search
menu

هتل Bali Dynasty Resort

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bali Dynasty Resort
امکانات اتاق های هتل داینستی ریزورت بالی
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل داینستی ریزورت بالی تا اماکن و جاذبه های نزدیک

درباره هتل Bali Dynasty Resort


هتل داینستی ریزورت بالی از مراکز اقامتی پنج ستاره در کوتا است. کوتا از مناطق گردشگری اندونزی است که به خاطر سواحل و آب و هوای خوبش محبوبیت خاصی بین گردشگران دارد. این منطقه علاوه بر آب و هوای خوب، جاذبه ها و مراکز خریدی هم دارد که بازدید از آن ها خالی از لطف نخواهد بود. این منطقه گردشگری به ریزورت های لاکچری و رده بالایش شناخته می شود. یکی از این ریزورت های رده بالای کوتا ریزورت داینستی است. هتل Bali Dynasty Resort با امکانات و خدمات مختلف است که در فاصله بسیار کمی از مرکز کوتا واقع شده. این هتل ریزورت دو استخر روباز با یک استخر کودکان دارد و خدماتی مانند خدمات تور را ارائه می دهد. مهمانانی که اقامت در هتل داینستی ریزورت بالی را انتخاب کنند به اینترنت رایگان در تمامی اتاق ها، بارها، رستوران ها و لابی دسترسی خواهند داشت. هتل ۶ رستوران و ۵ بار دارد که هر کدام از آن ها مجموعه ای از غذاها و نوشیدنی های خوش طعم و مزه را در اختیار مهمانان هتل قرار می دهند. در رستوران های هتل می توانید طعم غذاهای خانگی بالی را نیز امتحان کنید. رستوران های هتل درصد تقاضا غذای کودک را با هزینه اضافی تهیه خواهند کرد.

امکانات اتاق های هتل داینستی ریزورت بالی


اتاق ها در Dynasty Resort Bali همگی دارای بالکن خصوصی هستند و بیشتر آن ها درب های شیشه ای دارند تا بتوانید از داخل اتاق های خود از آبی استخر و سبزی باغات اطراف لذت ببرید. همه اتاق های هتل Bali Dynasty Resort مجهز به تلویزیون با کانال های ماهواره‌ ای، دستگاه پخش دی وی دی پلیر و چای/ قهوه ساز هستند. مینی بار و صندوق امانات از دیگر امکاناتی اند که در همه اتاق های هتل داینستی بالی وجود دارد. خدمات روم سرویس هم به اتاق ها ارائه می شود. اتاق های بدون سیگار و اتاق های خانواده از جمله اتاق های این مرکز اقامتی هستند.

امکانات و خدمات هتل


داینستی هتل ریزورتی لوکس است و خدمات و امکاناتی در حد استانداردهای بین المللی را به مهمانانش ارائه می دهد. مهمانان این هتل می توانند با استفاده از امکانات باربیکیو تجربه ای مشابه پیک نیک داشته و یا با شرکت در برنامه های تفریحی ورزشی هتل مانند ساعات خوش و شام های موضوعی سرگرم شوند. اگر فعالیت های فیزیکی را دوست دارید برای شما علاوه بر باشگاهی مجهز، سالن بیلیارد و تنیس روی میز ایجاد شده است. دوستداران کتاب و اهالی مطالعه بد نیست سری به کتابخانه هتل زده و از گلچین کتاب های موجود در آن استفاده کنند. اما اگر ترجیح می دهید کمترین فعالیتی نداشته باشید حتماً باید سری به بخش اسپا و ماساژ هتل Bali Dynasty Resort زده و از خدمات این بخش استفاده کنید.
هتل داینستی کودکان را از یاد نبرده و برای آن ها نیز خدمات و امکانات ویژه ای مانند زمین بازی مخصوص کودکان ایجاد کرده است. مهمانانی که نوزاد همراه خود دارند می توانند در صورت تمایل از خدمات پرستاری کودک هتل با پرداخت هزینه اضافه استفاده کنند. کارکنان هتل Bali Dynasty Resort به زبان انگلیسی آشنا هستند و بخش پذیرش آن به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مهمانان است. اگر به فکر سفر با حیوان خانگی خود هستید بهتر است قبل از خرید بلیط هواپیما بالی و رزرو هتل این نکته را در نظر داشته باشید که هتل داینستی اجازه ورود و اقامت حیوانات خانگی در اتاق ها را به شما نخواهد داد. خدمات کرایه خودرو، فروشگاه کادویی، منوی ویژه رژیمی، خدمات برای معلولین و غیره از خدمات و امکانات این هتل پنج ستاره هستند.

فاصله هتل داینستی ریزورت بالی تا اماکن و جاذبه های نزدیک


فاصله تا ساحل توبان: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل کوتا: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید دیسکاوری: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی واتربوم بالی: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید لیپو کوتا: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز شهر کوتا: ۰.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است