search
menu

هتل Amnaya Resort Nusa Dua Bali

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Amnaya Resort Nusa Dua Bali
امکانات عمومی هتل آمنایا ریزورت نوسا دوا بالی
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل آمنایا ریزورت نوسا دوا بالی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Amnaya Resort Nusa Dua Bali


هتل آمنایا ریزورت نوسا دوا از هتل‌های چهار ستاره در شهر بالی اندونزی است. این هتل در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار دارد و دسترسی آسانی به جاذبه‌های دیدنی و گردشگری دارد. با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل زیبا می‌توانید اقامتی خوش و به یاد ماندنی را تجربه کنید. کلاب ساحلی مد بالی در فاصله ۲ کیلومتری از هتل قرار دارد. نزدیکترین فرودگاه نیز با فاصله ۱۱ کیلومتر از هتل Amnaya Resort Nusa Dua Bali از طریق شاتل فرودگاهی قابل دسترس است و مسافران با خیال راحت می‌توانند از فرودگاه به هتل دسترسی داشته باشند. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، باشگاه بدنسازی، رستوران، مرکز سلامتی و اسپا، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و صبحانه عالی اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل آمنایا ریزورت نوسا دوا بالی


محوطه هتل آمنایا ریزورت نوسا دوا را باغ زیبایی فراگرفته است. در بخش تور گردشگری این هتل نیز با جاهای دیدنی آشنا می‌شوید. در قسمت پذیرش نیز به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و از میهمانان استقبال می‌کنند. اینترنت وای فای رایگان نیز در سراسر هتل قابل دسترس است. پارکینگ موجود در این هتل نیازی به رزرو قبلی ندارد ولی استفاده از آن رایگان است. در لابی هتل Amnaya Resort Nusa Dua Bali می‌توانید از خدمات باربری، اتاق چمدان، نظافت روزانه بهره‌مند شوید. در بخش شستشو نیز خدمات مربوط به خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی ارائه می‌شود. تمامی طبقات در این هتل از طریق آسانسور قابل دسترس هستند و مسافرانی که به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، به راحتی می‌توانند در هر طبقه که مایل باشند، اتاق مورد نظرشان را رزرو کنند. به دلیل اینکه حیوانات خانگی اجازه ورود به این هتل را ندارند، بنابراین مسافران قبل از رزرو باید به این مورد توجه داشته باشند.

امکانات تفریحی هتل


در این هتل بی نظیر استخر روباز وجود دارد که برای تمامی رده‌های سنی مناسب است. این استخر در طول سال دایر است و زمان فعالیت این استخر از ۷ صبح تا ۶ عصر است. مسافران در این استخر می‌توانند لحظات خوشی را تجربه کنند. از جمله سرگرمی‌های دیگر می‌توان به اجرای موسیقی زنده، تورهای گردشگری و فرهنگی اشاره کنید. برای مسافرانی که کودک خردسال همراه خود دارند، محلی برای نگهداری‌شان در نظر گرفته‌شده است. باشگاه بدنسازی نیز در هتل آمنایا دایر بوده و با مجهزترین و به روزترین دستگاه‌ها در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. در مرکز سلامتی نیز انواع ماساژ ارائه می‌شود. همچنین خدمات مربوط به زیبایی و پوست و مو در هتل Amnaya Resort Nusa Dua Bali انجام می‌گیرند.

انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


اتاق‌های هتل آمنایا ریزورت بسیار مرتب و تمیز هستند. انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق توئين یا دوبل دلوکس، اتاق آمنایا، سوئيت جونیور و سوئيت آمنایا. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از امکاناتی نظیر تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، حمام اختصاصی مجهز استفاده کنید. از پنجره اتاق‌ها نیز می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از باغ را تماشا کنید، همچنین تمامی اتاق‌ها دارای بالکن هستند و در هریک از اتاق‌ها رختخواب‌های تمیز وجود دارند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از کتری برقی، کاناپه تخت شو، فضای نشیمن، میز کار و مینی بار. تمامی اتاق‌ها عایق صدا بوده و مسافران در داخل اتاق‌ها احساس آرامش می‌کنند. همچنین به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در اتاق‌ها برای افراد سیگاری محل مشخصی تعبیه‌شده است.

رستوران هتل


در رستوران این هتل نیز می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه و بی نظیر را تجربه کنید.

فاصله هتل آمنایا ریزورت نوسا دوا بالی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله کلاب ساحلی ساندرا: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع کاتولیک فرانسیس: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا کلاب آبی بالی: ۸.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است