search
menu

هتل Grand Hyatt Bali

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Hyatt Bali
امکانات کلی هتل گرند حیات بالی
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و رفاهی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند حیات بالی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Hyatt Bali


هتل گرند حیات بالی هتلی ۵ ستاره و لوکس با موقعیت منحصر به فرد، طبیعت فوق العاده، امکانات پنج ستاره و مهمان نوازی اصیل از بهترین هتل های بالی به شمار می آید. لابی هتل مشرف به یک باغ رنگارنگ و اقیانوس هند است و عظمت استوایی را مستقیماً در بدو ورود احساس خواهید کرد. این هتل در نزدیکی جاده عوارضی بالی ماندارا واقع شده است و شما را به سوی مهمترین جاذبه های بالی مانند موزه پاسیفیکا و ساحل نوسادوآ سوق می دهد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به بالی را دشته باشید، Grand Hyatt Bali مکانی ایده آل برای تجربه آرامش واقعی خواهد بود.

امکانات کلی هتل گرند حیات بالی


هتل گرند حیات با امکانات رفاهی در جه یک آرامش وصف ناپذیری را برایتان به ارمغان می آورد. این هتل لوکس دارای اتاق های بزرگ با بالکن اختصاصی، ۵ استخر روباز، اسپا کاملاً مجهز، مرکز تناسب اندام و ۸ رستوران است. پارکینگ رایگان نیز در نظر گرفته شده است. در تمام فضاهای هتل دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان امکان پذیر است. آسانسور، میز پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، صندوق امانات، منطقه مخصوص برای سیگار کشیدن از جمله امکانات موجود در هتل Grand Hyatt Bali است.علاوه بر امکانات گفته شده خدماتی مانند فکس، فتوکپی، لباسشویی، خشکشویی و اتو کشی نیز با پرداخت هزینه در این هتل انجام می گیرد. همچنین دقت داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید.
تجهیزاتی مانند ویلچر برای افراد معلول نیز در نظر گرفته شده است که در هنگام اقامت خود دچار مشکل نشوند. پرسنل صمیمی و با تجربه این هتل به زبان های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، اندونزیایی، ژاپنی، مالایایی و روسی صحبت می کنند و با خوش رویی آماده استقبال از میهمانان عزیز هستند. هتل Grand Hyatt Bali با تعبیه محلی برای نگهداری کودکان آرامش خاطر بیشتری را برای شما فراهم می آورد. تمام این عوامل دست به دست هم می دهند تا شما اقامت بی نظیری را در طول سفر خود تجربه کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل گرند حیات بالی دارای اتاق های خانوادگی، اتاق کینگ، اتاق تویین، سوئیت گرند اکسکیوتیو، سوئیت سوپریور و اتاق های لوکس یک تخته و دو تخته با منظره اقیانوس است. هر کدام از ۶۴۸ اتاق و سوئیت هتل با عناصر مدرن بالی طراحی شده اند و دارای بالکن اختصاصی مشرف به تالاب ها، اقیانوس ها یا باغ ها هستند. این اتاق ها دارای نور طبیعی فراوانی بوده و فضای راحت و آرامش بخشی را ارائه می دهند. در هر اتاق یک تلویزیون با کانال های کابلی، چای ساز، صندوق امانات، وای فای رایگان ارائه می شود تا میهمانان احساس راحتی کنند. سرویس بهداشتی و حمام خصوصی با سشوار، حوله، دمپایی و امکانات رفاهی رایگان در دسترس است.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل


میهمانان می توانند از یک بازی تنیس لذت ببرند یا در مرکز تناسب اندام ورزش کنند. بعد از ورزش و شنا می توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید. انواع ورزش های آبی مانند غواصی و قایق رانی را نیز می توان ترتیب داد. در امکانات گسترده هتل Grand Hyatt Bali از جمله ۵ استخر شنا، سرسره های آبی، ساحل ماسه ای سفید و آبگرم لوکس می توانید آرامش واقعی را تجربه کنید. برای سرگرمی تفریحاتی مانند باشگاه کودکان، زمین بازی، پینگ پونگ، تنیس و دوچرخه سواری نیز در دسترس است.

رستوران هتل


رستوران Salsa Verde غذاهای ایتالیایی سرو می کند در حالی که Garden Café غذاهای آسیایی و اروپایی ارائه می دهد. غذاهای سنتی جزیره بالی در رستوران Watercourt سرو می شوند. غذای مخصوص کودک نیز در هتل گرند حیات در دسترس است.

فاصله هتل گرند حیات بالی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه پاسیفیکا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی واتر بوم بالی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل نوسادوآ: ۳.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است