search
menu

هتل Hotel Marigold Jaipur

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Marigold Jaipur
امکانات هتل ماری گلد
امکانات تفریحی هتل ماری گلد
رستوران هتل ماری گلد
اتاق های هتل ماری گلد
امکانات اتاق های هتل ماری گلد
فاصله هتل ماری گلد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Marigold Jaipur


هتل ماری گلد شهر جیپور در حدود ۲ کیلومتر از منطقه معروف چوخی دانا شهر جیپور فاصله دارد. همچنین این هتل امکانات و شرایطی در فضای بیرونی و داخلی ارائه می دهد که مسافران زیادی را به سوی خود جذب می کند و احساس رضایتمندی به ارمغان می آورد. هتل ماری گلد در حدود ۱۹ کیلومتری از مهم‌ترین جاذبه های توریستی شهر یعنی هوا محل قرار دارد و فاصله آن تا فرودگاه بین المللی شهر جیپور نیز حدود ۱۶ کیلومتر است و به ایستگاه قطار و اتوبوس نیز در فاصله ۱۴ کیلومتری دسترسی خواهید داشت.

امکانات هتل ماری گلد


هتل چهار ستاره Hotel Marigold Jaipur شامل امکانات متنوعی است، مثلا برای آسایش مسافران پذیرش ۲۴ ساعته همراه با تبدیل ارز، خدمات بلیط، میز تور و نگهداری چمدان ها دایر است. همچنین وجود استخر شنا همراه با اینترنت و پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی، رستوران، چای ساز و قهوه ساز در اتاق ها و بار در این هتل از امکانات مشهور به شمار می روند. در فضای بیرونی هتل نیز می توانید به باغ و بالکن دسترسی داشته باشید و از چشم انداز بی نظیر هتل لذت ببرید. در هنگام رزرو این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را همراه خود ندارید. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو با هزینه اضافی همراه است اما واکس کفش ها هزینه ای نداشته و رایگان انجام می گیرد. اگر به قصد سفرکاری بلیط هواپیما تهیه کرده اید و هتل ماری گلد را برای اقامتتان انتخاب نموده اید، با خیال راحتی می توانید در محل مشخص شده جلسات کاری تان را برگزار کنید و اینکه خدماتی مانند فکس و کپی نیز با پرداخت هزینه مربوطه انجام می گیرد. برای دسترسی به طبقات مختلف در هتل Hotel Marigold Jaipur می توانید از آسانسور استفاده کنید و برای گشت و گذار در درون شهر نیز می توانید از بخش مربوطه ماشین کرایه کنید. اگر جزو میهمانان با مشکلات جسمانی یا ویلچری هستید، اصلا جای نگرانی نیست و در هتل ماری گلد امکانات مخصوصی برای این افراد در نظر گرفته شده است. کارکنان این هتل به زبان های هندی و انگلیسی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل ماری گلد


در هتل ماری گلد می توانید در استخر روباز شنا کنید که در طول سال بدون دریافت هزینه ای در اختیار میهمانان قرار می گیرد و در کنار استخر نیز می توانید به قسمت بار دسترسی داشته و نوشیدنی مورد علاقه تان را سفارش دهید. حال علاوه بر استخر در این هتل می توانید در ورزش های زنده و موسیقی ها و اجراها شرکت کنید. همچنین بخشی مربوط به باشگاه بدنسازی است که می توانید با دستگاه های به روز دنیا ورزش کنید یا اینکه به قسمت ماساژ رفته و به آرامش برسید. همچنین بخش اسپا نیز در هتل Hotel Marigold Jaipur دایر است و بخش های اسپا شامل پکیج های سلامتی، منطقه ریلکس کردن و سونا که با پرداخت هزینه اضافی انجام می پذیرد.

رستوران هتل ماری گلد


رستورانی در پشت بام هتل ماری گلد جیپور قرار دارد که مخصوص غذاهای هندی است، اما در کافی شاپ هتل می توانید غذاهای بین المللی نوش جان کنید.

اتاق های هتل ماری گلد


در این هتل زیبا ۷۱ اتاق وجود دارد که انواع اتاق ها در این هتل عبارتند از دوبل یا توئین دولوکس و سوئیت اکسکیوتیو.

امکانات اتاق های هتل ماری گلد


در اتاق های هتل Hotel Marigold Jaipur می توانید به امکاناتی نظیر کمد لباس، مینی بار، گاوصندوق، تجهیزات اتوکشی، کتری برقی، میز کار، تلویزیون، تلفن، شبکه‌های ماهواره ای دسترسی داشته باشید. همچنین در همه اتاق ها تهویه مطبوع دایر بوده و به صورت روزانه و رایگان نظافت می شود. در همه اتاق ها نیز حمام های اختصاصی همراه با دوش، توالت فرنگی، سشوار، لوازم بهداشتی حمام و دمپایی است. دقت داشته باشید که اجازه استعمال سیگار در داخل اتاق ها را ندارید.

فاصله هتل ماری گلد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل ماری گلد تا موزه آلبرت هال: ۱۷ کیلومتر
فاصله هتل ماری گلد تا باغ وحش جیپور: ۱۷٫۱ کیلومتر
فاصله هتل ماری گلد تا کاخ هوا محل: ۱۹٫۴ کیلومتر
فاصله هتل ماری گلد تا کاخ شهر: ۱۹٫۴ کیلومتر
فاصله هتل ماری گلد تا رصدخانه جانتر مانتر: ۱۹٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است