search
menu

هتل Hotel Wave Batumi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Wave Batumi
امکانات عمومی هتل ویو باتومی
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ویو باتومی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Wave Batumi


هتل ۴ ستاره ویو در شهر باتومی گرجستان واقع‌شده است. این هتل برای سفرهای دسته‌جمعی و سفرهای دونفره یکی از گزینه‌های بسیار مناسب به شمار می‌رود و به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار عالی این هتل دسترسی به نقاط مختلف شهر و بازدید از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی برای مسافران آسان است. همچنین به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی دسترسی آسانی به فرودگاه خواهید داشت و مسافت ۱.۴ کیلومتری تا فرودگاه بین‌المللی باتومی را به‌ راحتی طی خواهید کرد، پس با برنامه‌ریزی خوب و خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقامتی خوش در انتظار شماست. با اقامت در هتل Hotel Wave Batumi در عرض ۶ دقیقه پیاده‌روی به ساحل دسترسی خواهید داشت که همین امر موردتوجه توریست‌های زیادی قرار می‌گیرد، علاوه بر آن، ساحل باتومی با ۱۵ کیلومتر فاصله و مجسمه علی و نینو با ۹ کیلومتر فاصله و قلعه پترا با ۲۹ کیلومتر فاصله از این هتل جزو جاهای دیدنی مشهور در شهر باتومی به شمار می‌روند. امکانات مشهور ارائه‌شده در هتل ویو عبارت‌اند از استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده و شاتل فرودگاهی.

امکانات عمومی هتل ویو باتومی


از امکانات عمومی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد. همچنین خدماتی مانند باربیکیو در محوطه این هتل دایر شده است. قسمت پذیرش به‌صورت شبانه‌روزی دایر بوده و با پرسنل مجرب و خوش‌رو از مهمانان استقبال می‌کنند و در بهتر شدن اقامتشان تلاش می‌کنند. برای مسافران در هتل Hotel Wave Batumi آشپزخانه مشترک تعبیه‌شده است تا در صورت تمایل در این آشپزخانه به طبخ غذا بپردازند. اینترنت وای فای نیز به‌صورت رایگان در سراسر نقاط این هتل قابل‌دسترس است. علاوه بر خدماتی مانند خشک‌شویی در این هتل می‌توانید از خدمات مربوط به بیزینس نیز بهره‌مند شوید و در صورت نیاز می‌توانید از فکس و فتوکپی نیز استفاده کنید. با توجه به قوانین رایج در این هتل بردن حیوانات خانگی به داخل آزاد بوده و نیازی به پرداخت هزینه مجزا ندارید. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر نیز می‌توانید از لابی این هتل اتومبیل کرایه کنید. توجه داشته باشید که به دلیل دایر بودن روم سرویس می‌توانید انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها را سفارش داده و در اتاقتان میل کنید. کارکنان به زبان‌های انگلیسی، گرجستانی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند و این‌که در لابی هتل می‌توانید از قسمت مینی مارکت انواع وسایل موردنیاز مانند خوراکی و نوشیدنی را تهیه‌کرده و نوش جان کنید.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده در این هتل می‌توان به استخر شنا سرپوشیده اشاره کرد که لحظات خوشی در انتظار شماست. این استخر در طول سال دایر بوده و برای تمامی رده‌های سنی مناسب است. برای بهره‌مندی از این استخر نیازی به پرداخت هزینه ندارید. در کنار ساحل نیز می‌توانید از چتر و صندلی آفتاب‌گیری بهره‌مند شوید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق کوادروپل کلاسیک، اتاق تریپل با بالکن، سوئيت خانواده با بالکن، اتاق توئین و اتاق تریپل دلوکس. اتاق‌های موجود در داخل هتل ویو شامل میز کار، تلویزیون، حمام اختصاصی مجهز هستند. برخی از واحدهای اقامتی در این هتل شامل فضای نشیمن بوده و در همه اتاق‌ها می‌توانید از کمد لباس و کتری برقی بهره‌مند شوید. همچنین از اتاق‌های هتل Hotel Wave Batumi می‌توانید به بالکن رفته و حمام آفتاب بگیرید. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از فرش، سیستم سرمایشی و گرمایشی، خدمات مربوط به اتوکشی، میز غذاخوری، کاناپه تخت شو و ورودی اختصاصی. همچنین تمامی اتاق‌ها عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. به دلیل ممنوع بودن استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها بنابراین افراد سیگاری باید این مورد را رعایت کنند.

رستوران هتل


در رستوران این هتل وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس همه‌روزه در هنگام صبح ارائه می‌شود.

فاصله هتل ویو باتومی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آکوا پارک باتومی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم‌شناسی باتومی ۳۴ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع مادر مقدس باتومی: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا دلفیناریوم باتومی: ۶ کیلومتر
فاصله تا مجسمه علی و نینو: ۶.۲ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است