search
menu

هتل InterContinental Bali Resort

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل InterContinental Bali Resort
امکانات عمومی هتل اینترکانتیننتال ریزورت
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اینترکانتیننتال ریزورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل InterContinental Bali Resort


هتل اینترکانتیننتال ریزورت یکی از معروف هتل‌ های ۵ ستاره شهر بالی در اندونزی است که دارای طراحی بسیار زیبایی است. هتل InterContinental Bali Resort واقع در شهر جیمباران کشور اندونزی سالانه میزبان گردشگران زیادی است که با خرید بلیط هواپیما خارجی عازم این منطقه می شوند و در سال های اخیر امتیاز بسیار بالایی از جانب مهمانان خود کسب کرده است که بدین جهت جزو محبوب‌ ترین هتل‌ های بالی شناخته می شود. اقامت در این هتل به زوج‌ های جوان پیشنهاد می‌ شود، همچنین با اقامت در هتل اینترکانتیننتال بالی از بهترین مناطق تفریحی و سفارش غذاهای بسیار خوش مزه و با کیفیت لحظات بی نظیری را تجربه خواهید کرد، بی شک این هتل جزو بهترین انتخاب‌ هایتان خواهد بود. همچنین این هتل زیبا در ۴ کیلومتری فرودگاه بین المللی انگوراه واقع شده است و این مسیر ۱۰ دقیقه ای از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی امکان پذیر است. مرکز خرید گالریا و جاذبه دیدنی پارک آبی واتربوم فاصله اندکی تا هتل InterContinental Bali Resort دارند. این هتل لوکس با ارزش دادن به تعهدات زیست محیطی و اجتماعی به دلیل رویکرد عالی در جهت حفظ ارتباط متناسب بین انسان و محیط زیست در سال ۲۰۱۳ موفق به دریافت جایزه TRI HITA KARANA شده است. امکان رزرو این هتل از سایت بوکینگ نیز از سال ۲۰۰۹ فراهم گشته است.

امکانات عمومی هتل اینترکانتیننتال ریزورت


از امکانات و خدمات عمومی ارائه شده در این هتل زیبا می توان به دسترسی اینترنت وای فای رایگان در همه نقاط هتل اشاره کرد، همچنین پارکینگ رایگان، باغ، بالکن، سالن آرایشی و زیبایی و خدمات نگهداری و مراقبت از کودک نیز جزو امکانات عمومی هتل به شمار می روند. در قسمت پذیرش کارکنان این هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و این قسمت شامل بخش های نگهداری چمدان ها، میز تور، تبدیل ارز و مغازه های سوغات فروشی است. پرسنل هتل InterContinental Bali Resort نیز به زبان های چینی، روسی، ژاپنی، اندونزیایی، انگلیسی و آلمانی مسلط هستند. در فضای بیرونی هتل باغ زیبایی وجود دارد که این باغ شامل محوطه ای برای پیک نیک با مبلمان زیباست و چشم انداز بی نظیری رو به ساحل دارد. در هنگام رزرو این هتل دقت داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. برای راحتی افراد با معلولیت جسمانی نیز امکانات ویژه و مناسبی تدارک دیده شده است. امکاناتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه های مربوطه در این هتل انجام می گیرند.

اتاق های هتل


اتاق‌ های هتل اینترکانتیننتال ریزورت بسیار بزرگ، لوکس و راحت هستند و به زیبایی و آراستگی طراحی شده‌ اند. اتاق های این هتل عبارتند از اتاق پریمیوم سینگاراجا، سوئیت کلوب دوبلکس، اتاق دولوکس جیمباران، سوئیت پریمیوم کلوب دوبلکس، سوئيت کلوب اینترکانتیننتال با دسترسی به استخر، ویلای امپریال با استخر خصوصی، ویلای جیوانا با استخر خصوصی، سوئيت جیمباران با دسترسی به استخر، سوئیت بالیایی با دسترسی به استخر، اتاق پریمیوم سینگاراجا اسپا، ویلای دو خوابه.

امکانات اتاق های هتل


این هتل دارای ۴۱۷ اتاق، سوئیت و ویلاهای خصوصی است که از طراحی مدرنی برخوردار هستند و در داخل اتاق ها از المان هایی با معماری اصیل سرزمین بالی استفاده شده است. توجه داشته باشید که برای دسترسی به اتاق ها در این هتل می توانید از آسانسور استفاده نمایید. اتاق های هتل InterContinental Bali Resort به صورت روزانه و رایگان نظافت می شوند و اتاق های دارای امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، ماهواره، بالکن اختصاصی و حمام اختصاصی است که خود حمام ها نیز شامل امکاناتی مانند دوش، وان، سشوار، لوازم بهداشتی، دمپایی و توالت فرنگی است. مطمئنا برایتان اقامتی رویایی و دور از روزمرگی ها به ارمغان خواهند آورد. همچنین اتاق‌ های هتل مجهز به تراس خصوصی، تلویزیون و شبکه های ماهواره ای، مینی بار، امکانات اتو، میزکار، کاناپه، کتری برقی، گاوصندوق و چای ساز و قهوه‌ ساز هستند.

امکانات تفریحی هتل


از جمله امکانات تفریحی در هتل اینترکانتیننتال ریزورت می توان به وجود استخر روباز اشاره کرد که در تمام طول سال باز بوده و برای تمامی سنین مناسب است، همچنین در اطراف این استخر نیز صندلی های آفتاب گیری و چترهای آفتاب تعبیه شده اند. علاوه بر استخر امکانات دیگری مانند مرکز اسپا با بخش هایی نظیر سونا، ماساژ و سالن زیبایی است. مرکز ماساژ، جکوزی، زمین گلف، زمین تنیس همراه با مربی اختصاصی، اتاق بخار، مانیکور و پدیکور نیز در هتل InterContinental Bali Resort وجود دارند. در هنگام اقامت در این هتل می توانید تنیس بازی کنید یا به کلاس یوگا بروید، همچنین از کلاس های آشپزی بهره مند شوید. علاوه بر اینها، هتل اینتر کنتینانتال ریزورت شامل محلی برای بازی کودکان فراهم کرده است و اینکه دارای کتابخانه ای بزرگی است و در این قسمت تعداد زیادی فیلم و دی وی دی و موزیک های متنوع در حال پخش هستند.

رستوران هتل


در این هتل دو رستوران دایر است که در رستوران Sunset Beach Bar and Grill می توانید انواع غذاهای آمریکایی و آسیایی را برای وعده های ناهار و شام به صورت منویی سفارش دهید. همچنین رستوران روباز واقع در باغ این هتل نیز با نام Jimbaran Gardens غذاهای بین‌ المللی و اندونزیایی با منو سرو می‌ کنند. لازم به ذکر است امکان سرو صبحانه و پیتزا در فضای باز همراه با موسیقی و نمایش زنده همراه است و طرفداران زیادی دارد. همچنین فاصله هتل تا رستوران دریایی جیمباران ۵ دقیقه است.

فاصله هتل اینترکانتیننتال ریزورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل جیمباران: ۱ کیلومتر
فاصله تا روستای ساماستا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا کلوب ساحلی ساندرا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد بایتول مستقیم: ۲ کیلومتر
فاصله تا مقبره وتران: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا مجموعه واتربوم بالی: ۸.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است