search
menu

هتل Bali Rani Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bali Rani Hotel
امکانات کلی هتل بالی رانی
رستوران هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی هتل
فاصله هتل بالی رانی تا مکان ها و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Bali Rani Hotel


هتل بالی رانی اندونزی یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره بالی است و به علت موقعیت مکانی خوب و دسترسی آسان به جاهای دیدنی بالی شهرت زیادی یافته است. این هتل در ساحل معروف کوتا و درست در قلب کوتای جنوبی واقع شده است و با امکانات عالی، راحتی و آسایش زیادی را برای میهمانان خود فراهم می کند. فقط با چند قدم پیاده روی می توانید خود را به مرکز خرید ساحلی، پارک واتر بوم، میدان کوتا، رستوران ها، بازار هنر و ساحل کوتا برسانید. موقعیت مکانی خوب این هتل موجب شده است که گردشگران اتلاف زمان نداشته باشند و در مدت زمان کوتاهی از جاذبه های گردشگری زیادی بازدید کنند. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به بالی را داشته باشید، Bali Rani Hotel مکانی عالی برای اقامت در بهشت کوتا است.

امکانات کلی هتل بالی رانی


این هتل ۱۰۴ اتاق در یک ساختمان سه طبقه ارائه می دهد که مشرف به استخر زیبای نیلوفر آبی و استخر شنا است. سه اتاق چند منظوره آن مکان مناسبی برای پذیرایی های عروسی است. امکانات ویژه هتل بالی رانی شامل روزنامه های رایگان در لابی، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، خدمات دربان و میز پذیرش ۲۴ ساعته است. در صورت درخواست شاتل فرودگاهی با پرداخت هزینه اضافی موجود است و پارکینگ رایگان در محل نیز در دسترس است.
همچنین هتل دارای امکانات برای افراد معلول، میز تور، اجاره اتومبیل و فروشگاه سوغاتی است. WiFi رایگان در تمام فضاهای هتل و اتاق ها در دسترس است. هنگام گشت و گذار می توانید پول و اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات تحویل داده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. اگر نیاز به تبدیل ارز داشته باشید، صرافی هتل Bali Rani Hotel آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. از جمله امکانات درجه یک این هتل می توان به سالن تناسب اندام، مرکز اسپا، استخر های عالی، خدمات زیبایی، آرایشی و بالکن های آفتاب گیر اشاره کرد. پرسنل هتل با خوش رویی و به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان هستند و با تسلط به زبان های انگلیسی و اندونزیایی به خوبی از آن ها استقبال می کنند.

رستوران هتل


در هتل بالی رانی می توانید از غذاهای محلی و بین المللی در رستوران Brasserie لذت ببرید. در این رستوران غذاهای آسیایی، غربی، دریایی و غذاهای مخصوص تپانیاکی سرو می شود. همچنین می توانید روز خود را با نوشیدنی در بار کنار استخر به پایان برسانید. صبحانه های بوفه ای، غذای کودک، میوه، شیرینی، شکلات و عصرانه نیز با پرداخت هزینه در دسترس هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های متنوعی در این هتل وجود دارد که می توانید با رزرو اتاق دلخواه خود اقامت دلنشینی را در هتل بالی رانی تجربه کنید. انواع اتاق ها عبارتند از: سوئیت های خانوادگی، اتاق سوپریور دبل یا تویین، اتاق دلوکس دبل یا تویین و سوئیت با منظره استخر. تمامی ۱۰۴ اتاق هتل مجهز به تهویه مطبوع، مینی بار و تلویزیون LED هستند. اتاق ها دارای بالکن یا پاسیوی خصوصی هستند. دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم و برنامه های کابلی برای سرگرمی شما در دسترس هستند. حمام های خصوصی دارای دوش، لوازم آرایشی رایگان و سشوار نیز در اتاق ها موجودند.

امکانات تفریحی هتل


فعالیت های بی شماری برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت شما در این هتل در نظر گرفته شده است که از جمله آن ها می توان به کلاس های آشپزی، تورهای فرهنگی، تورهای دوچرخه سواری، بازی تنیس، پینگ پونگ وپارک آبی اشاره کرد. علاقمندان به ورزش می توانند در باشگاه تناسب اندام هتل Bali Rani Hotel به فعالیت پرداخته و سپس در مرکز اسپا ریلکس کنند. همچنین میهمانان می توانند از خدمات ماساژ هتل بالی رانی استفاده کرده یا بعد از شنا در صندلی های کنار استخر استراحت کرده و از حمام آفتاب لذت ببرند.

فاصله هتل بالی رانی تا مکان ها و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید دیسکاوری: ۶۴ متر
فاصله تا پارک آبی واتر بوم: ۲۰۰ متر
فاصله تا بالی مال گالریا: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل کوتا: ۵ کیلومتر
فاصله تا میدان کوتا: ۶.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است