search
menu

هتل Grand Mirage Resort & Thalasso Bali

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Mirage Resort & Thalasso Bali
امکانات عمومی هتل گرند میراژ ریزورت بالی
امکانات تفریحی هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند میراژ ریزورت اند تالاسو اسپا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Mirage Resort & Thalasso Bali


هتل گرند میراژ ریزورت اند تالاسو اسپا هتلی پنج ستاره و لوکس در شهر بالی اندونزی واقع شده است. هتل گرند میراژ بالی تا فرودگاه انگوراه رای ۶.۵ کیلومتر فاصله دارد که در عرض ۱۵ دقیقه به وسیله شاتل فرودگاهی دسترسی خواهید داشت و اقامت در این هتل به همه پیشنهاد می شود. هتل گرند میراژ ریزورت بی شک یکی از محبوب‌ ترین و معروف ترین هتل‌ های شهر بالی اندونزی به شمار می رود، زیرا در هتل Grand Mirage Resort & Thalasso Bali از طراحی خارجی بی نظیر و زیبایی استفاده گردیده است و همچنین به دلیل داشتن فضا و اتاق‌ های بسیار شیک و مدرن همراه با دکوراسیونی چشم نواز و لذت بخش توجه هر کسی را به سوی خود جلب می‌ کند. این هتل بی نظیر جزو هتل‌ هایی است که طرفداران زیادی دارد و به دلیل دسترسی آسان به نقاط مختلف شهر و ارائه کیفیت عالی در میان خیلی ها محبوبیت دارد. همچنین می توانید به ساحل Nusa Dua از زیباترین سواحل بالی نیز به راحتی رفت و آمد داشته باشید.

امکانات عمومی هتل گرند میراژ ریزورت بالی


هتل گرند میراژ ریزورت بالی ۳۸۰ اتاق دارد و از مهم ترین امکانات این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، استخر رو باز، مرکز ماساژ و اسپا، سوئیت ماه عسل، سالن ورزشی و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. کارکنان این هتل به زبان های اندونزیایی و انگلیسی تسلط دارند و به صورت شبانه روزی آماده پذیرایی از مهمانان عزیز هستند. توجه داشته باشید که حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل Grand Mirage Resort & Thalasso Bali را ندارند. در قسمت لابی این هتل محلی برای نگهداری چمدان، میز تور، تبدیل ارز دایر است. همچنین در لابی می توانید به مغازه های سوغاتی فروشی دسترسی داشته باشید و برای رفتن به طبقات مختلف هتل Grand Mirage Resort & Thalasso Bali می توانید از آسانسور استفاده نمایید.
لازم به ذکر است امکانات مناسبی برای افراد با مشکلات جسمانی تدارک دیده شده است. خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه مربوطه انجام می گیرد. در صورتی که به قصد سفر کاری با خرید بلیط هواپیما عازم شهر بالی می شوید، به راحتی می توانید با انتخاب هتل Grand Mirage Resort & Thalasso Bali جلسات و کنفرانس های کاری تان را برگزار کنید و در مرکز بیزینس با پرداخت هزینه مربوطه کارهایتان را انجام دهید.

امکانات تفریحی هتل


در هتل گرند میراژ بالی ۳ استخر وجود دارد که هر سه مورد در طول سال باز بوده و رایگان قابل استفاده است، همچنین در کنار استخرها می توانید بر روی صندلی های آفتاب گیری دراز کشیده و ریلکس کنید. توجه داشته باشید که استخر اول برای تمامی سنین مناسب است و استخر دوم مخصوص کودکان و استخر سوم نیز فقط مخصوص بزرگسالان است. از دیگر امکانات رفاهی هتل Grand Mirage Resort & Thalasso Bali می توان به سالن اسپا و بدنسازی، کلوب کودکان، انواع ورزش های آبی، گلف، موج سواری، قایق سواری، غواصی و تنیس اشاره کرد. علاوه بر اینها، چندین اتاق بازی برای کودکان و محلی برای نگهداری کودکان نیز دایر است. کلاس های یوگا برای علاقه مندان برگزار می شود و خدمات اسپا در مرکز سلامتی و اسپا با انواع ماساژها انجام می گیرد. سالن آرایشی و زیبایی نیر برای پدیکور و مانیکور برای میهمانان وجود دارد.

اتاق های هتل


انواع اتاق در هتل گرند میراژ ریزورت بالی عبارتند از اتاق توئین یا دوبل پرمییر با چشم انداز اقیانوس، سوئیت با چشم انداز اقیانوس، اتاق توئین یا دوبل پریمییر با چشم انداز باغ، استودیو خانواده، سوئیت دختران، سوئیت جونیور، سوئیت کودکان، سوئیت دوخوابه، آپارتمان دوخوابه، آپارتمان سه خوابه، اتاق خانواده دولوکس، اتاق پریمییر با چشم انداز باغ.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل گرند میراژ ریزورت بالی همه روزه نظافت می شوند و چشم انداز بی نظیری رو به اقیانوس دارند. اتاق‌ های این هتل مجهز به تلویزیون، گاوصندوق، چای ساز و قهوه‌ ساز هستند. اتاق‌ ها با طراحی زیبا و آراسته دارای امکاناتی نظیر تلویزیون تهویه مناسب، مینی‌ بار، کتری برقی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میزکار، حمام اختصاصی با امکانات ویژه هستند. همچنین در همه اتاق ها می توانید به بالکن‌ اختصاصی دسترسی داشته باشید و از چشم اندازهای بی نظیر باغ اطراف هتل لذت ببرید، مطمئن باشید در هتل Grand Mirage Resort & Thalasso Bali اقامتی رویایی را تجربه خواهید کرد.

رستوران هتل


در هتل گرند میراژ ریزورت بالی چندین رستوران وجود دارد که می توانید انواع غذاها را سفارش داده و نوش جان کنید. رستوران Bumbu Delhi مخصوص غذاهای هندی به صورت منویی است، رستوران Jukung Grill on the Beach غذاهای کبابی خوشمزه ای در کنار ساحل سرو می کند. رستوران Chopstick Chinese نیز غذاهای چینی سرو می کند. رستوران Grand Cafe برای غذاهای بین‌ المللی، چینی، آمریکایی و اندونزیایی سرو است. رستورن Julie Italian برای غذاهای ایتالیایی دایر گردیده است. رستوران های دیگر در هتل Grand Mirage Resort & Thalasso Bali به صورت سلف سرویس در حال ارائه خدمات هستند و این رستوران ها عبارتند از Rama Live Entertainment، Ibu Kitchen و Mahi Restaurant

فاصله هتل گرند میراژ ریزورت اند تالاسو اسپا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل نوسا دووآ: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه پاسیفیکا: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا روستای دیدنی ساماستا: ۱۱.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی واتربوم: ۱۶.۷ کیلومتر
فاصله تا اولوواتو: ۲۱.۳ کیلومتر
فاصله تا مقبره وتران: ۲۳.۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است