search
menu

هتل Discovery Kartika Plaza Hotel Bali

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Discovery Kartika Plaza Hotel Bali
امکانات کلی هتل دیسکاوری کارتیکا پلازا بالی
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل دیسکاوری کارتیکا پلازا بالی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Discovery Kartika Plaza Hotel Bali


هتل دیسکاوری کارتیکا پلازا، یک هتل پنج ستاره در شهر کوتا در کشور اندونزی است که مقابل ساحل و مرکز خرید دیسکاوری واقع شده و باغ های گرمسیر استوایی دارد. فاصله این هتل زیبا تا مرکز شهر کوتا به مدت ۱۰ دقیقه پیاده روی است و تا فرودگاه بین‌المللی انگوراه رای نیز ۱۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد. بسیاری از جاذبه ها و معابد بالی در فاصله نسبتا کمی از هتل قرار گرفته اند. در اطراف هتل Discovery Kartika Plaza Hotel Bali امکانات رفاهی فراوانی وجود دارند و تجربه یک اقامت راحت و دلنشین در این هتل برای مهمانان از هر لحاظ مهیا و فراهم است.

امکانات کلی هتل دیسکاوری کارتیکا پلازا بالی


هتل دیسکاوری کارتیکا پلازا مقابل ساحل واقع شده و اکثرا اتاق هایش دارای منظره زیبای اقیانوس، تراس آفتاب و بالکن هستند. مهمانان می توانند برای استفاده از امکانات باربیکیو، مبلغی را پرداخت کنند و از درست کردن کباب و برگر روی منقل لذت ببرند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل در تمام شبانه روز آماده ارائه خدمات به مهمانان است. مهمانان برای دریافت خدمات بازدید از جاذبه ها و نمایش ها به کانسرج هتل مراجعه و بلیط تهیه می کنند. در لابی هتل فروشگاه، دستگاه خودپرداز، آسانسور، فضای مخصوص استعمال سیگار، اتاق چمدان، دستگاه فتوکپی و پرینت، تلویزیون و کپسول آتش خاموش کن وجود دارند و خدماتی از قبیل تبدیل ارز، ترانسفر فرودگاهی، هماهنگی جلسات مهم و میتینگ، کرایه اتومبیل، تاکسی و خدمات برای افراد ناتوان یا کم توان در آن ارائه می شوند. همچنین، مهمانان برای دریافت خدمات اتو، خشکشویی و لباسشویی به پذیرش هتل مراجعه کرده و با پرداخت هزینه از آن ها بهره مند شوند. لازم است مهمانان هنگام رزرو بلیط هواپیما خارجی و هتل توجه داشته باشند که پذیرش حیوانات خانگی در هتل دیسکاوری کارتیکا پلازا صورت نمی گیرد. کارکنان هتل Discovery Kartika Plaza Hotel Bali به زبان های انگلیسی، آلمانی، ژاپنی، چینی و اندونزی مسلط هستند و به بهترین شکل با مهمانان ارتباط برقرار می کنند.

امکانات تفریحی هتل


در هتل دیسکاوری کارتیکا پلازا موسیقی زنده، کلاس آشپزی، کلاس آشنایی با فرهنگ محلی، سرو شام با تِم های متنوع، تورهای پیاده روی و غیره برای مهمانان برگزار می شوند. همچنین، امکاناتی نظیر باشگاه کودکان، دوچرخه سواری، زمین تنیس، اسکواش، بیلیارد، زمین بازی کودکان، اتاق گیم، کتاب و سی دی های مخصوص کودکان و بخش مراقبت از کودکان در هتل دیسکاوری کارتیکا پلازا در نظر گرفته شده اند تا مهمانان بتوانند در اوقات فراغت خود به بهترین شکل سرگرم شوند. علاوه بر این، مهمانان می توانند از امکانات و خدماتی چون باشگاه، مربی تربیت بدنی خصوصی، کلاس های یوگا و فیتنس، صندلی ماساژ، فول ماساژ، ماساژ سر، اسپا، خدمات زیبایی مانند کوپ، مانیکور و پدیکور، آرایشی، فیشیال و سونا استفاده کنند و در طول سفر مراقب زیبایی و تناسب اندامشان باشند. در هتل Discovery Kartika Plaza Hotel Bali دو استخر روباز برای بزرگسالان و کودکان وجود دارد که در تمام سال باز هستند. در کنار استخر تخت و چترهای مخصوص آفتاب وجود دارند که برای حمام آفتاب فوق العاده هستند. اما یکی از مهیج ترین و لوکس ترین تفریحاتی که هتل به مهمانان ارائه می دهد، گشت روی جزیره بالی با هلی کوپتر از ارتفاع کم است.

رستوران هتل


در محوطه هتل ۳ رستوران وجود دارد. صرف صبحانه در رستوران تِپان هتل مقابل منظره زیبای اقیانوس بسیار لذت بخش است. مهمانان به انتخاب خود می توانند در فضای سربسته یا فضای روباز رستوران صبحانه بخورند. در وعده صبحانه خوراکی ها و نوشیدنی ها به صورت بوفه ای از غذاهای آسیایی، آمریکایی، گیاهخواری و قاره ای سرو می شوند. برای کودکان نیز غذاها و منوی مخصوص در نظر گرفته شده است.

اتاق های هتل


در این هتل انواع اتاق ها با امکانات متنوع وجود دارند. اتاق های دلوکس یا دو خوابه با منظره استخر، اتاق با منظره اقیانوس، اتاق دلوکس یا دو خوابه با منظره باغ، سوئیت های کوچک و بزرگ با بالکن، ویلاهای دو تخته مقابل ساحل، اتاق های خانواده و سوئیت عروس و داماد در هتل دیسکاوری کارتیکا پلازا بالی قابل رزرو هستند.

امکانات اتاق های هتل


معماری اتاق های هتل Discovery Kartika Plaza Hotel Bali به سبک محلی و امروزی است و اکثرشان دارای بالکن با مناظر باغ، استخر و اقیانوس هستند. داخل تمام اتاق ها تلویزیون های ال سی دی ۳۲ اینچ، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، مینی بار، گاو صندوق، مینی بار، چای ساز، سرویس بهداشتی خصوصی و سشوار وجود دارند. خدمات نظافت و خانه داری به طور روزانه و رایگان به اتاق ها ارائه می گردد. لازم به ذکر است استعمال سیگار در اتاق ها ممنوع است.

فاصله هتل دیسکاوری کارتیکا پلازا بالی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید دیسکاوری: ۲۱۰ متر
فاصله تا کلیسای کاتولیک فرانسیسکوس خاویر: ۷۰۰ متر
فاصله تا مرکز خرید لیپو مال کوتا: ۸۵۰ متر
فاصله تا مرکز خرید بالی گالریا: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا بندرگاه بنوآ: ۸.۷ کیلومتر
فاصله تا معبد پِتیتِنگِت: ۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است