search
menu

هتل AYANA Resort and Spa, BALI

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره AYANA Resort and Spa, BALI
امکانات کلی هتل آیانا ریزورت اند اسپا بالی
اتاق های هتل
امکانات تفریحی هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آیانا ریزورت اند اسپا بالی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره AYANA Resort and Spa, BALI


هتل ۵ ستاره و لوکس آیانا ریزورت اند اسپا در فاصله ۸ کیلومتری مرکز جیمباران بالی قرار دارد. این مجموعه در باغ گرمسیری بر روی صخره های آهکی ساخته شده است و همواره مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد. این گردشگران در هنگام رزرو بلیط هواپیما به رزرو این هتل می پردازند. هتل آیانا بالی در فاصله ۱۰ کیلومتری از فرودگاه بین المللی Ngurah Rai قرار دارد و ترانسفر فرودگاهی نیز با هزینه جداگانه وجود دارد. در صورت سفر به شهر بالی اقامت در هتل آیانا ریزورت اند اسپا برایتان پیشنهادی بسیار عالی است، مطمئنا از اقامت در هتل لذت خواهید برد و مدهوش زیبایی و معماری خاص این هتل خواهید شد. کارکنان خوش برخورد و چشم انداز و امکانات بی نظیر هتل AYANA Resort and Spa, BALI برای انواع سفرهای کاری و ماه عسل مناسب است.

امکانات کلی هتل آیانا ریزورت اند اسپا بالی


از امکانات اصلی هتل آیانا ریزورت اند اسپا بالی وجود اینترنت وای فای رایگان است، همچنین در صورت سفر کاری به این شهر با اقامت در هتل آیانا می توانید از سالن کنفرانس برای برگزاری جلسات تجاری و اداری بهره مند شوید. خدمات خشکشویی و لباسشویی و اتوکشی نیز با پرداخت هزینه مربوطه انجام می گیرد. برای افراد معلول یا ویلچری امکانات مناسبی تدارک دیده شده است. در قسمت لابی بخشی مختص فروشگاه های سوغات فروشی و مرکز زیبایی است. کارکنان هتل آیانا در قسمت پذیرش آماده استقبال از مسافران به صورت ۲۴ ساعته هستند و همگی به زبان های چینی، روسی، کره ای، ژاپنی، اندونزیایی و انگلیسی تسلط دارند. در این هتل برای رفاه مسافران امکاناتی نظیر تبدیل ارز، خدمات تور دایر است. به یاد داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به هتل AYANA Resort and Spa, BALI ندارید.

اتاق های هتل


اتاق های هتل آیانا ریزورت اند اسپا بالی چشم انداز بی نظیری رو به ساحل اختصاصی جیمباران دارند و این اتاق ها بسیار مجلل بوده و دارای دکور چوبی هستند. برای دسترسی به اتاق ها نیز می توانید از آسانسور استفاده نمایید. این هتل دارای ۲۹۰ اتاق با معماری مدرن و بسیار بزرگ در انواع مختلفی است که عبارتند از اتاق ریزورت، اتاق دولوکس با چشم انداز اقیانوس، اتاق توئین یا دوبل دولوکس، سوئیت همراه با بالکن و سوئيت با چشم انداز اقیانوس.

امکانات تفریحی هتل


یکی از مزیت های اصلی هتل آیانا ریزورت اند اسپا بالی وجود ساحل اختصاصی است. امکانات دیگر هتل نیز وجود ۵ استخر شنا است؛ استخرها دارای چترها و صندلی های آفتاب گیری است و در طی سال باز بوده و رایگان است. استخر شماره ۱ مخصوص بزرگسالان، استخر شماره ۳ مخصوص کودکان و استخرهای دیگر نیز برای تمامی سنین مناسب هستند. بعلاوه اینکه در هر ساعتی از روز می توانید از ماساژ تالاسو برای ریلکس کردن بهره مند شوید. در مرکز اسپا از آب های معدنی غنی شده و آب دریا استفاده می شود که این آب ها خاصیت درمانی دارند. در مرکز اسپا می توانید به سونا، جکوزی و حمام سنتی دسترسی داشته باشید. علاوه بر اینها، سایر امکانات تفریحی موجود در AYANA Resort and Spa, BALI زمین تنیس، مرکز بدنسازی و خدمات گردشگری و تور، کلاس های یوگا و اتاق بخار است. همچنین خدمات ترانسفر به ساحل کوتا به صورت رایگان و روزانه دایر است. از قسمت لابی امکان کرایه دوچرخه فراهم گردیده است تا به گشت و گذار بپردازید. بعلاوه اینکه برای کودکان زمین بازی و زمین گلف فراهم کرده اند تا لحظات نابی را تجربه کنید. همچنین این هتل دارای یک زمین تنیس برای علاقه مندان دایر کرده است.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل آیانا ریزورت اند اسپا بالی شامل مبلمان زیبا و چوبی و حمام هایی با سنگ مرمر هستند. سیگار کشیدن در اتاق های هتل AYANA Resort and Spa, BALI ممنوع است ولی برای افراد سیگاری مکان های مخصوصی تعبیه شده است. اتاق‌ های این هتل بسیار تمیز هستند و روزانه نظافت می شوند، همچنین با دکوراسیونی آرامش بخش اقامتی عالی برایتان به ارمغان می آورند. لازم به ذکر است همه اتاق ها دارای تهویه مطبوع بوده و امکانات اتاق ها نیز عبارتند از تلویزیون، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار و گاوصندوق. حمام اختصاصی موجود در اتاق ها نیز مجهز به وان، دوش، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی است.

رستوران هتل


رستوران Padi در این هتل در فضای باز صبحانه سلف سرویس ارائه می دهد. اطراف این رستوران پوشیده از برکه هایی با گل های نیلوفر آبی است؛ علاوه بر این دارای ۱۲ رستوران دیگر است؛ رستوران Rock Bar Bali غذاهای مدیترانه ای برای وعده های شام و میان وعده به صورت منویی ارائه می دهد. رستوران Kampoeng Bali غذاهای اندونزیایی برای وعده شام به صورت بوفه ای است. رستوران Kisik Bar & Grill مخصوص غذاهای دریایی برای وعده شام است. رستوران Unique Rooftop Bar and Restaurant غذاهای مکزیکی برای ناهار و شام سرویس می دهد. رستوران Dava Steak & Seafood نیز غذاهای دریایی و استیک برای صبحانه و شام ارائه می دهد. رستوران Sami Sami غذاهای ایتالیایی در وعده ناهار و شام است. رستوران Kubu Beach غذاهای آسیایی برای ناهار و میان وعده هاست. رستوران Orchid Tea Lounge برای نوشیدن چای است. رستوران Damar Terrace نیز غذاهای آسیایی برای ناهار و شام به صورت منویی سرویس ارائه می دهد. رستوران Ah Yat Abalone Seafood غذاهای چینی برای ناهار و شام است. رستوران To’ge مخصوص غذاهای بین المللی برای صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه ای و منویی است.

فاصله هتل آیانا ریزورت اند اسپا بالی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل جیمباران: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا روستای ساماستا: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک نیو کوتا گرین: ۸.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه پاسیفیکا: ۱۲.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی واتربوم: ۱۳.۸ کیلومتر
فاصله تا معبد اولو واتو: ۱۴.۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است