search
menu

هتل EDEN Hotel Kuta Bali

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل EDEN Hotel Kuta Bali
اتاق های هتل
امکانات عمومی هتل ایدن کوتا بالی
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ایدن کوتا بالی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل EDEN Hotel Kuta Bali


هتل ایدن کوتا هتلی چهار ستاره در شهر کوتا واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه انگوراه بسیار نزدیک است و این مسافت اندک با پرداخت هزینه از طریق شاتل فرودگاهی انجام می گیرد. همچنین به دلیل نزدیکی این هتل به مراکز خرید مشهور شهر و پارک آبی واتربوم انتخاب خیلی از گردشگران است. اقامت در EDEN Hotel Kuta Bali به زوج های جوان پیشنهاد می شود و اینکه محل مناسبی برای اقامت در هنگام تجارت و سفرکاری است که با رزرو بلیط هواپیما عازم شهر بالی می شوند. این هتل زیبا در قلب شهر بالی و منطقه کاریتکا پلازا قرار دارد و بازدید از این منطقه زیبا خالی از لطف نیست. این هتل در سال ۲۰۱۲ تاسیس شده و از سال ۲۰۱۳ نیز امکان رزرو از سایت بوکینگ فراهم گردیده است.

اتاق های هتل


هتل Eden Kuta دارای ۵ طبقه و ۲۷۷ اتاق و سوئیت است که به طور خاصی طراحی شده اند و در یک کلام آرامش را به دور از شلوغی های دنیای خارج به ارمغان می آورند. انواع اتاق عبارتند از اتاق توئین یا دوبل ایدن، اتاق دوبل سوئيت ایدن با بالکن، اتاق توئين یا دوبل ایدن با دسترسی به استخر، اتاق ترنسیت، اتاق خانواده، اتاق ایدن با دسترسی به استخر کودکان و سوئیت جونیور ایدن. برای رفتن به طبقات مختلف این هتل آسانسور وجود دارد.

امکانات عمومی هتل ایدن کوتا بالی


مهم ترین امکانات هتل Eden Kuta عبارتند از اینترنت وای‌ فای رایگان، پارکینگ رایگان، دو استخر روباز و پذیرش ۲۴ ساعته است. در قسمت لابی بخشی تحت عنوان تبدیل ارز، نگهداری چمدان ها و میز تور وجود دارد. برای سفرهای کاری نیز امکاناتی نظیر مرکز بیزینس دایر گردیده است تا جلسات خود را برگزار کنید. همچنین در قسمت لابی مغازه های سوغاتی فروشی وجود دارد. اگر به امکاناتی مانند خشکشویی و لباسشویی و اتو نیاز داشته باشید، به راحتی می توانید با پرداخت هزینه مربوطه در هتل EDEN Hotel Kuta Bali بهره مند شوید. در صورت نیاز می توانید کودکانتان را به بخش نگهداری بچه ها بسپارید و خودتان با خیال راحت به گشت و گذار بپردازید.
در فضای بیرونی هتل مبلمان چیده شده است و اطراف این هتل را باغ زیبایی فراگرفته که بسیار فرح بخش است، همچنین امکانات باربیکیو نیز در این هتل با هزینه اضافی دایر است. توجه داشته باشید در هنگام رزرو EDEN Hotel Kuta Bali اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی و اندونزیایی مسلط هستند. در این هتل برای راحتی مسافران با مشکلات جسمانی و معلولیت امکانات مناسبی تدارک دیده شده است.

امکانات اتاق های هتل


با اقامت در هتل ایدن کوتا گویا طبیعت به خانه شما آمده است و همه اتاق ها دارای تم سبز رنگ هستند و احساس طراوت به مسافران می دهد، به نحوی که طراحی اتاق ها دارای مفهوی با ویژگی های بازگشت به طبیعت هستند و همچنین برخی از این اتاق ها دارای بالکن بزرگ با چشم اندازی رو به باغ و استخر هستند. اتاق‌ های این هتل روزانه نظافت می شوند و همگی مجهز به مبلمان و تهویه مطبوع، مینی‌ بار، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون و کتری برقی بوده و حمام اختصاصی در داخل اتاق ها شامل دوش، توالت فرنگی، حوله، دمپایی و سشوار هستند.

امکانات تفریحی هتل


استخرهای موجود در هتل Eden Kuta مخصوص بزرگسالان و کودکان هستند که در طی سال باز بوده و استفاده از این استخرها رایگان است. همچنین در اطراف استخرها بار و صندلی های آفتاب گیری قرار داده شده است. مرکز اسپا و سلامت هتل EDEN Hotel Kuta Bali ماساژ بالیایی ارائه می شود، همچنین به وسیله صندلی های ماساژ به آرامش رسیده و در جوانسازی بدن و روحتان لذت موثر هستند. در هنگام عصر در محوطه هتل ایدن کوتا موسیقی و اجراهای زنده برگزار می شوند. علاوه بر اینها، در صورت علاقه مندی به بیلیارد می توانید در این هتل بهره مند شوید.

رستوران هتل


در رستوران این هتل به نام 360 Lounge & Bistro انواع غذاهای آمریکایی، هندی، اندونزیایی و آسیایی را در وعده های صبحانه، ناهار و شام به صورت منویی و سلف سرویس سرو می شود.

فاصله هتل ایدن کوتا بالی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مجموعه تفریحی واتربوم: ۵۵۰ متر
فاصله تا ساحل کوتا: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا معبد پتینجت: ۹.۲ کیلومتر
فاصله تا روستای ساماستا: ۱۰.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک گارودا ویشنو: ۱۳.۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل نوسادوآ: ۱۵ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است