search
menu

هتل Hotel Batumi Palace

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Batumi Palace
امکانات کلی هتل باتومی پالاس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل باتومی پالاس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Batumi Palace


هتل باتومی پالاس در نزدیکی آکواپارک باتومی قرار دارد و تنها ۲۵ دقیقه پیاده از مرکز شهر و یک کیلومتر تا ساحل باتومی فاصله دارد. شهر بندری باتومی که با دریای سیاه هم مرز است، بهترین مقصد تعطیلات گرجستان است. این شهر به خاطر خط ساحلی طولانی، سواحل تمیز، طبیعت سرسبز و مردم میهمان نوازش شناخته شده است. خیابان‌های عریض با درختان ماگنولیا و میدان‌های بزرگ تزئین شده با مجسمه‌ها، شهر را شبیه به یک شهر مدرن اروپایی جلوه می‌دهد. موزه باستان‌شناسی باتومی، قلعه پترا، تله کابین آرگو و برج الفبا از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل به شمار می‌آیند.
پیشنهاد می‌شود که از اجرای فراموش نشدنی دلفین‌ها که در دلفیناریوم باتومی برگزار می‌شود دیدن کنید. این هتل تا ایستگاه اتوبوس خیابان ابوسلیدزه ۵ دقیقه پیاده فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی باتومی است که در ۳.۵ کیلومتری اقامتگاه قرار دارد و این هتل خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به کشور گرجستان و شهر باتومی را داشته باشید، هتل Hotel Batumi Palace با موقعیت مکانی مناسب و ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه ایده‌آلی برای اقامت به حساب می‌آید.

امکانات کلی هتل باتومی پالاس


این هتل اقامتگاهی با رستوران، بار و سالن مشترک ارائه می‌دهد. هتل باتومی پالاس دارای پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس اتاق برای میهمانان است. در سراسر هتل می‌توانید به اینترنت بی سیم رایگان دسترسی داشته باشید. میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل به صورت رایگان استفاده کنند. در صورت نیاز به تبدیل ارز، صرافی هتل آماده ارائه خدمات است. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات نظافتی روزانه در آن انجام می‌شود.
برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است و فقط در مکان‌های مشخص شده اجازه سیگار کشیدن دارید. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. خدماتی مانند فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز با هزینه اضافی در دسترس هستند. برای پیشگیری از بروز حوادث ناگوار سیستم اعلام و اطفا حریق در هتل Hotel Batumi Palace تعبیه شده است. تخت اضافی با پرداخت هزینه در دسترس میهمانان قرار می‌گیرد. کارکنان کارآزموده و مجرب هتل به زبان‌های انگلیسی، گرجی، روسی و ترکی مسلط بوده و با خوشرویی میهمانان را راهنمایی می‌کنند. قیمت مناسب، موقعیت مکانی خوب و رزرواسیون آنلاین و ایمن از جمله دلایل انتخاب این هتل برای اقامت در باتومی به حساب می‌آیند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Hotel Batumi Palace عبارتند از:
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق توئین استاندارد
• اتاق سه تخته
• اتاق خانوادگی
• سوئیت خانوادگی
در این هتل هر اتاق دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی‌بار، تلفن، حمام اختصاصی، ملحفه، حوله و بالکن با منظره باغ است. هتل باتومی پالاس واحدهای خاصی را با منظره کوه ارائه می‌دهد و همه اتاق‌ها دارای کتری هستند. در محل اقامت، اتاق‌ها دارای قسمت نشیمن هستند. وای فای رایگان، اتو و میز کار نیز در هر یک از اتاق‌ها وجود دارد. امکان سرو صبحانه در هر یک از اتاق‌ها فراهم شده است.

رستوران هتل


هر روز صبح یک صبحانه قاره‌ای در هتل باتومی پالاس سرو می‌شود. یک رستوران آلاکارت نیز در محل قرار دارد که با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه از میهمانان پذیرایی می‌کند. در بار هتل نیز می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گوارا و خوشمزه را میل کنید.

فاصله هتل باتومی پالاس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا فواره نپتون: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع مادر مقدس ما: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا برج الفبا: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا دولفیناریوم باتومی: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا بلوار باتومی: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا مجسمه علی و نینو: ۵ کیلومتر
فاصله تا تله کابین آرگو باتومی: ۵.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است