search
menu

هتل The Grand Gloria Hotel Batumi

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Grand Gloria Hotel Batumi
امکانات و خدمات عمومی هتل گرند گلوریا باتومی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل گرند گلوریا باتومی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Grand Gloria Hotel Batumi


هتل گرند گلوریا باتومی از جمله زیباترین هتل‌های دومین شهر بزرگ گرجستان به شمار می‌رود. این هتل به واسطه محیط و امکانات جذاب خود موفق شده تا بازخوردهای مثبتی از طرف مهمانان پیشین خود دریافت کند. در نتیجه، این نظرات مثبت، نویدبخش لحظات دلنشین و مفرحی را به مسافرانی که قصد خرید اینترنتی بلیط هواپیما دارند، می‌دهد. هتل The Grand Gloria Hotel Batumi به خاطر امکانات درجه یک موفق به کسب امتیاز عالی از طرف مسافران شده است. یکی از دلایل اصلی و موجه این مسافران موقعیت مکانی مناسب هتل است که علاوه بر نزدیک‌بودن به دریای سیاه و داشتن ساحل اختصاصی، فاصله چندان زیادی با بسیاری از جاذبه‌های دیدنی شهر باتومی ندارد. از جمله محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل، برج الفبا به شمار می‌رود که تنها ۳.۵ کیلومتر با هتل فاصله دارد.
از آنجایی که باتومی، شهری تاریخی و قدیمی است، گردشگران زیادی را به خاطر اماکن تاریخی و ماندگار خود جذب می‌کند. یکی از این اماکن تاریخی و گردشگری نزدیک به هتل گرند گلوریا، موزه هنرهای زیبای آجارا است که فاصله‌ای ۳.۲ کیلومتری با اقامتگاه مورد نظر دارد. در همین راستا، شایسته است به مجسمه علی و نینو نیز اشاره کنیم که برگرفته از داستان عاشقانه‌ای جالب است و تنها ۳.۷ کیلومتر با هتل فاصله دارد. همانطور که پیش‌تر نیز به ساحل اختصاصی هتل اشاره شد، فی الواقع باید به این موضوع توجه کرد که تنها با یک دقیقه پیاده‌روی از هتل، به این مکان خوش آب و هوا خواهید رسید. لازم به ذکر است، یکی از دلایل اصلی محبوبیت این اقامتگاه، امکانات و سایر مسائلی همچون کارکنان و خدمات امنیتی آن است که در ادامه به آن موارد خواهیم پرداخت.

امکانات و خدمات عمومی هتل گرند گلوریا باتومی


بدون هیچ شک و تردیدی، باید اذعان کنیم که اینترنت به یک اصل جدایی ناپذیر در زندگی افراد تبدیل شده است و تا حدودی، زندگی و اینترنت به یکدیگر گره خورده‌اند. هتل گرند گلوریا نیز، با ارائه اینترنت بی‌سیم رایگان و پر سرعت به مهمانان خود در تمامی نقاط اقامتگاه، موفق به اخذ رضایت آنان شده است. پارکینگ اختصاصی، یکی دیگر از خدمات مهم هتل است که همچون اینترنت، به صورت رایگان به مهمانان ارائه می‌شود. یکی از امکانات مهم و جذاب این اقامتگاه، مربوط به دو استخر شنای اختصاصی سرپوشیده و روباز هتل است که شامل سونا، اتاق بخار، خدمات ماساژ و سایر موارد هستند و هر روز از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب دایر است.
حمل و نقل فرودگاه نیز، در هتل The Grand Gloria Hotel Batumi انجام می‌شود که البته نیازمند پرداخت هزینه‌ای اندک است. سرویس اتو و خشکشویی از جمله سایر خدمات هتل محسوب می‌شوند که مستلزم پرداخت هزینه‌ای جدا هستند، اما با توجه به نظرات مثبت مسافران پیشین، پرداخت هزینه برای این موارد کار اشتباهی نیست. برای کسانی که سفرشان به این هتل، تجاری است، امکانات اختصاصی برای قرارهای کاری تدارک دیده می‌شود. هتل گرند گلوریا از نظر امنیتی، به امکانات مهمی همچون سیستم اطفا حریق، هشدار دود، هشدار امنیتی، صندوق امانت، دوربین‌های مداربسته در فضاهای بیرون و مشترک داخل هتل و غیره مجهز است. همچنین نگهبانی شبانه روزی در این هتل انجام می‌شود تا مهمانان با آرامش و آسایش کامل، از سفر خود لذت ببرند. کارکنان هتل نیز، به سه زبان بین المللی انگلیسی، روسی و گرجستانی مسلط بوده و قادر به مکالمه با مهمانان هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


برای تشخیص خوب و درجه یک‌بودن هر هتلی فاکتورهای مختلفی وجود دارد که یکی از این فاکتورها چگونگی اتاق‌های آن هتل است. در هتل گرند گلوریا باتومی نیز، امکانات مورد نیاز در اتاق‌ها فراهم شده است تا مهمانان در رفاه کامل، از حسن انتخاب خود راضی باشند. از آنجایی که ساحل خصوصی هتل The Grand Gloria Hotel Batumi جزو خدمات با ارزش آن محسوب می‌شود، تمام اتاق‌ها به تراس مجهز هستند تا مهمانان بتوانند یک منظره زیبا از دریا و ساحل داشته باشند و از آن لذت ببرند. اتاق‌های هتل گرند گلوریا باتومی به امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، چای و قهوه‌ساز مخصوص، لوازم بهداشتی رایگان، حمام و حوله اختصاصی، سشوار، میز مخصوص برای کار و سرگرمی مجهز هستند. همچنین، تمامی اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت ۴۰ اینچ و شبکه‌های ماهواره‌ای هستند و مهمانان می‌توانند از تماشای آن لذت ببرید. لازم به ذکر است، نظافت روزانه توسط کارکنان انجام می‌شود. علاوه بر این موارد، اتاق‌ها عایق صدا هستند و آرامش به صورت کامل در همه ساعات شبانه روز برقرار است.

فاصله هتل گرند گلوریا باتومی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا دریاچه نورگلی: ۲.۲ کیلومتر
فاصله با موزه هنرهای زیبای آجارا: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا برج الفبا: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا دلفیناریوم باتومی: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا مجسمه علی و نینو: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا ساعت ستاره شناسی: ۳.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است