search
menu

هتل Sheraton Batumi Hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sheraton Batumi Hotel
امکانات کلی هتل شرایتون باتومی
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل شرایتون باتومی از جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Sheraton Batumi Hotel


هتل شرایتون باتومی در مرکز این شهر ساحلی قرار دارد. شهر باتومی از محبوب‌ترین شهرهای گرجستان است و در حاشیه دریای سیاه قرار گرفته است. بسیاری از گردشگران به دلیل انجام تفریحات آبی اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما باتومی می‌نمایند. با اقامت در هتل شرایتون باتومی فقط ۲۰۰ متر با ساحل عمومی فاصله خواهید داشت. برخی از مهم‌ترین جاهای دیدنی باتومی مثل مجسمه علی و نینو در ۱ کیلومتری این هتل قرار دارند. Sheraton Batumi Hotel از هتل‌های ۵ ستاره باتومی است و امکانات رفاهی مدرنی به مهمانان ارائه می‌کند. با اقامت در هتل شرایتون تعطیلات فوق‌العاده‌ای پیش رویتان خواهد بود.

امکانات کلی هتل شرایتون باتومی


در هتل لوکس شرایتون باتومی امکانات و خدمات رفاهی متنوعی برای مهمانان فراهم شده است. امکانات اساسی این هتل شامل اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته است. در قسمت پذیرش خدمات چک‌این/اوت سریع، کانسیرج، صرافی، اتاق چمدان، خودپرداز و فاکتور ارائه می‌شود. کادر حرفه‌ای و مجرب هتل برای ایجاد محیطی آرام برای مهمانان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. با آشنایی به یکی از زبان‌های انگلیسی، روسی، گرجی یا ترکی به راحتی می‌توانید با کارکنان هتل در ارتباط باشید. هتل شرایتون برای رفاه حال معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. از امکانات دیگر این هتل می‌توان به کپسول آتش‌نشانی، فکس، فتوکپی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر، آسانسور و صندوق امانات اشاره کرد. برای گردش در شهر و بازدید از جاذبه‌های دیدنی باتومی می‌توانید از خدمات اجاره خودرو استفاده نمایید. در صورت نیاز به خدمات آرایشی و پیرایشی سری به سالن زیبایی هتل Sheraton Batumi Hotel بزنید. خدمات نظافت روزانه رایگان است و با پرداخت هزینه ‌می‌توانید از خدمات لاندری، اتو، خشک‌شویی و پرس شلوار استفاده نمایید. هتل شرایتون ممنوعیتی در مورد ورود حیوانات ندارد و دارای امکانات لازم مثل سبد و ظرف غذای مخصوص است. ناگفته نماند پارکینگ بین‌المللی باتومی در ۵ کیلومتری هتل قرار دارد و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی استفاده نمایید.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


واحدهای اقامتی هتل شرایتون شامل ۲۰۲ اتاق شیک و لوکس است. تمامی امکانات لازم برای گذراندن یک اقامت ایده‌آل داخل اتاق‌ها قرار دارد. تنوع واحدهای اقامتی این هتل هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق دلوکس، اتاق تویین کلاب، اتاق اگزکیوتیو، سوئیت جونیور، سوئیت اگسکیوتیو، سوئیت تراس شرایتون و سوئیت پنت‌هاوس است. از امکانات داخل واحدهای اقامتی می‌توان به مینی‌بار، اتو، تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، میز، تلفن، حمام، سرویس بهداشتی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان اشاره کرد. توجه داشته باشید که برخی از واحدهای اقامتی هتل Sheraton Batumi Hotel ظرفیت پذیرش نفر اضافه دارند و سرویس اضافه در صورت درخواست در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

امکانات تفریحی هتل


هتل شرایتون در چندقدمی ساحل عمومی باتومی قرار دارد. نزدیکی به ساحل، سفرتان به باتومی را سرشار از آرامش بی‌پایان دریا خواهد کرد. هتل شرایتون انتخابی بی‌نظیر برای علاقه‌مندان به شنا است. این هتل دارای ۴ استخر شنا است. استخرهای روباز این هتل فصلی و استخرهای سربسته در تمام فصول سال باز هستند. ۲ استخر شنای این مجموعه به کودکان عزیز اختصاص یافته است. حوله، صندلی‌های مخصوص و آفتاب‌گیر از امکانات جانبی کنار هتل‌ها هستند. باشگاه ورزشی، زمین تنیس، حمام ترکی، سونا و جکوزی از دیگر امکانات تفریحی این مجموعه هستند. برای سرگرمی بیشتر مهمانان اجرای موسیقی زنده در نظر گرفته شده است. پس از گردش در شهر با دریافت خدمات ماساژ و اسپا خستگی را از تنتان دور کنید. از دیگر خدمات مجموعه Sheraton Batumi Hotel می‌توان به اسکراب، وکس، پدیکور و مانیکور اشاره کرد.

رستوران هتل


یک روز معمولی در هتل شرایتون با صرف صبحانه‌ای کامل و انرژی‌زا آغاز می‌شود. برای شروع روزتان می‌توانید صبحانه کانتیننتال، بدون گلوتن، گیاهی یا آمریکایی را انتخاب نمایید. در طبقه ۲۰م هتل، رستوران ۳۶۰ اسکای قرار دارد که چشم‌انداز بی‌نظیری از دریا را به مهمانان هدیه می‌کند. ۳۶۰ اسکای بار اند رستورانت تنها رستورانی در باتومی است که چشم‌اندازی ۳۶۰ درجه از محیط دارد. انواع استیک، سوشی و غذاهای آسیایی در این رستوران منحصر‌به‌فرد سرو می‌شوند. البته شرایتون دارای ۲ رستوران دیگر نیز است. رستوران‌های سان‌فلاور و جاسمین برای هر ۳ وعده غذایی به مهمانان خدمات ارائه می‌کنند. در این رستوران‌‌ها می‌توانید غذاهای بین‌المللی، محلی و اروپایی نوش جان نمایید. انواع میوه‌، نوشیدنی و اسنک نیز ارائه می‌شوند.

فاصله هتل شرایتون باتومی از جاهای دیدنی نزدیک


فاصله از دریای سیاه: ۲۰۰ متر
فاصله از کولونید باتومی: ۵۰۰ متر
فاصله از کلیسای جامع مادر مقدس باتومی: ۹۰۰ متر
فاصله از برج الفبا: ۱ کیلومتر
فاصله از مجسمه علی و نینو باتومی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله از تله‌کابین آرگو باتومی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله از پارک آبی آکوا باتومی: ۲.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است