search
menu

هتل Le Port Apart Batumi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Le Port Apart Batumi
امکانات کلی هتل لو پورت باتومی
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لو پورت باتومی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Le Port Apart Batumi


هتل چهار ستاره لو پورت در باتومی قرار دارد. باتومی، سومین شهر بزرگ کشور گرجستان و دومین مقصد گردشگری این کشور است. هتل لو پورت باتومی واقع در ساحل دریای سیاه در باتومی دارای وای فای رایگان و پارکینگ رایگان است. میهمانان می‌توانند در کافه رد هتل غذاهای گرجی و اروپایی غذا بخورند. این هتل دارای اتاق جلسه با ظرفیت ۱۵۰ مهمان است. ایستگاه قطار باتومی ۴.۷ کیلومتر و فرودگاه بین المللی باتومی در ۸ کیلومتری Le Port ApartHotel قرار دارد. بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیما نگران محل پروازتان نباشید، زیرا فرودگاه از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا در‌دسترس است. زوج‌ها این هتل را بیشتر از مسافران دیگر دوست دارند. این هتل در شهر باتومی به مکان‌های دیدنی مجسمه علی و نینو، تله‌کابین آرگو، برج الفبا و میدان اروپا نزدیک است. باتومی به سبب جغرافیای خاص خود دارای مجموعه متنوعی از تفریحات است. همچنین این هتل از یک سو توسط کوهستان احاطه شده است که همین امر سبب می‌شود تا از تله‌کابین‌سواری یا اسکی در این منطقه لذت ببرید یا اینکه در دریای سیاه به تفریحات و ورزش‌های آبی بپردازید.

امکانات کلی هتل لو پورت باتومی


در هنگام ورود به این هتل با قسمت پذیرش روبرو خواهید شد که به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات هستند. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است و اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته‌شده است. دقت کنید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، نگران ماشین خود نباشند زیرا می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل Le Port Apart Batum به‌صورت رایگان استفاده کنند. این هتل با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شماست. خدمات روم سرویس از جمله خدمات و امکانات این هتل به شمار می‌رود. مهمانان این هتل امکان دسترسی به اینترنت رایگان را در تمامی نقاط هتل خواهند داشت. همچنین برای آسودگی خیال خود به هنگام تفریح و گردش می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. در طول روز می‌توانید کنار ساحل بنشینید و استراحت کنید. برای پیشگیری از بروز حوادث ناگوار این هتل مجهز به سیستم اعلام و اطفا حریق شده است. همچنین این هتل مجهز به دوربین مداربسته در همه قسمت‌ها است. کارکنان مجرب و بااخلاق این هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی، گرجی و ترکی مسلط بوده و با گشاده‌رویی از میهمانان استقبال می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۵ و تخلیه اتاق تا قبل از ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. هیچ محدودیت سنی برای ورود به هتل وجود ندارد.

امکانات تفریحی هتل


این هتل در نزدیکی ساحل دریا قرار گرفته است که می‌توانید از تفریحات دریایی استفاده کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


آپارتمان ها دارای بالکن با منظره دریا، ماشین لباس‌شویی، قسمت نشیمن و سشوار هستند. اتاق‌های موجود در این هتل همگی شامل سیستم تهویه مطبوع هوا و سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب هستند که دمای اتاق‌ها را در حد مطلوب نگه می‌دارد و مشکلی از این بابت برایتان پیش نخواهد آمد و در فراهم کردن اقامتی بی‌نظیر نقش بسزایی دارند.
همه آپارتمان‌ها مجهز به مایکروویو، کتری برقی و قهوه ساز، فر هستند. حمام‌های اختصاصی در داخل همه اتاق‌ها شامل دستمال توالت، حوله، حمام خصوصی، دوش، وان، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند. در این هتل، همه اتاق‌ها به طور روزانه و مرتب نظافت می‌شوند و از لحاظ تمیزی و پاکی موردتوجه مسافران قرار می‌گیرند. اتاق‌های موجود در داخل هتل Le Port Apart Batum شامل تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، کمد لباس، یخچال، تلویزیون، مینی بار، وسایل شستشو و میز کار هستند. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم رایگان هستند. آپارتمان‌ها دارای آشپزخانه، میز غذاخوری، وسایل آشپزخانه، ماشین لباس‌شویی و یخچال هستند. از سایر امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به ورودی اختصاصی، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، فضای نشیمن، کاناپه و تراس اشاره کرد.

رستوران هتل


در رستوران رد در این هتل غذاهای گرجی، اروپایی و غذاهای مناسب برای کودکان سرو می‌شوند. در کافه هتل نیز انواع نوشیدنی‌ها قابل سفارش است.

فاصله هتل لو پورت باتومی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد باتومی: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا تله کابین آرگو: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا مجسمه یادبود علی و نینو: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا فواره نپتون: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا برج الفبا: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا بندر دریایی باتومی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی باتومی: ۱.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است