search
menu

هتل Ire Palace Batumi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ire Palace Batumi
امکانات عمومی هتل آیره پالاس باتومی
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آیره پالاس باتومی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ire Palace Batumi


هتل آیره پالاس با موقعیت جغرافیایی بسیار خوب خود در شهر باتومی واقع‌شده است. این هتل سه ستاره بوده و برای اقامت در این شهر جزو محل‌های پرطرفدار محسوب می‌شود. همچنین در میان توریست‌ها نیز از اهمیت خاصی برخوردار است، به‌طوری‌که در طول سال مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان مخصوصاً کشور خودمان با خرید بلیط هواپیمای خارجی عازم شهر باتومی می‌شوند و سفری رویایی و خاطره‌انگیزی را تجربه می‌کنند، بدین‌جهت انتخاب محل اقامت مناسب در این شهر جزو ارکان اصلی سفر به شمار می‌رود که پیشنهاد ما انتخاب هتل آیره پالاس است. با توجه به محل قرارگیری هتل Ire Palace Batumi تا ساحل شهر باتومی ۶ دقیقه فاصله وجود دارد که به‌صورت پیاده می‌توانید به ساحل دسترسی داشته باشید. همچنین میدان اروپا با ۴۰۰ متر فاصله و کلیسای جامع مادر مقدس با ۶۰۰ متر فاصله از این هتل واقع‌شده‌اند که جزو مشهورترین محل‌های بازدید در این شهر به شمار می‌روند. فرودگاه بین‌المللی باتومی نیز با ۶ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است که با هزینه مجزا در صورت درخواست مسافران در اختیارشان قرار داده می‌شود. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، شاتل فرودگاهی، رستوران، اتاق‌های سیگاری، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل آیره پالاس باتومی


اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در سراسر نقاط هتل اعم از محوطه، اتاق‌ها و رستوران قابل‌دسترس است. پذیرش در این مجموعه به‌صورت شبانه‌روزی دایر بوده و از میهمانان استقبال می‌کنند. پارکینگ موجود در این هتل نیز به‌صورت پارکینگ عمومی بوده و به‌صورت رایگان در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که ترجیح می‌دهند به‌وسیله ماشین شخصی سفر کنند. توجه داشته باشید که این پارکینگ در محلی نزدیک به هتل آیره پالاس واقع‌شده و بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. برای رفتن به طبقات مختلف در هتل Ire Palace Batumi می‌توانید سوار آسانسور شوید. برای افراد سیگاری محل مشخصی در لابی تعبیه‌شده است تا به دور از سایر مسافران سیگار بکشند. پرسنل نیز در این مجموعه کارآزموده بوده و در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی تلاش می‌کنند، همه پرسنل به زبان‌های انگلیسی و روسی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


ازجمله امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده در هتل Ire Palace Batumi می‌توان به کلاب کودکان اشاره کرد که کودکان و نوجوانان برای ساعت‌ها می‌توانند در این قسمت سرگرم شده و بزرگ‌سالان به گشت‌وگذار بپردازند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در هتل آیره پالاس انواع گوناگونی اتاق وجود دارد که عبارت‌اند از اتاق دوبل با بالکن، اتاق دوبل اکونومی، سوئیت خانواده دلوکس، سوئیت جونیور خانواده، اتاق توئین با تخت اضافی، اتاق خانواده، اتاق توئین یا دوبل. از پنجره اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از باغ، کوه و شهر را تماشا کنید. امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها نیز عبارت‌اند از کمد لباس، چای‌ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه مطبوع هوا، ورودی اختصاصی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، کتری برقی، کاناپه تخت شو، میز کار و بالکن. همچنین لازم به ذکر است که استعمال سیگار در داخل اتاق‌های هتل Ire Palace Batumi ممنوع اعلام‌شده است. اتاق‌های موجود در داخل این هتل همگی مجهز به تلویزیون هستند. حمام اختصاصی نیز در تمامی اتاق‌ها تعبیه‌شده است. برای راحتی مسافران در داخل حمام توالت فرنگی قرار داده‌شده است. تمامی اتاق‌ها به‌طور روزانه و رایگان نظافت می‌شوند.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل این هتل انواع غذاهای اروپایی و محلی را به‌صورت سلف‌سرویس در هر سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام برای میهمانان سرو می‌کنند.

فاصله هتل آیره پالاس باتومی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای جامع مادر مقدس باتومی: ۴۵۰ متر
فاصله تا بلوار باتومی: ۶۰۰ متر
فاصله تا دلفیناریوم باتومی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مجسمه علی و نینو: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوا باتومی: ۴.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است