search
menu

هتل Aryaduta Bali

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Aryaduta Bali
امکانات اتاق های هتل آریادوتا بالی
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل آریادوتا بالی تا امکان و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Aryaduta Bali


هتل آریادوتا بالی یکی دیگر از هتل های ۵ ستاره بالی در منطقه کوتا است. کوتا به دلیل سواحل زیبایش مدتی است که به منطقه گردشگری محبوبی بین مردم اندونزی و گردشگران خارجی تبدیل شده است. هتل آریادوتا از هتل های این منطقه گردشگری است که به ساحل لیپو مال کوتا دسترسی مستقیمی دارد. در کنار این موقعیت خوب هتل Aryaduta Bali باید از امکانات و خدمات به روز آن که طبق استانداردهای جهانی ارائه می شوند گفت. آریادوتا استخر بام، بار و استخر کودکان دارد. اگر به فکر مراسم عروسی هستید، بد نیست این هتل را به عنوان محل برگزاری مراسم خود در نظر داشته باشید. مهمانانی که با خرید آنلاین بلیط هواپیما سفر می کنند اما پروازشان در ساعات پایانی شب انجام می شود، می توانند از قسمت لانژ هتل که دارای اتاق چمدان و دوش است استفاده کنند.
مهمانان هتل در همه قسمت های هتل امکان دسترسی و اتصال به اینترنت رایگان هتل را خواهند داشت. اگر به دنبال خرید هدیه یا سوغات هستید می توانید به فروشگاه و مغازه هایی که اطراف هستند سری بزنید و یا به جای زحمت طی مسیر، سری به فروشگاه هتل زده و هدیه مورد علاقه خود را انتخاب کنید. رستوران Aryaduta Bali در صورت درخواست رژیم های غذایی خاص مانند گیاه خواری و غذاهای بدون گلوتن را سرو خواهد کرد.

امکانات اتاق های هتل آریادوتا بالی


اتاق های مبله هتل آریادوتا همگی فضای بزرگی دارند و در تمامی اتاق ها مبل و یخچال وجود دارد. برای سرگرمی مهمانان در اتاق های هتل Aryaduta Bali تلویزیون صفحه تخت تعبیه شده است. همه واحد های اقامتی این هتل لوکس مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای حمام خصوصی هستند. گرچه امکانات موجود در اتاق ها تا حد بسیار بالایی مشابه است اما تفاوت هایی هم دارند به عنوان مثال تنها برخی از واحدهای اقامتی هتل دارای بالکن هستند.

امکانات و خدمات هتل


هر صبح در هتل آریادوتا با صبحانه کانتیننتال آغاز شده و با غذاهای بین المللی رستوران هتل ادامه پیدا می کند و در نهایت در بار هتل به پایان می رسد. آریادوتا فضای سبزی زیبا با صندلی در جاهای مختلف آن دارد تا مهمانان در صورت تمایل دقایقی را در این فضای سبز به سکوت و آرامش سپری کنند. مهمانانی که همراه کودک خردسال خود بلیط هواپیما بالی خریده و در این هتل اقامت دارند، در صورت تمایل می توانند با پرداخت هزینه ای اضافه از خدمات پرستاری کودک هتل استفاده کنند. هتل ۲ استخر روباز دارد که هردوی آن ها در طول سال باز و پذیرای مهمانان هستند. برای مهمانان سالمند و توان یاب هتل امکاناتی مانند رمپ و دستگیره در سرویس های بهداشتی ایجاد شده است. کارکنان هتل Aryaduta Bali به زبان انگلیسی آشنا هستند و اگر کم ترین لغاتی از انگلیسی بلد باشید می توانید به راحتی با آن ها صحبت کنید.
بالی جاهای دیدنی فراوانی دارد که گاهی تهیه بلیط این اماکن با مشکلاتی مانند منتظر ماندن در صفی طولانی همراه خواهد بود اما مهمانان Aryaduta Bali با استفاده از خدمات کانسیرج هتل می توانند بدون ایستادن در صف و به راحتی بلیط برنامه ها را تهیه کرده و یا در رستوران مورد علاقه خود میزی رزرو کنند. برای مهمانان ورزشکار و اهل فعالیت، هتل باشگاهی مجهز در نظر گرفته تا این دسته از مهمانان بتوانند در سفر نیز تناسب اندام خود را حفظ کنند. پارکینگ رایگان، خدمات رفت و برگشت فرودگاهی، آسانسور، خدمات روم سرویس و غیره بخشی از خدمات و امکانات موجود در هتل هستند.

فاصله هتل آریادوتا بالی تا امکان و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل توبان:۰.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید دیسکاوری: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل ژرمان: ۰.۶کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی انگورا رای: ۰.۹کیلومتر
فاصله تا اتاق فرار پاندورا بالی: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا سرزمین سر و ته بالی: ۶.۳کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است