search
menu

هتل Amaris Hotel Legian Bali

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Amaris Hotel Legian Bali
امکانات عمومی هتل آماریس لگیان
رستوران هتل
امکانات تفریحی هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل آماریس لگیان بالی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Amaris Hotel Legian Bali


هتل آماریس لگیان هتلی ۲ ستاره در چهار طبقه در منطقه کمپونگ شهر بالی در سال ۲۰۱۰ تاسیس شده است و تنها ۵ دقیقه تا ساحل لگیان فاصله دارد که می توانید با پیاده روی به این ساحل زیبا دسترسی داشته باشید. فاصله هتل Amaris Hotel Legian Bali تا ساحل کوتا نیز ۲ کیلومتر است و دسترسی به آن نیز از طریق پیاده روی امکان پذیر است. شهر زیبای بالی با سواحل عجیب و غریب خود در سطح جهان شهرت دارد، علاوه بر سواحل بالی می توانید از طبیعت و جاذبه های دیدنی و تاریخی شهر نیز لذت ببرید که بر جذابیت این شهر افزوده اند، کافیست با خرید بلیط هواپیما بالی سفری رویایی به شهر بالی داشته باشد، مطمئنا در این شهر به هر چیزی که می خواهید خواهید رسید و با اقامت در هتل آماریس لگیان نیز بسیار مکان مقرون به صرفه خواهد بود و هم اینکه به دلیل قرارگیری در منطقه چند فرهنگی کمپونگ که به روستای وسترنر نیز مشهور است، در این منطقه با افراد گوناگون نیز آشنا خواهید شد. توجه داشته باشید فاصله هتل Amaris Hotel Legian Bali تا فرودگاه بین المللی انگوراه ای نیز تقریبا ۱۵ دقیقه است. امکان رزرو Amaris Hotel Legian از سایت بوکینگ نیز از سال ۲۰۱۱ فراهم گردیده است. لازم به ذکر است اقامت در هتل آماریس لگیان برای سفرهای تفریحی و کاری مناسب است.

امکانات عمومی هتل آماریس لگیان


بخش پذیرش هتل Amaris Legian Bali به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات است و از جمله مهم‌ترین امکانات این هتل سالن آرایشی، اینترنت وای فای رایگان قابل دسترس در تمامی نقاط، رستوران و پارکینگ رایگان هستند. همچنین در بخش لابی محلی برای نگهداری چمدان ها نیز تعبیه شده است. برای آن دسته از مسافرانی که به وسیله خودروهای شخصی سفر می کنند، محلی به عنوان پارکینگ در این هتل دایر گردیده و در فضای بیرونی هتل نیز مبلمان و صندلی های آفتاب گیری قرار داده شده است.
در هنگام رزرو هتل Amaris Hotel Legian Bali توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. برای مسافران با مشکلات جسمانی و ویلچری امکاناتی مناسبی مانند ویلچرهای برقی وجود دارد. امکاناتی نظیر خشکشویی و اتو نیز با هزینه اضافی در هتل آماریس لگیان انجام می گیرد. در صورتی که برای سفر کاری با خرید بلیط هواپیما عازم این شهر هستید، با انتخاب این هتل می توانید اقامتی راحت همراه با برگزاری جلسات داشته باشید. کارکنان مجرب این هتل به زبان های انگلیسی و تایلندی تسلط دارند.

رستوران هتل


برای مهمانان هتل Amaris Hotel Legian Bali هر روز صبحانه سلف سرویس در رستوران هتل مهیا شده است. برای وعده های ناهار و شام نیز می توانید غذای مورد علاقه تان را سفارش دهید.

امکانات تفریحی هتل


یکی از امکانات تفریحی هتل Amaris Hotel Legian Bali استخر شنای سرپوشیده است و این استخر در طی سال دایر بوده و برای تمامی سنین مناسب است، همچنین استفاده از این استخر بدون هزینه است. امکان کرایه دوچرخه نیز در این هتل دایر است که می توانید در محوطه به گشت و گذار بپردازید.

اتاق های هتل


اتاق های هتل با رنگبندی، مبلمان چوبی و دکوراسیون مدرنی طراحی شده اند. این هتل دارای ۱۱۵ اتاق است و انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق توئین اسمارت، اتاق کوئین اسمارت، اتاق اسمارت، اتاق دوبل استاندارد، اتاق دوبل اسمارت، اتاق دوبل یا توئين با تختخواب دونفره، اتاق توئین استاندارد و اتاق دولوکس.

امکانات اتاق های هتل


همه اتاق ها به صورت روزانه و رایگان نظافت می شوند، امکانات اتاق های این هتل عبارتند از تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع هوا، میز کار، گاوصندوق و روم سرویس. حمام اختصاصی در داخل همه اتاق ها وجود دارد و همه حمام ها نیز شامل امکانات دوش همراه با سرویس بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. در داخل اتاق ها اجازه استعمال سیگار ندارید ولی برای افراد سیگاری محل های مخصوصی در نظر گرفته شده است. دقت داشته باشید که برای دسترسی به اتاق ها می توانید از آسانسور استفاده نمایید.

فاصله هتل آماریس لگیان بالی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل سمینیاک: ۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل کوتا: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا مجموعه تفریحی واتربورن: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز هنری وردی بودایا: ۱۲.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه پاسیفیکا: ۱۶.۹ کیلومتر
فاصله تا معبد تاناه لوت: ۱۸.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است