search
menu

هتل Hotel Clarks Shiraz Agra

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Clarks Shiraz Agra
اماکن نزدیک به هتل کلارکز شیراز آگرا

درباره هتل Hotel Clarks Shiraz Agra


هتل کلارکز شیراز یکی از هتل های ۵ ستاره و لوکس شهر آگرا هند است. که با امکانات و فضای زیبای خود گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. در بدو ورود به این هتل زیبایی باغ و ورودی هتل شما را مجذوب خود می‌کند. از امکانات این هتل می‌توان به استخر روباز، مرکز اسپا و ماساژ، سالن ورزشی و چندین رستوران اشاره کرد.
رستوران‌ مغلولی این هتل غذاهای حلال را با بهترین کیفیت ارائه می‌کند. همچنین غذاهای مخصوص کودکان و افراد رژیمی نیز در هتل کلارکز شیراز آگرا در دسترس است. در این هتل با وجود سرگرمی و تفریحاتی چون بیلیارد، اتاق‌بازی و گلف امکان ندارد حوصله تان سر برود. هتل کلارکز شیراز آگرا با امکاناتی چون زمین بازی، بوفه و استخر مخصوص کودکان برای سفرهای خانوادگی به همراه فرزندان مناسب است. انواع ماساژهای درمانی، ریلکسی و اتاق بخار را می‌توانید در هتل Hotel Clarks Shiraz Agra تجربه کنید.
اتاق‌های این هتل نیز تمام امکانات رفاهی را برای اقامتی دلپذیر تر تدارک دیده است. در تمام واحدهای اقامتی هتل فضایی برای نشستن و لذت بردن از باغ و مناظر طبیعی اطراف هتل تعبیه شده است. همچنین کف اتاق های هتل کلارکز شیراز آگرا به خوبی با کفپوش‌های چوبیپوشیده شده است تا تداعی کننده گرما و صمیمیت خانه باشد.
از دیگر امکانات اتاق‌های هتل Hotel Clarks Shiraz Agra می‌توان به حمام‌ خصوصی به همراه حوله و لوازم بهداشتی، مینی‌بار و تهویه مطبوع اشاره کرد.
برای رفاه بیشتر مسافران، هتل کلارکز شیراز آگرا امکاناتی چون اجاره خودرو، آسانسور، صندوق امانات، آرایشگاه مردانه و زنانه، پاسخگویی ۲۴ساعته، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، صرافی، شاتل فرودگاهی، خودپرداز، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است. مهمانان می‌توانند به بخش تور دسک هتل Hotel Clarks Shiraz Agra بروند و درخواست تور کنند و بلیط‌های لازم را برای بازدید از مکان‌ها و جاذبه‌های شهر آگرا از این بخش تهیه کنند. از جمله مزیت‌های برتر هتل کلارکز شیراز آگرا سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها و امکانات رفاهی بسیار خوب در اتاق‌های VIP است که همگی موجبات آسایش کامل مهمانان را فراهم می‌کند.

اماکن نزدیک به هتل کلارکز شیراز آگرا


قلعه آگرا تا هتل کلارکز شیراز آگرا :۱.۵ کیلومتر
تاج محل تا هتل کلارکز شیراز آگرا: ۲.۵ کیلومتر
باغ مهتاب تا هتل کلارکز شیراز آگرا:۲.۹کیلومتر
ایستگاه راه آهن آگرا تا هتل کلارکز شیراز آگرا: ۴ کیلومتر
فرودگاه آگرا تا هتل کلارکز شیراز آگرا:۵.۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است