta Central Park Hotel Bali علاوه بر امکاناتی که ذکر شد دارای یک مرکز بیزینس است که به اینترنت پرسرعت و پروژکتورهای LCD مجهز بوده و ۸ اتاق جلسه با ظرفیت های متنوع را در خود جای داده است. برای رفتن به ساحل کوتا سرویس های هستند که به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می گیرند و کسانی که تمایل به اجاره خودرو داشته باشند می توانند با پرداخت هزینه از این سرویس بهره مند شوند. کلاب کودکان، روم سرویس، ترانسفر فرودگاهی، زمین بازی کودکان و پذیرش ۲۴ ساعته از خدمات و امکانات دیگر هتل کوتا سنترال پارک به شمار می روند.

موقعیت مکانی هتل


هتل کوتا سنترال پارک بالی با فرودگاه بین المللی انگوراه رای ۶ کیلومتر فاصله دارد و اگر مهمانان قصد داشته باشند وعده های ناهار و شام را در بیرون از هتل میل کنند باید به سواحل کوتا و لژیان بروند که تنها یک کیلومتر از هتل فاصله دارند.
دلایل انتخاب هتل
کادر حرفه ای و خوش برخورد هتل
صبحانه متنوع و عالی
استخرهای مدرن
قیمت های مقرون به صرفه

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل


فاصله هتل کوتا سنترال پارک بالی تا مرکز خرید گالریا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل کوتا سنترال پارک بالی تا میدان کوتا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل کوتا سنترال پارک بالی تا بازار هنر کوتا: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل کوتا سنترال پارک بالی تا مرکز خرید دیسکاوری: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل کوتا سنترال پارک بالی تا معبد پتیتنگت: ۴.۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است