search
menu

هتل Ayodya Resort Bali

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ayodya Resort Bali
امکانات کلی هتل آیودیا ریزورت بالی
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل آیودیا ریزورت بالی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ayodya Resort Bali


هتل آیودیا ریزورت بالی هتلی است ۵ ستاره، شیک و مجلل که مناظر خیره کننده ای از اقیانوس هند را ارائه می دهد. این هتل دارای ۳۰۰ متر ساحل خصوصی و بکر است و در یک باغ به مساحت ۱۱.۵ هکتار قرار گرفته است. هتل Ayodya Resort Bali در قلب نوسادوآ واقع شده و از دور مناظر کوه Gunung Agung را می توان مشاهده کرد. این استراحتگاه به شکلی ساخته شده است که به کاخ آبی بالی بسیار شباهت دارد و دارای معماری سنتی است.
انعکاس واقعی هنر بالی، مجسمه های سنگی، فواره ها، نقش برجسته حک شده در سراسر هتل بیانگر شخصیت های افسانه ای از داستان بزرگ حماسه رامایانا است. نزدیک بودن هتل به جاذبه های گردشگری بالی مانند مرکز خرید مجموعه بالی، موزه پاسیفیکا و ساحل نوسادوآ هر ساله گردشگران بسیاری را به سوی خود می کشاند. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به بالی را داشته باشید، هتل Ayodya Resort Bali با امکانات عالی و چشم انداز رویایی آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است.

امکانات کلی هتل آیودیا ریزورت بالی


برخلاف سایر استراحتگاه های مدرن، هتل آیودیا ریزورت به سبک قدیمی و با سلیقه طراحی شده و از جذابیت خاصی برخوردار است. لابی هتل Ayodya Resort Bali با چندین کنده کاری و مجسمه بالیایی تزئین شده است و باغ های استثنایی دارای استخرهایی به ظاهر بی پایان، نخل های تاب خورده و چمنزارهایی است که به سمت دریا می روند و همچنین یک آمفی تئاتر برای اجرای زنده در آن وجود دارد. هتل دارای رستوران های متعدد، استخر روباز، مرکز تناسب اندام و اسپا، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، انبار چمدان و اتاق مخصوص افراد سیگاری است. در صورت نیاز به تبدیل ارز می توانید از خدمات صرافی هتل استفاده کنید.
در همه بخش های هتل می توانید به راحتی به اینترنت رایگان دسترسی داشته باشید. علاوه بر همه خدماتی که در بالا به آن ها اشاره شد، فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی و نظافت روزانه نیز در این هتل انجام می گیرد. افرادی که دارای ناتوانی جسمانی هستند می توانند از امکاناتی که در هتل برای آن ها تعبیه شده استفاده کنند و اقامت راحتی داشته باشند. دقت داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات را به داخل هتل ندارید. پرسنل مجرب Ayodya Resort Bali با خوش رویی از میهمانان استقبال کرده و با تسلط به زبان های انگلیسی، آلمانی، ژاپنی، چینی، اندونزیایی و روسی به خوبی آن ها را راهنمایی می کنند.

امکانات تفریحی هتل


در این هتل می توانید بچه ها را در کمپ آنادا رها کنید و یک روز را در کنار استخر بگذرانید یا از ورزش های آبی مانند موج سواری و غواصی در آب لذت ببرید. از دیگر امکانات تفریحی می توان به مینی گلف، یوگا، دوچرخه سواری، زمین های تنیس، مرکز تناسب اندام، اتاق بخار، خدمات ماساژ و آبگرم اشاره کرد. علاقمندان می توانند بعد از ورزش به مرکز اسپا رفته و ریلکس کنند.

رستوران هتل


هتل آیودیا ریزورت با ۷ رستوران شیک و تمیز، تجربه خوبی از خوردن غذاهای لذیذ مدیترانه ای، ایتالیایی و ژاپنی را به یادگار می گذارد. همچنین در کافی شاپ و بار کنار استخر می توانید با انواع نوشیدنی های سرد و گرم خوشمزه از خودتان پذیرایی کنید. برای صرف غذاهای سبک و عصرانه می توانید به سافرز کورنر Ayodya Resort Bali بروید و از منظره زیبای رو به ساحل آن نهایت لذت را ببرید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل آیودیا ریزورت دارای اتاق هایی با نمای باغ قصر، اتاق های بزرگ، اتاق لوکس و سوئیت هایی با امکانات متعدد است. اتاق ها با کوسن ها و آباژورهای دوست داشتنی به سبک بالی مبله شده اند و دارای بالکن رو به باغ هستند. همچنین امکاناتی مانند تلویزیون های ال سی دی با کانال های ماهواره ای، میز آرایش، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان، تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی و سرمایشی مطلوب هستند.

فاصله هتل آیودیا ریزورت بالی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل نوسادوآ: ۷۰۰ متر
فاصله تا موزه پاسیفیکا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مجموعه بالی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی نگورا رای: ۱۳.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است