search
menu

هتل Bakung Sunset Hotel Bali

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتلBakung Sunset Hotel ‌Bali
امکانات اتاق های هتل باکونگ سان ست بالی
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل باکونگ سان ست بالی تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتلBakung Sunset Hotel ‌Bali


هتل باکونگ سان ست بالی هتل دو ستاره و نزدیک به ساحل در منطقه کوتا است که در سال ۲۰۱۱ با ۲۰ اتاق افتتاح شد. در سال ۲۰۱۳ هتل برای افزایش امکانات و بالا بردن کیفیت خدمات خود تحت برخی مرمت و بازسازی ها قرار گرفت. فاصله هتل تا ساحل کوتا به اندازه ای کم است که تنها با ۱۰ دقیقه رانندگی به این ساحل زیبا و پرطرفدار خواهید رسید. کوتا از جمله مناطق گردشگری بالی است که نه تنها خود مردم اندونزی بلکه سایر گردشگران از کشورهای دیگر را به خود جذب و آن ها را به خرید بلیط هواپیما بالی ترغیب می کند. این منطقه بیشتر به خاطر سواحل، طبیعت بکر و دست نخورده و ریزورت های لوکس اش شناخته می شود. هتل باکونگ سان ست برخلاف بسیاری از ریزورت های منطقه هتلی رده بالا و پنج ستاره نیست اما امکانات و خدماتی که ارائه می دهد برای اقامت چند روزه در این منطقه مناسب و کافی هستند. این هتل هزینه ای معقول نسبت به خدمات خود دریافت می‌ کند و اقامت در آن مناسب گردشگران و کوله گرد هایی است که تمایل دارند در عین لذت بردن از مناطق مختلف بالی در هزینه های اقامت و سفر خود کمی صرفه جویی کنند. از جمله امکانات این هتل می توان به پارکینگ و اینترنت رایگان اشاره کرد. Bakung Sunset Hotel Bali تا مرکز شهر حدود ۹ کیلومتر فاصله دارد.

امکانات اتاق های هتل باکونگ سان ست بالی


واحدهای اقامتی هتل باکونگ سان ست همگی مبلمان چوبی و شیکی دارد و مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند. در همه اتاق ها تلویزیون صفحه تخت با کانال های کابلی قرار گرفته تا حوصله مهمانان در طول اقامت داخل اتاق ها سر نرود و با تماشای برنامه های مختلف تلویزیونی سرگرم شوند. فضای نشیمن و تراس خصوصی اتاق ها محیط مناسبی برای ساعتی استراحت بدون دغدغه و نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه است. مهمانان امکان دسترسی و اتصال به اینترنت رایگان هتل را در تمامی اتاق ها خواهند داشت. خدمات روم سرویس به صورت ۲۴ ساعته ارائه می شود. لوازم بهداشتی به صورت رایگان در تمامی اتاق ها قرار دارد.

امکانات و خدمات هتل


هتل Bakung Sunset Hotel Bali خدمات و امکانات مختلفی را در اختیار مهمانان قرار می دهد. کافی شاپ هتل با مجموعه ای از نوشیدنی های گوارا پذیرای مهمانان است. برای این که مهمانان سیگاری بتوانند با آسایش سیگار بکشند و در عین حال دود سیگار سایر مهمانان را اذیت نکند منطقه سیگار مجاز در هتل ایجاد شده است. هتل خدمات کانسیرج ارائه می دهد و کارکنان این بخش با خوش رویی تمام آماده کمک رسانی به میهمانان در هماهنگی تور، رزرو رستوران و بلیط برنامه ها و جاذبه ها بوده و خوشحال خواهند بود اگر بتوانند کمکی به مهمانان هتل کنند. اگر دوست دارید چرخی در طبیعت اطراف هتل زده و به فعالیت های فیزیکی هم علاقه مندید می توانید با کرایه دوچرخه از هتل در فضای سرسبز اطراف هتل دوچرخه سواری کرده و از طبیعت این منطقه لذت ببرید. البته این نکته را هم باید گفت که استفاده از خدمات کرایه دوچرخه شامل هزینه است. هتل باکونگ سان ست رستوران ندارد اما در فاصله کمتر از ۳ کیلومتری آن چندین رستوران آسیایی و اندونزیایی وجود دارد. کارکنان هتل Bakung Sunset Hotel Bali به زبان های انگلیسی و اندونزیایی آشنا هستند و می توانند به خوبی با مهمانان ارتباط برقرار کنند. کارکنان بخش پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعت فعال و آماده راهنمایی و پاسخگویی به مهمانان هستند.

فاصله هتل باکونگ سان ست بالی تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کوتا: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی واتربوم بالی: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل سمینیاک: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا ساحل سانور: ۸.۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل نوسا دوا: ۱۱.۲ کیلومتر
فاصله تا معبد تاناه لات: ۱۴.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است