search
menu

هتل Holiday Inn Express Baruna Bali

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Holiday Inn Express Baruna Bali
موقعیت مکانی هتل
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل
فاصله هتل هالیدی این اکسپرس بارونا مالی تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Holiday Inn Express Baruna Bali


هتل هالیدی این اکسپرس بارونا بالی یکی از هتل های ۴ ستاره بالی است که در جنوب کوتا واقع شده و اتاق هایی با قیمت های نسبتا مناسب به خریداران بلیط هواپیما بالی ارائه می دهد. این هتل ساختمان نستبا بزرگی دارد که با درختچه ها و باغچه های سرسبزی احاطه شده و در کل فضای آرامش بخشی را برای اقامت مهمانانش مهیا کرده است.

موقعیت مکانی هتل


منطقه ای که هتل Holiday Inn Express Baruna Bali در آن قرار گرفته، جزو محله های محبوب کوتا به حساب می آید و در عین حال از جاذبه هایی مثل پارک آبی واتربوم بالی، مرکز خرید دیسکاوری، ساحل سگارا، بازار هنر کوتا و رستوران های متنوع بالی که بخش مهمی از سفر به بالی را دربرمی گیرند، تنها چند صد متر فاصله دارد. از هتل هالیدی این اکسپرس بارونا بالی تا فرودگاه بین المللی انگوراه رای هم تنها ۱۰ دقیقه طول می کشد که هتل با در اختیار گذاشتن خدمات ترانسفر فروگاهی، حمل و نقل در این مسیر را بسیار راحت تر ساخته است.

امکانات و خدمات عمومی هتل


آنچه باعث محبوبیت هتل هالیدی این اکسپرس بارونا بالی شده، فقط موقعیت مکانی آن نیست. امکانات و خدمات متنوعی که هتل Holiday Inn Express Baruna Bali برای رفاه هر چه بیش تر مهمانان در اختیار آن ها قرار می دهد، زمینه اقامتی آسوده و راحت را برای آن ها مهیا کرده است. از جمله این امکانات و خدمات می توان به رستوران ها، استخر، اتاق های خانواده، ساحل اختصاصی، پارکینگ رایگان و آسانسور اشاره داشت. البته این ها فقط بخشی از امکانات و خدمات هتل هالیدی این اکسپرس بارونا بالی هستند.

انواع اتاق های هتل


درباره اتاق های هتل هالیدی این اکسپرس بارونا بالی باید گفت که واحدهای اقامتی این هتل از فضاهای بزرگ و دلبازی برخوردارند و نورگیری خوبی دارند. این هتل در مجموع ۱۹۲ واحد اقامتی شامل اتاق های تویین، خانواده و سوییت روم دارد که تنوع چندانی ندارند ولی آفرهای ویژه ای برای برخی از آن ها در نظر گرفته شده است.

امکانات اتاق های هتل


این اتاق های ۲۴ متری به سبک مدرن و امروزی دکور شده اند و خوش خواب ها و ملافه های باکیفیتی در آن ها قرار داده شده است. با تمام امکانات مدرنی که برای اقامت مهمانان مهیا شده، در اتاق های هتل هالیدی این اکسپرس بارونا بالی چیزی فراتر از انتظارتان را تجربه خواهید کرد. پرده های بلک اوت، اتو، گاو صندوق، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، سشوار، مینی یخچال، چای ساز، قهوه ساز، تلویزیون صفحه تخت، میز کار، حوله، دمپایی و کاناپه از امکاناتی هستند که در این اتاق ها جای داده شده اند.

گزینه های صرف غذا


این هتل صبحانه های خود را به سبک سلف سرویس سرو می کند و ۲ رستوران منوی انتخابی‌اش، انواع غذاهای بین المللی و آسیایی را طبخ و سرو می کنند. چنانچه میل به چشیدن طعم غذاهای بین المللی داشته باشید باید به رستوران ENVY هتل که در ساحل واقع شده بروید، این رستوران فقط برای وعده شام دایر است. در کنار استخر اینفینتی پشت بام نیز نوشیدنی های مختلفی سرو می شوند.

دیگر خدمات و امکانات هتل


به غیر از برنامه ساعت شادی که در هتل برگزار می شوند، بخش سلامت هتل Holiday Inn Express Baruna Bali کلاس های یوگا برگزار می کند و مهمانان می توانند از انواع خدمات ماساژ و تجهیزات اسپا در این هتل بهره مند شوند. برای ادامه روتین برنامه های ورزشی خود نیز می توانند به باشگاه مجهز هتل بروند. از دیگر خدمات هتل هالیدی این اکسپرس بارونا بالی می توان به پذیرش ۲۴ ساعته، مرکز بیزینس، فکس و فتوکپی اشاره کرد.

دلایل انتخاب هتل


موقعیت مکانی مناسب
قیمت مناسب
منطقه آرام و دنج

فاصله هتل هالیدی این اکسپرس بارونا مالی تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید لیپو مال: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید دیسکاوری: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی واتربوم بالی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل کوتا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا بازار هنر کوتا: ۱.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است