search
menu

هتل Hotel Royal Orchid, Jaipur

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Royal Orchid, Jaipur
اماکن نزدیک به هتل رویال ارکید جیپور

درباره هتل Hotel Royal Orchid, Jaipur


تنها بعد از ۲.۵ کیلومتر از فرودگاه جیپور هتل ۵ ستاره و زیبای رویل ارکید نمایان می‌شود. این هتل تنها یکی از هتل‌های زنجیره ای رویال ارکید است که با فراهم کردن امکانات مدرنی چون استخر روباز در بام، ۳ غذاخوردی با تنوع غذایی متنوع و مرکز تناسب اندام اقامت دلپذری را برای مسافرانش فراهم می‌کند.
اتاق‌های اقامتی هتل Hotel Royal Orchid, Jaipur مجهز به امکاناتی چون تهویه هوای مطبوع، صندوق امانات، تلویزیون ۴۲ اینچ، چای و قهوه ساز بری دسترسی همیشگی به نوشیدن چای و قهوه است.
مهمانان می‌توانند به بخش تور دسک هتل بروند و درخواست تور کنند و بلیط‌های لازم را برای بازدید از مکان‌ها و جاذبه‌های شهر جیپور را از این بخش تهیه کنند. برای رفاه بیشتر مسافران امکانات و خدماتی چون تبدیل ارز، خدمات پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی اشاره کرد.
برای صرف غذا می توانید به رستوران ‌های هتل رویال ارکید جیپور مراجعه کنید. رستوران Limelight با تنوعی از غذاهای بین‌المللی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند همچنین در رستوران Tiger Trail می‌توانید از غذاهای محلی هندی لذت ببرید. لازم به ذکر است رستورن‌های هتل رویال ارکید جیپور به صورت تمام وقت در روز آماده پذیرایی از مهمانان گرامی است. اگر به همراه خانواده و فرزند خود به شهر جیپور سفر می‌کنید هتل Hotel Royal Orchid, Jaipur با داشتن امکاناتی مانند خدمات نگهداری از کودکان می‌تواند گزینه مناسبی برای اقامت شما باشد. در هتل امکان اجاره کردن خودرو برای اسایش بیشتر شما نیز فراهم شده. امکانات این هتل برای افراد داریا ناتوانی‌‌های جسمی به گونه ای بهینه شده است تا آن‌ها هم همانند افراد عادی بتوانند اقامت دلپذیری را تجربه کنند. فاصله هتل رویال ارکید تا فرودگاه جیپور کم است انا می‌توانید از سرویس رفت‌وبرگشت به فرودگاه در قبال پرداخت هزینه استفاده کنید. کارکنان هتل Hotel Royal Orchid, Jaipur علاوه بر زبان هندی به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند.

اماکن نزدیک به هتل رویال ارکید جیپور


فاصله شهر صورتی تا هتل رویال ارکید: ۱۲.۵ کیلومتر
فاصله فرودگاه بین‌المللی جیپور تا هتل رویال ارکید :۲.۵ کیلومتر
فاصله معبد میمون‌‌ها تا هتل رویال ارکید : ۳.۴ کیلومتر
فاصله دریاچه Jal Mahal تا هتل رویال ارکید: ۱۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است