search
menu

هتل Adhi Jaya Hotel Bali

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Adhi Jaya Hotel Bali
امکانات اتاق های هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله از هتل تا اماکن و جاذبه های نزدیک

درباره هتل Adhi Jaya Hotel Bali


هتل ادهی جایا بالی از مراکز اقامتی لوکس و رده بالا در کوتا است. کوتا منطقه ای توریستی در بالی است که بیشتر گردشگران به ویژه گردشگران استرالیایی آن را به عنوان منطقه گردشگری ارزان شناخته و ترجیح می‌ دهند برای گردش و تفریح بلیط هواپیما بالی خریده و به این منطقه گردشگری سفر کنند. این منطقه نسبتاً کوچک گذشته عجیبی هم دارد که بد نیست هنگام سفر به این منطقه کمی هم درباره تاریخ آن تحقیق کنید. از تاریخ و ماجراهای کوتا که بگذریم ساحل کوتا مانند آهن ربایی است که گردشگران از نقاط مختلف دنیا را به خرید بلیط هواپیما خارجی بالی ترغیب و آن ها را به این منطقه می کشاند.
هتل ادهی جایا بالی از جمله هتل هایی است که در منطقه کوتا و در فاصله ای نسبتاً کمی از ساحل کوتا قرار گرفته است. به عبارت دیگر اصلاً نیازی نیست که برای رفتن به ساحل مسیر طولانی را طی کنید تنها با صرف ۵ دقیقه پیاده روی ساحل زیبای کوتاه جلوی چشم ظاهر خواهد شد. هتل Adhi Jaya Hotel Bali امکانات و خدماتی مختلف و در حد استانداردهای بین المللی دارد و مطمئن باشید اقامتتان در آن تجربه متفاوتی برایتان خواهد بود. دسترسی به اینترنت در همه جای هتل، خدمات ماساژ و غیره از جمله امکاناتی است که با اقامت در این هتل به آن ها دسترسی خواهید داشت.

امکانات اتاق های هتل


همه اتاق های Adhi Jaya Bali دارای دکوراسیون شیک بوده و با توجه به این که پنجره های نسبتاً بزرگی هم دارند نور بسیار خوبی را دریافت می کنند تا حدی که شاید تا زمان تاریک شدن هوا نیازی به روشن کردن چراغ ها نداشته باشید! همه اتاق های این هتل ۴ ستاره و لاکچری دارای امکانات و خدمات مختلفی مانند مینی بار و تلویزیون با کانال های کابلی هستند. این هتل اتاق های بدون سیگار هم دارد.

امکانات و خدمات هتل


Adhi Jaya Bali در منطقه گردشگری کوتا با جاذبه ها و اماکن دیدنی نسبتا زیادی قرار گرفته. با اقامت در هتل Adhi Jaya Hotel Bali دیگر نیازی نیست که در صف طولانی تهیه بلیط جاذبه ها و اماکن دیدنی بالی بایستید، می توانید با استفاده از خدمات تهیه بلیط هتل بلیط ورودی برنامه ها و جاذبه های مورد نظر خود را به راحتی تهیه کنید. این هتل یک رستوران و بار دارد که در رستوران آن می توانید مجموعه ای از غذاهای محلی و بین المللی را سفارش داده و در قسمت بار آن می توانید از انواع میان وعده های سبک و نوشیدنی های گوارا نوش جان کنید. اگر هدفتان از خرید بلیط هواپیما و سفر به بالی آرامش ذهنی بوده پس حتماً از قسمت اسپا و ماساژ هتل لذت خواهید برد. کایان اسپا مجموعه ای از انواع ماساژها از ماساژ پا گرفته تا ماساژ سر و ماساژ کل بدن را با هزینه اضافی به مهمانان ارائه می دهد.
اگر گواهینامه بین المللی داشته و بدتان نمی آید با ماشین دوری در خیابان‌ های بالی بزنید، می توانید با مراجعه به بخش کرایه اتومبیل هتل اتومبیل بدون راننده را کرایه کرده و خودتان شخصاً رانندگی کنید. هتل دارای صندوق امانات است و می توانید وسیله های گران بها و ارزشمند خود را با خیال راحت در صندوق امانات بگذارید. پارکینگ و اینترنت رایگان، خدمات تور، دستگاه خودپرداز و غیره از دیگر امکانات و خدماتی است که هتل Adhi Jaya Hotel Bali به مهمانانش ارائه می دهد. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی و اندونزیایی آشنایی دارند.

فاصله از هتل تا اماکن و جاذبه های نزدیک


فاصله تا ساحل کوتا: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل توبان: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید دیسکاوری: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی واتربوم بالی: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا میدان کوتا: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گالریا مال بالی: ۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است