search
menu

هتل Zeyton Hotel Batumi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Zeyton Hotel Batumi
امکانات و خدمات عمومی هتل زیتون باتومی
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و رفاهی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل زیتون باتومی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Zeyton Hotel Batumi


هتل زیتون باتومی یکی از هتل‌های باکیفیت شهر باتومی است که در خیابان Lekh and Maria Kacinski واقع شده است. این خیابان در امتداد دریای سیاه کشیده شده است و این یعنی هتل زیتون باتومی رو به دریاست و با اقامت در این هتل می‌توان چشم‌اندازهای زیبایی از دریا را تماشا کرد. اگر بلیط هواپیما باتومی خریده‌اید و قصد بازدید از جاذبه‌هایی دیدنی باتومی را دارید، هتل زیتون به خاطر نزدیکی به دلفیناریوم باتومی، آکواریوم باتومی، مجسمه علی و نینو، تله کابین آرگو و مرکز خرید باتومی مال یکی از گزینه‌های مناسب برای اقامتتان به شمار می‌رود. نرخ اقامتی این هتل نیز بسیار معقولانه است و سفری به یادماندنی را برایتان ثبت می‌کند.

امکانات و خدمات عمومی هتل زیتون باتومی


هتل زیتون باتومی اول از همه به خاطر مهمان‌نوازی فوق‌العاده خود در میان مهمانانش محبوب شده است. پرسنل این هتل میزبان بسیار مهربانی هستند که هر دقیقه حضور در هتل را به کام شما شیرین خواهند کرد. این باعث شده که امتیاز مهمانان به پرسنل هتل Zeyton Batumi ۱۰ از ۱۰ باشد. البته هتل از نظر تمیزی، موقعیت مکانی و نرخ اقامتی نیز امتیاز بالایی گرفته است. این هتل اقامتگاهی دارای پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، اتاق خانواده و رستوران است و با ارائه خدمات ترانسفر فرودگاهی از دغدغه حمل و نقل به فرودگاه می‌کاهد؛ البته شاتل فرودگاهی هتل رایگان نیست و هزینه آن از مهمانان دریافت می‌شود.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


اتاق‌های هتل در طبقه ۱۱ ساختمان بلوک ۱ قرار دارند و شامل ۴ نوع اتاق دلوکس، کوادراپل، تریپل و دلوکس دبل هستند. اتاق دلوکس دبل هتل زیتون دارای بالکن اختصاصی است و از آن‌جا می‌توان منظره دریا را تماشا کرد. البته از پنجره اتاق‌های دیگر نیز چشم‌اندازهای زیبایی از دریا پیداست. کف اتاق‌های این هتل سرامیک است و چیدمان و دکور آن‌ها بسیار ساده است. در اتاق‌های هتل Zeyton Batumi امکاناتی نظیر کمد، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت، چای‌ساز، مینی‌بار و کاناپه قرار داده شده است. سرویس‌های بهداشتی اتاق‌ها نیز متشکل از توالت فرنگی و کابین دوش هستند که در آن‌ها حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان گنجانده شده است. در کل اتاق‌های هتل نقلی و کوچک هستند ولی پنجره‌های کف تا سقفشان و چشم‌انداز زیبایی که از آن‌ها دیده می‌شود، فضای دلنشینی به آن‌ها داده‌اند.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل


هتل زیتون باتومی امکانات متنوعی ندارد و حتی می‌توان گفت به جز نزدیکی به دریای سیاه هیچ امکان تفریحی برای مهمانان فراهم نکرده است. با نزدیکی به ساحل شنی دریای سیاه می‌توان در پیاده‌راه کنار ساحل که با نخل‌های زیادی آراسته شده قدم زد و طلوع و غروب خورشید را نظاره کرد. پرسنل هتل Zeyton Batumi که ستاره‌های محبوب این هتل به حساب می‌آیند به زبان فارسی، ترکی استانبولی، عربی، آذری و انگلیسی آشنا هستند و می‌توان از آن‌ها در اموری همچون روم سرویس، اتو و رزرو پارکینگ راهنمایی خواست. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده راهنمایی و کمک به مهمانان هتل هستند.

رستوران هتل


صبحانه‌های کامل هتل زیتون باتومی یکی دیگر از نقاط قوت این هتل به حساب می‌آیند. این صبحانه‌ها هر روز صبح از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح در رستوران هتل به سبک سلف سرویس سرو می‌شوند و مهمانان می‌توانند با مراجعه به این رستوران که در طبقه پایین واقع شده هم صبحانه و هم بقیه وعده‌های خود را میل کنند. این رستوران تا ساعت ۹ شب باز است ولی باید گفت اقامت در هتل Zeyton Batumi همراه با ارائه صبحانه نیست و مهمانان باید هزینه آن را پرداخت کنند. ضمنا مهمانان می‌توانند با استفاده از خدمات روم سرویس هتل غذا یا نوشیدنی سفارشی خود را در اتاقشان میل کنند.

فاصله هتل زیتون باتومی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل باتومی: ۲۰۰ متر
فاصله تا موزه باستان شناسی باتومی: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان اروپا: ۵ کیلومتر
فاصله تا برج الفبا باتومی: ۶ کیلومتر
فاصله تا مجسمه علی و نینو: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است