search
menu

هتل Hotel Utkarsh Vilas Agra

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Utkarsh Vilas Agra

درباره هتل Hotel Utkarsh Vilas Agra


آتکارش ویلاس یکی از هتل‌های ۳ ستاره آگرا است که تنها ۳ کیلومتر از تاج محل معروف فاصله دارد. قبل از ورود به هتل آتکارش ویلاس آگرا سبک معماری این هتل شما را مجذوب خود می‌کند. اتاق‌های هتل Hotel Utkarsh Vilas Agra امکاناتی چون تلویزیون، میزکار، یخچال، چای ساز، حمام و سشوار مجهز است. هراتاق دارای مکانی برای نشستن می‌باشد.
نزدیکترین فرودگاه به هتل آتکارش ویلاس آگرا در فاصله ۱۱ کیلومتر از هتل قرار گرفته است که امکان رفت‌وآمد به آن از طریق سرویس شاتلی هتل فراهم شده است. رستوران هتل دارای تنوع غذایی بسیاری است مانند آمریکایی،هندی، ایتالیایی،محلی، اروپایی و بین المللی که با کیفیت مطلوبی برای مسافرانش سرو می‌کند. علاوه‌ براین منویی مخصوص افراد داری رژیم وجود دارد. اسنک بار نیز در هتل آتکارش ویلاس دسترس است. هتل آتکارش ویلاس آگرا به فکر کودکان شما نیز بوده است و امکاناتی چون بوفه غذایی مخصوص کودکان فراهم کرده است.
مهمانان هتل آتکارش ویلاس آگرا می‌توانند به بخش تور دسک هتل Hotel Utkarsh Vilas Agra بروند و درخواست تورهای آگرا کنند و بلیط‌های لازم را برای بازدید از مکان‌ها و جاذبه‌های شهر را از این بخش تهیه کنند. برای تجربه یک سفر به یادماندنی می‌توانید از امکانات تفریحی هتل مانند تور‌های دوچرخه سواری و تورهای پیاده‌روی استفاده کنید.
محله تاج گنج که هتل Hotel Utkarsh Vilas Agra در آن واقع شده بهترین مکان برای گردشگرانی است که به مکان‌های تاریخی و باستانی علاقه مند هستند.

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است