search
menu

هتل Tapis Rouge Boutique Hotel Batumi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tapis Rouge Boutique Hotel Batumi
امکانات عمومی هتل تاپیس روژ باتومی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تاپیس روژ بوتیک باتومی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Tapis Rouge Boutique Hotel Batumi


هتل تاپیس روژ بوتیک از هتل‌های لوکس در شهر باتومی گرجستان است. این هتل زیبا در منطقه بلوار قدیمی واقع‌شده است و به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود در میان هتل‌های باتومی از شهرت زیادی برخوردار است و مسافران از نقاط مختلف جهان برای اقامتشان این هتل را انتخاب می‌کنند. از پنجره‌های اتاق‌های این هتل تصویر پانورامای بی‌نظیری از محیط اطراف را تماشا خواهید کرد. با توجه به محل قرارگیری هتل Tapis Rouge Boutique Hotel Batumi تا بلوار باتومی و پارک عمومی ۶ می فاصله اندک داشته و به‌صورت پیاده می‌توانید دسترسی داشته باشید و تا مجسمه علی و نینو ۱.۲ کیلومتر فاصله وجود دارد و بازدید از آن به همه گردشگران توصیه می‌شود. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه بین‌المللی باتومی است که با ۷ کیلومتر فاصله از این هتل از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم سرمایشی و گرمایشی، مطبوع کننده هوا و چای‌ساز و قهوه ساز اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل تاپیس روژ باتومی


در میان امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. همچنین در لابی می‌توانید از اتاق چمدان بهره‌مند شوید. اینترنت وای فای و رایگان در تمامی نقاط هتل اعم از لابی، محوطه و داخل اتاق‌ها و رستوران قابل‌دسترس است. پارکینگ هتل تاپیس روژ نیز به‌صورت پارکینگ خیابانی بوده و از لحاظ امنیت بسیار مطمئن است. از خدمات مربوط به شستشو می‌توان به اتوکشی اشاره کرد که با هزینه مجزا انجام می‌گیرد. خدماتی مانند فکس و فتوکپی نیز در لابی هتل Tapis Rouge Boutique Hotel Batumi ارائه می‌شود تا مسافرانی که به قصد کار و تجارت با خرید بلیط هواپیما عازم شهر باتومی می‌شوند، خیالشان از این بابت آسوده باشد. پرسنل مجموعه نیز به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی تسلط دارند و با همه مسافران ارتباط خوبی برقرار می‌کنند. همچنین دسترسی به طبقات مختلف این هتل از طریق آسانسور امکان‌پذیر است و برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، خدمات رفاهی مناسبی در رفت و آمد و داخل اتاق‌ها تعبیه‌شده است. با توجه به قوانین رایج در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود نخواهید داشت.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق توئین دلوکس با بالکن، اتاق دوبل دلوکس با بالکن، سوئیت با چشم‌انداز شهر، سوئیت سوپرییر با چشم‌انداز دریا، اتاق توئین یا دوبل دلوکس با چشم‌انداز دریا. اتاق‌های موجود در این هتل دلباز بوده و همگی ضد آلرژی هستند. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از سیستم تهویه مطبوع هوا، کمد لباس، کتری برقی، یخچال، مینی بار و گاوصندوق بهره‌مند شوید. همچنین همه اتاق‌های هتل Tapis Rouge Boutique Hotel Batumi مجهز به بالکن بوده و از روی آن می‌توانید چشم‌انداز دلربایی از محیط اطراف را تماشا کنید. سایر امکانات در اتاق‌ها عبارت‌اند از ورودی اختصاصی، لوازم شستشو، کاناپه تخت شو، میز کار، تلویزیون و تلفن. به دلیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌ها در اتاق‌ها اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. تمامی اتاق‌ها به‌طور مرتب و روزانه نظافت می‌شوند.

رستوران هتل


صبحانه سلف‌سرویس همه‌روزه در هنگام صبح دایر می‌شود. برای وعده‌های دیگر نیز می‌توانید با مراجعه به این رستوران انواع غذاهای بین‌المللی و محلی را سفارش دهید. برای مسافرانی که به همراه خود کودک خردسال داشته باشند، غذای مخصوص کودکان ارائه می‌شود. برای آن دسته از مسافرانی که رژیم مخصوص دارند، منوی مخصوصی برایشان در نظر گرفته‌شده است، البته بهتر است در بدو ورود به مسئول مربوطه اطلاع داده و درخواست دهید.

فاصله هتل تاپیس روژ بوتیک باتومی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای جامع مادر مقدس: ۷۰۰ متر
فاصله تا موزه مردم‌شناسی باتومی: ۹۰۰ متر
فاصله تا مجسمه علی و نینو: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوا باتومی: ۳ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه‌شناسی باتومی: ۱۰.۶ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است