search
menu

هتل JRW Welmond Hotel Batumi

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل JRW Welmond Hotel Batumi
امکانات عمومی هتل جی آر دبلیو ولموند باتومی
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل جی آر دبلیو ولموند باتومی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل JRW Welmond Hotel Batumi


هتل جی آر دبلیو ولموند هتلی ۵ ستاره در شهر باتومی گرجستان است. این هتل بی‌نظیر برای سفرهای دسته‌جمعی و تک‌نفره گزینه مناسبی به شمار می‌رود، زیرا به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار خوب می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی بازدید کنید و همچنین به مراکز خرید و رستوران‌ها نیز سر بزنید. با انتخاب این هتل در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما اقامتی خوش و به‌یادماندنی برای خود، خانواده و دوستانتان رقم بزنید. با انتخاب این هتل حدوداً ۱۲ دقیقه پیاده‌روی تا ساحل دارید که جزو جاهای دیدنی مشهور شهر باتومی محسوب می‌شود. سایر جاذبه‌های دیدنی در شهر باتومی عبارت‌اند از باغ گیاه‌شناسی باتومی، پارک آبی آکوا، بلوار باتومی و کلیسای جامع مادر مقدس. بازدید از همه این جاذبه‌های دیدنی در شهر باتومی به همه گردشگران پیشنهاد می‌شود. فرودگاه بین‌المللی باتومی نیز به‌عنوان نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل JRW Welmond Hotel Batumi پنج کیلومتر فاصله دارد که از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به یک استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل جی آر دبلیو ولموند باتومی


خدماتی مانند اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است. در قسمت پذیرش می‌توانید به‌صورت ۲۴ ساعته از خدماتشان بهره‌مند شوید. همچنین مغازه سوغاتی فروشی در لابی این هتل دایر گردیده شده است. پارکینگ اختصاصی نیز در این هتل به‌صورت رایگان در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر باتومی می‌توانید از لابی اتومبیل کرایه کنید. سالن آرایشی و زیبایی نیز در لابی هتل ولموند دایر شده است و انواع خدمات مربوط به پوست، مو و زیبایی ارائه می‌دهند. خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش از جمله خدمات ارائه‌شده در لابی هتل JRW Welmond Hotel Batumi به شمار می‌روند که باید بابت این‌ خدمات هزینه مجزا پرداخت کنید. علاوه بر این‌ها، مرکز بیزینس برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌های کاری دایر شده است که می‌توانید از فکس و فتوکپی نیز در این قسمت بهره‌مند شوید. کادر هتل ولموند مجرب بوده و همگی به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


هتل زیبای ولموند شامل مرکز اسپا و سونا است که میهمانان می‌توانند بعد از گشت‌وگذار خستگی در کنند. از جمله امکانات سرگرم‌کننده در این هتل می‌توان به سرگرمی‌های عصرانه اشاره کرد. استخر موجود در داخل این هتل سرپوشیده بوده که در طول سال دایر می‌شود و استفاده از این استخر بدون هزینه مجزا است. در قسمت سلامتی و اسپا می‌توانید از انواع ماساژ بهره‌مند شوید که باید بابت استفاده از قسمت هزینه پرداخت کنید. همچنین اتاق بخار، خدمات مربوط به پوست، مو و ناخن نیز در این قسمت از هتل JRW Welmond Hotel Batumi ارائه می‌شوند. باشگاه بدن‌سازی با مربی اختصاصی و مجهزترین دستگاه‌ها دایر شده است که برای ورزشکاران یکی از خبرهای خوش محسوب می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق توئین یا کوئین سوپرییر با چشم‌انداز شهر، سوئیت اکسکیوتیو، سوئیت پرزیدنتال شامل دو اتاق‌خواب، اتاق توئین یا کوئین با چشم‌انداز دریا، سوئيت جونیور با چشم‌انداز دریا. تمامی واحدهای اقامتی در این هتل شامل فضای نشیمن بوده و چشم‌انداز بسیار زیبایی از دریا، کوه و شهر را از پنجره اتاق‌ها می‌توانید تماشا کنید. همچنین تلویزیون در داخل اتاق‌ها قرار داده‌شده است. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، مینی بار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، فرش، کتری برقی، میز غذاخوری، کاناپه تخت شو. تمامی اتاق‌ها دارای پنجره و دیوارهای عایق صدا هستند و برای دسترسی به‌تمامی طبقات هتل JRW Welmond Hotel Batumi می‌توانید از آسانسور استفاده کنید که این امر برای مسافرانی که مشکلات حرکتی دارند، گزینه مناسبی به شمار می‌رود. در ورودی هریک از واحدهای اقامتی مسیری برای عبور و مرور ویلچر تعبیه‌شده است.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل این هتل Luna نام داشته و انواع غذاهای اروپایی و محلی و ترکی به‌صورت سلف‌سرویس و منویی ارائه می‌دهند.

فاصله هتل جی آر دبلیو ولموند باتومی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه مردم‌شناسی باتومی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا مجسمه علی و نینو باتومی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا دلفیناریوم باتومی: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا آکوا پارک باتومی: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه‌شناسی باتومی: ۸.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است