search
menu

هتل Royal Sea Breeze Apartments Batumi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Royal Sea Breeze Apartments Batumi
امکانات کلی هتل آپارتمان رویال سی بریز باتومی
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان رویال سی بریز باتومی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Royal Sea Breeze Apartments Batumi


هتل آپارتمان رویال سی بریز با فاصله ۱۵۰ متری از ساحل عمومی باتومی گزینه‌ای عالی برای اقامت به شمار می‌رود. شهر باتومی در حاشیه دریای سیاه قرار دارد و به خاطر سواحل زیبایش شناخته شده می‌شود. گردشگران زیادی از سراسر جهان به منظور انجام تفریحات آبی اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما باتومی می‌نمایند. هتل آپارتمان رویال سی بریز با نزدیکی به جاذبه‌های دیدنی باتومی از جمله کلیسای جامع مریم مقدس و پارک آبی آکوا از محبوبیت بسیاری برخوردار است. هتل Royal Sea Breeze Apartments با فراهم کردن امکانات درخور مهمانان اوقات خوشی را برای آنان ایجاد می‌کند. رویال سی بریز مناسب برای سفرهای خانوادگی است.

امکانات کلی هتل آپارتمان رویال سی بریز باتومی


در هتل آپارتمان رویال سی بریز امکانات و امتیازات ویژه‌ای برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در دسترس است و به راحتی می‌توانید با خانواده و دوستانتان در ارتباط باشید. پذیرش هتل ۲۴ ساعته است و در این قسمت خدمات تور، کانسیرج، چک‌این/اوت خصوصی، چک‌این/اوت اکسپرس، خودپرداز و فاکتور ارائه می‌شود. کارکنان هتل بسیار حرفه‌ای هستند و با توجه ویژه‌ای در جهت ایجاد محیطی دل‌پذیر برای مهمانان تلاش می‌کنند. با آشنایی به یکی از زبان‌های انگلیسی، عبری یا روسی می‌توانید با کارکنان هتل Royal Sea Breeze Apartments Batumi در ارتباط باشید. آپارتمان رویال سی بریز پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و هزینه اقامت کودکان بالای ۴ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. امکانات دیگر هتل شامل دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، آسانسور و دزدگیر است. رویال سی بریز برای استفاده از معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات لاندری استفاده نمایید. لازم به ذکر است سیگار کشیدن در نواحی مشترک ممنوع است و برای این منظور باید به اتاق سیگار مراجعه نمایید. فاصله هتل رویال سی بریز تا فرودگاه بین‌المللی باتومی ۴ کیلومتر است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی استفاده نمایید. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


رویال سی بریز دارای ۴ آپارتمان مجزا است و امکانات متعددی در هریک از آن‌ها قرار دارد. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل استودیو آپارتمان‌های ۳ نفره و ۲ نفره است. هر ۴ آپارتمان دارای بالکن هستند و منظره زیبایی از کوه و دریا را به مهمانان نمایش می‌دهند. امکانات داخل آپارتمان‌ها شامل نشیمن، تلویزیون صفحه‌تخت، میز، اتو، رخت‌آویز، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، حمام، سشوار، سرویس بهداشتی، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. هریک از آپارتمان‌های هتل Royal Sea Breeze Apartments Batumi دارای آشپزخانه مجهزی است که امکان تهیه غذا را برای مهمانان فراهم می‌کند. از امکانات داخل آشپزخانه می‌توان به یخچال، چای‌ساز، اجاق‌گاز، لوازم آشپزی، انواع شوینده و میز غذاخوری اشاره کرد. توجه داشته باشید که آپارتمان‌ها ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام رزرو اتاق دقت نمایید. گهواره برای کودکان زیر سه سال در صورت درخواست ارائه می‌شود؛ این سرویس مشمول هزینه اضافی است.

امکانات تفریحی هتل


هتل آپارتمان رویال سی بریز روبروی ساحل باتومی قرار دارد. با اقامت در این هتل در هر زمانی که تمایل داشته باشید می‌توانید در کنار ساحل قدم بزنید، به تفریحات آبی بپردازید و از همه جذاب‌تر یک دل سیر دریا را تماشا نمایید. برای سرگرمی کودکان عزیز، لوازم بازی در محوطه هتل تدارک دیده شده است. رویال سی بریز در موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ای قرار دارد و با گردش در اطراف هتل Royal Sea Breeze Apartments Batumi با جاذبه‌های باتومی روبرو خواهید شد.

رستوران هتل


با توجه به اینکه داخل آپارتمان‌های رویال سی بریز لوازم پخت‌وپز قرار دارد، مهمانان عزیز می‌توانند خودشان اقدام به تهیه غذای مورد علاقه‌شان نمایند. اگر دوست دارید طعم جذاب غذاهای گرجی را بچشید، پیشنهاد ما انتخاب رستوران‌های محلی است. در نزدیکی هتل رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی قرار دارند که گزینه‌های مناسبی برای صرف غذا هستند.

فاصله هتل آپارتمان رویال سی بریز باتومی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از دریای سیاه: ۱۰۰ متر
فاصله از ساحل عمومی: ۱۵۰ متر
فاصله از پارک آبی آکوا باتومی: ۹۰۰ متر
فاصله از کلیسای جامع مادر مقدس: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله از تله‌کابین آرگو: ۲٫۸ کیلومتر
فاصله از مجسمه علی و نینو: ۳٫۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است