search
menu

هتل Hotel Intourist Palace Batumi

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Intourist Palace Batumi
امکانات عمومی هتل اینتوریست پالاس باتومی
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل اینتوریست پالاس باتومی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Intourist Palace Batumi


هتل اینتوریست پالاس در شهر باتومی قرار دارد. این هتل شیک و پنج ستاره در میان سایر هتل‌ها مشهور بوده و سالانه از مسافران زیادی میزبانی می‌کند. همچنین این هتل زیبا به دلیل موقعیت عالی خود در شهر باتومی به جاهای دیدنی و گردشگری نیز نزدیک است و مسافران می‌توانند با اقامت در این هتل از جاذبه‌هایی مانند مجسمه علی و نینو، کلیسای جامع مادر مقدس، بلوار باتومی، تله‌کابین آرگو، باغ گیاه‌شناسی باتومی و دلفیناریوم باتومی بازدید کنند. هتل اینتوریست پالاس دارای ساحل اختصاصی از دریای سیاه است و بیشتر مسافران را به سوی خود جذب می‌کند تا به فکر خرید بلیط هواپیما شوند و سفری خاطره‌انگیز برای خود و خانواده‌شان رقم بزنند. نزدیک‌ترین ساحل به هتل Hotel Intourist Palace Batumi حدوداً ۳۰۰ متر فاصله دارد. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، ساحل اختصاصی، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات رفاهی مناسب برای مسافران ویلچری، تراس، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و صبحانه اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل اینتوریست پالاس باتومی


اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ مجموعه نیز عمومی بوده و در محلی نزدیک به هتل واقع‌شده است. استفاده از این هتل نیازی به رزرو قبلی ندارد اما به ازای هر روز استفاده باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. تمامی طبقات از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند و مسافرانی که به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه که مایل باشند اتاق موردنظرشان را رزرو کنند. همچنین توجه داشته باشید که پرسنل در این هتل به زبان‌های انگلیسی، گرجی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. در حین سفر ممکن است به فکس و فتوکپی نیاز داشته باشید که در این صورت می‌توانید به لابی هتل Hotel Intourist Palace Batumi رفته و در بخش بیزینس با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات استفاده کنید. اتاق چمدان برای نگهداری از وسایل و چمدان‌های مسافران تعبیه‌شده است و در بخش پذیرش نیز به صورت شبانه‌روزی از مسافران استقبال می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده در این هتل می‌توان به ساحل اختصاصی اشاره کرد. همچنین برای رفع خستگی‌تان نیز سونا تعبیه‌شده است.

انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌ها در هتل اینتوریست پالاس باتومی عبارت‌اند از اتاق اکونومی زیرزمین، اتاق تریل سوپرییر، سوئیت، اتاق توئین یا دوبل دلوکس، سوئیت پریزیدنتال، اتاق لوکس پریمییر. اتاق‌های موجود در این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و سایر امکانات موجود در داخل اتاق‌ها نیز عبارت‌اند از مینی بار، تلویزیون و اینترنت وای فای رایگان. تمامی اتاق‌ها دکوراسیون و چیدمانی به سبک کلاسیک دارند و از رنگ‌های روشن و از وسایل چوبی در طراحی اتاق‌ها استفاده‌شده است. همچنین همه اتاق‌های هتل Hotel Intourist Palace Batumi دارای حمام اختصاصی و بالکن هستند که از روی آن می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری از دریا را تماشا کنید. سایر امکانات اتاق‌ها عبارت‌اند از میز کار، گاوصندوق، وسایل اتوکشی، چای‌ساز و قهوه ساز، یخچال، فرش، ورودی اختصاصی، کتری برقی، سیستم سرمایشی و گرمایشی. در داخل اتاق‌ها اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود. در قسمت آشپزخانه واحدهای اقامتی می‌توانید از خدماتی نظیر یخچال، کتری برقی و وسایل شستشو بهره‌مند شوید.

رستوران هتل


در رستوران هتل اینتوریست پالاس باتومی می‌توانید انواع غذاهای ایتالیایی سفارش دهید. لازم به ذکر است که تمامی اتاق‌ها به طور مرتب نظافت می‌شوند، البته باید بابت این کار هزینه جداگانه پرداخت کنید.

فاصله هتل اینتوریست پالاس باتومی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل باتومی: ۹۰۰ متر
فاصله تا مجسمه علی و نینو: ۹۰۰ متر
فاصله تا موزه مردم‌شناسی باتومی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا تله‌کابین آرگو: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع مادر مقدس: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا آکواپارک باتومی: ۳.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
1
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
Mahsa Naghavi
۱۰ تیر ۱۴۰۲ | ۰۱:۲۷‌

من در تیر ماه ۱۴۰۲ سفر کردم هتلی که وقتی واردش میشید به عنوان هتل ۵ ستاره فضای لابی به شدت به ذوق میزنه ، انتظار مهمانوازی هم که اصلا نداشته باشید ، استخرها هم چندین سال هست که فعال نیست اما نه سمت تور و نه از سمت کمپانی و نه هتل اطلاعی به مسافرین نمیدهند . از موقعیت مکانی عالی هست و صبحانه هم خوب و از نظر خدمات خوب بودند وهمچنین اینکه اعتمادی به تور لیدر های اونجا مخصوصا کمپانی جورجیا هالیدی نداشته باشید چون در هر شرایطی پاسخگوی نیاز مسافر نیستند و تنها به فکر فروش تورهای بسیار گران خود هستند
people_outlineدوستان
todayتیر